|
Post by Sverker on Nov 9, 2011 20:58:44 GMT 1
Pekka//nu är det väl så att Fahlander sagt att det hade blivit säsongen ut om han fått komma till khk? Tyckte dock den lilla resan till Haparanda verkade lösa hans problem?åtminstone har jag inte läst om något i tidningarna om nåt fylleslag efter det?rätta mig gärna om jag har fel! Det var Tobbes största misstag enligt mej o det kan vi få sota för framöver.. Du är fan i mej helt otrolig!!!! Är hockey viktigare än att hjälpa en människa med stora personliga problem som ex alkoholist? Tror du problemen löses för att man skickar runt de som har såna problem? Nä, där gjorde MF helt rätt. Han tog tillbaka honom till Örebro och såg till att han fick behandling och en forsatt bra karriär i Örebro! Hur gammal är du?
|
|
|
Post by korpen on Nov 9, 2011 21:00:10 GMT 1
Pekka//nu är det väl så att Fahlander sagt att det hade blivit säsongen ut om han fått komma till khk? Tyckte dock den lilla resan till Haparanda verkade lösa hans problem?åtminstone har jag inte läst om något i tidningarna om nåt fylleslag efter det?rätta mig gärna om jag har fel! Det var Tobbes största misstag enligt mej o det kan vi få sota för framöver.. Han var ju på att igen i sommar. Så pass mycket att han gick på antabus igen stod rätt mycket om det i sommar på olika bloggar etc. Men antar du missade det. Semester tider och allt
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 9, 2011 21:30:44 GMT 1
Sverker//läs mitt inlägg igen,antingen missförstår du vad som stod där eller så förstår du helt enkelt inte..jag är 29,hur gammal är du?
Korpen//ok,min tanke var väl under säsongen från Haparanda och framåt.. Förresten,du har nog missat att svara på mina sponsorfrågor?
|
|
|
Post by pekka on Nov 9, 2011 23:03:52 GMT 1
Pekka//nu är det väl så att Fahlander sagt att det hade blivit säsongen ut om han fått komma till khk? Tyckte dock den lilla resan till Haparanda verkade lösa hans problem?åtminstone har jag inte läst om något i tidningarna om nåt fylleslag efter det?rätta mig gärna om jag har fel! Det var Tobbes största misstag enligt mej o det kan vi få sota för framöver.. Tror du problemen löste sig i Happaranda? Om det hade blivit säsongen ut får vi aldrig reda på.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 10, 2011 6:07:59 GMT 1
Nä det får vi inte men ska man tro en av de få som vet så hade det blivit så
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 10, 2011 7:37:45 GMT 1
|
|
|
Post by onetimer on Nov 10, 2011 9:31:08 GMT 1
Fahlander skrev här inne efter förra säsongen "att Conny hade stannat hos er hela säsongen, det kan ni glömma. Vi behövde honom i slutspelet" minns ingen detta uttalandet?
Ingen mer än jag som inte tycker att denna diskussion till något vettigt alls?!
|
|
|
Post by DunderDanne on Nov 10, 2011 11:04:46 GMT 1
Okej, vi gör så här. Fahlander visar upp betalningsverifikaten på samtliga summor han fört över till KHK och så ser vi om totalsumman blir sjusiffrig. Om inte så ska han ha en röd näsa och ett par skor i storlek 57. Låter detta som en bra idé?
|
|
|
Post by kaffe on Nov 10, 2011 11:45:32 GMT 1
Okej, vi gör så här. Fahlander visar upp betalningsverifikaten på samtliga summor han fört över till KHK och så ser vi om totalsumman blir sjusiffrig. Om inte så ska han ha en röd näsa och ett par skor i storlek 57. Låter detta som en bra idé? Eller så sätter vi punkt för den här infekterade diskussionen här och nu. Det känns mest som att vi inte kommer någonvart med den utan istället skapar mer osämja. Det är tråkigt det som hänt med osämjan men vi kan inte lösa den här på forumet. Vi känner inte till alla detaljer och kommer aldrig heller så göra. Visst får man tycka att endera part har skött sig olämpligt på något vis om man vill men som sagt gör det ingen nytta att kasta paj här.
|
|
|
Post by lkhockey on Nov 10, 2011 11:45:35 GMT 1
Pekka//nu är det väl så att Fahlander sagt att det hade blivit säsongen ut om han fått komma till khk? Tyckte dock den lilla resan till Haparanda verkade lösa hans problem?åtminstone har jag inte läst om något i tidningarna om nåt fylleslag efter det?rätta mig gärna om jag har fel! Det var Tobbes största misstag enligt mej o det kan vi få sota för framöver.. Du är fan i mej helt otrolig!!!! Är hockey viktigare än att hjälpa en människa med stora personliga problem som ex alkoholist? Tror du problemen löses för att man skickar runt de som har såna problem? Nä, där gjorde MF helt rätt. Han tog tillbaka honom till Örebro och såg till att han fick behandling och en forsatt bra karriär i Örebro! Hur gammal är du? Jag har ingen aning om hur gammal du är. Trodde dock att var och en som skriver här hade rätt att ha en egen åsikt utan att bli ifrågasatt om vilken ålder man har. Så Sverker oavsett om du är 20 eller 79 så kommer jag att läsa vad du skriver. En del håller jag med om. Mycket av det du skriver håller jag inte med om. Men jag tänker inte fråga om du är 15 år för det. För övrigt tror jag inte att allt är så svart eller vitt här i livet. Så är det kanske i denna fråga också.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 10, 2011 12:34:59 GMT 1
57
|
|
|
Post by fahlander on Nov 10, 2011 18:36:05 GMT 1
Har jag väl ändå inte skrivit?? Fahlander skrev här inne efter förra säsongen "att Conny hade stannat hos er hela säsongen, det kan ni glömma. Vi behövde honom i slutspelet" minns ingen detta uttalandet? Ingen mer än jag som inte tycker att denna diskussion till något vettigt alls?!
|
|
|
Post by fahlander on Nov 10, 2011 18:40:33 GMT 1
Jag SVARAR på mail, börjar inte skicka vilket jag trodde du menade. Skickar inga mail till media. Och kommer fortsätta svara om Johansson inte håller sig till sanningen. Då ljuger alltså Connie Nilsson också, för han hänvisade till mail som du skickat redaktionen. Ljuger alla utom du? ;D
|
|
|
Post by fahlander on Nov 10, 2011 18:42:46 GMT 1
Eller så kom jag och dem överens om att jag lägger ner mot att de får sina fans att sluta trakassera och hota min familj? Hur vet vi att det inte är fahlander som far med osanning? Mannen som har sagt att han både det ena och det andra att berätta om TAIF, men när det sedan har blivit dags att lägga alla korten på bordet så har han försvunnit eller låtsats som ingenting "det kommer, det kommer".
|
|
|
Post by fahlander on Nov 10, 2011 18:45:12 GMT 1
Det är inte bara till KHK som sagt, utan även löner till spelare. Och vad de får i lön har ingen med att göra. Det är sjusiffrigt, varför skulle jag ljuga om det??? Okej, vi gör så här. Fahlander visar upp betalningsverifikaten på samtliga summor han fört över till KHK och så ser vi om totalsumman blir sjusiffrig. Om inte så ska han ha en röd näsa och ett par skor i storlek 57. Låter detta som en bra idé?
|
|