|
Post by Jacob Lokatt on Nov 11, 2011 18:58:06 GMT 1
Exakt. Sorgligt att se. Väldigt många här som nu vänt kappan och sågar Fahlander. När han häcklade TAIF och därefter inför förra säsongen gick in och sponsrade KHK stort var han en hjälte hos samma skribenter här. Att ledande personer i KHK för debatten via media för inget gott med sig. Det enda som händer är att många här hakar på och i forumet provocerar en sponsor som gått in med mycket stora pengar. Och Fahlander har ingen del i det hela öht? Det är bara de ledande i KHK och supportrar som gör fel? Stårdet att det bara är Fahlanders fel?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 11, 2011 18:59:27 GMT 1
Så lägg ner nu o lås tråden! Låsa tråden? Varför det?
|
|
|
Post by fahlander on Nov 11, 2011 19:08:18 GMT 1
Jag lägger ner diskussionen och kommer inte skriva mer (med undantag om fler påhopp eller lögner kommer från ledningen). Lycka till i framtiden, hoppas vi ses i AS!
|
|
|
Post by scarpino on Nov 11, 2011 19:09:23 GMT 1
Så lägg ner nu o lås tråden! Låsa tråden? Varför det? Troligen för att han tror som jag, att denna diskussion nu gör MYCKET MER skada än nytta!
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 11, 2011 19:15:35 GMT 1
Troligen för att han tror som jag, att denna diskussion nu gör MYCKET MER skada än nytta! Herregud
|
|
|
Post by scarpino on Nov 11, 2011 19:22:00 GMT 1
Troligen för att han tror som jag, att denna diskussion nu gör MYCKET MER skada än nytta! Herregud ?
|
|
|
Post by stolpeout on Nov 11, 2011 19:26:00 GMT 1
Troligen för att han tror som jag, att denna diskussion nu gör MYCKET MER skada än nytta! Precis. Fel plats för de inblandade att lösa detta o vi bara eldar på......
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 11, 2011 20:15:34 GMT 1
Så supportrarna ska tiga tyst när de tycker något är galet och alltid stryka Mats mfl medhårs?det verkar iaf så på vissa..jäkligt märkligt i en demokrati och demokratisk klubb (?) att det ska vara så!
|
|
|
Post by Sverker on Nov 11, 2011 20:19:44 GMT 1
Jag lägger ner diskussionen och kommer inte skriva mer (med undantag om fler påhopp eller lögner kommer från ledningen). Lycka till i framtiden, hoppas vi ses i AS! Mycket bra beslut! Har skrivit detta innan, STORA sponsorer och KHKs ledning bör hålla sej härifrån. Allt blir mer trovärdigt när så är fallet. Varför skall denna tråd stängas?
|
|
|
Post by stolpeout on Nov 11, 2011 21:36:42 GMT 1
Jag lägger ner diskussionen och kommer inte skriva mer (med undantag om fler påhopp eller lögner kommer från ledningen). Lycka till i framtiden, hoppas vi ses i AS! Mycket bra beslut! Har skrivit detta innan, STORA sponsorer och KHKs ledning bör hålla sej härifrån. Allt blir mer trovärdigt när så är fallet. Varför skall denna tråd stängas? Pga att VISSA kan älta detta i evighet, till inget nytta......
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 11, 2011 22:52:02 GMT 1
Så är det väl med allt på hela forumet?till vilken nytta skrivs det här?och vem bestämmer vad som ska diskuteras och hur länge?inbillar mig att folk skriver här för att snacka med likasinnade och med folk som har en annan uppfattning?skulle va sjukt tråkigt om alla höll med varandra hela tiden..skulle nog bli detta forumets död!
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 11, 2011 22:55:33 GMT 1
Håller med om att klubbstyrelsen och sponsorer inte bör vara alltför aktiva här dock,mest i ett informativt syfte isåfall.. Kanske nån kan höra med tex "Charlie" om att öppna en "khktråd" där man kan få lite svar på frågor och funderingar man har från någon som vet eller iaf kan ta reda på svaren??
|
|
|
Post by lkhockey on Dec 7, 2011 10:24:18 GMT 1
Fahlander går in i Asplövens sportgrupp. Kommer at öka sponsringen och ny arena ska byggas.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 7, 2011 11:32:37 GMT 1
Fahlander går in i Asplövens sportgrupp. Kommer at öka sponsringen och ny arena ska byggas. Asplöven är ett lag som inget annat HA-lag vill ha i HA. För långa resor helt enkelt.
|
|
|
Post by korpen on Dec 7, 2011 11:52:40 GMT 1
Fahlander går in i Asplövens sportgrupp. Kommer at öka sponsringen och ny arena ska byggas. Asplöven är ett lag som inget annat HA-lag vill ha i HA. För långa resor helt enkelt. haha exakt bortslängda slantar...om ett år har nog Fahlander blivit stött med folket där med tror jag ;D
|
|