|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 28, 2012 23:07:43 GMT 1
vet inte om jag vågar vara så glad som jag först var....Pålles intervju..."ingen bra defensiv..dåligt spelsinne...offensiv, utan att göra poäng" Här gör han första målet på ett lite anorlunda sätt youtu.be/EvJIFXXGO_o
|
|
|
Post by player67 on Apr 28, 2012 23:17:46 GMT 1
När kommer Altmann tillbaka?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 29, 2012 5:13:57 GMT 1
Qallahan//tänkte med på de när jag läste de,det är ju inte riktigt så klubben har fått det att framstå.enligt Tobbe var han ju duktig defensivt o de var där hans styrka låg
|
|
|
Post by aloviak on Apr 29, 2012 9:07:36 GMT 1
vet inte om jag vågar vara så glad som jag först var....Pålles intervju..."ingen bra defensiv..dåligt spelsinne...offensiv, utan att göra poäng" Det är ju också vad man väljer att läsa, han sa också att när man ser honom enstaka gånger så tror man att han är nära ett genombrott i sin karriär och då på en hög Finsk nivå. (senaste vm :-) En spelare som spelat i en 3line = ej producerande och inte spelar i power play och fortvarande har -1 i +/- stat när laget ligger på -17 tycker jag har gjort en dj.. bra säs. Mikael snittade 15min/ match vilket visar att han inte är någon utfyllnadsspelare, tycker mycket liknar Brooks som vissa sågade när han kom.
|
|
|
Post by pistolpete on Apr 29, 2012 11:07:00 GMT 1
Bra stat med tanke på totalen i laget. Btw, pp och bp räknas inte in i +/- staten.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 29, 2012 13:43:30 GMT 1
vet inte om jag vågar vara så glad som jag först var....Pålles intervju..."ingen bra defensiv..dåligt spelsinne...offensiv, utan att göra poäng" Att callahan ifrågasätter Kurki innan han har sett honom, ser jag som positivt. Det här kan inte bli fel helt enkelt. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 29, 2012 13:56:02 GMT 1
Om du läst intervjun, så ser du VEM som ifrågasätter...men du vet väl mer om Kurkis spel, än finnen. JAG kan ju inte komma och påstå att han har fel i alla fall...på vilka grunder kan jag det?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 29, 2012 13:56:57 GMT 1
Varför ska det Bara fokuseras på det dåliga?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 29, 2012 14:00:05 GMT 1
därför att han knappt nämnde något bra!!!! Har inte du heller läst? Han räknad först upp att han kunde vara grym IBLAND! Sedan kom en radda med svagheter!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 29, 2012 14:08:01 GMT 1
Nu skall vi inte heller glömma att SM-liga är bättre än HA, så egentligen så byter Kurki ned sig en nivå. Det här kommer att bli en mycket bra förstärkning och jag brukar inte ha fel.
|
|
|
Post by time on Apr 29, 2012 15:25:20 GMT 1
Valko, bästa spelare som någonsin spelat i div. 3. Hade tagit en plats i ett HA lag den säsongen. Hade han säkert gjort
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 29, 2012 19:15:37 GMT 1
Det finns säkert en medveten tanke med värvningen av Kurki. Man hastar inte fram, man vill ha rätt spelare. Klubbledning och tränare har ju uppenbarligen varit mer eller mindre värdelösa för sina uppgifter de senaste fem åren eller så om man blickar tillbaka på forumkommentarer, och värvningarna ska vi ju bara inte prata om (nej, jag har inte kollat efter, känner bara så väl igen tongångarna...) Ändå har vi gått som tåget år efter år, och de två senaste åren har vi varit bästa div1-lag i slutänden. Hellre KHKs säsonger båda åren än Kristianstads, och säg inte "tur". Man har vetat vad man har gjort, jag förutsätter att man vet vad man gör nu också. Återigen, eftersom det är Kurkis tråd: Välkommen Mikael
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 29, 2012 19:18:02 GMT 1
Ja, det är som en polare sade till mig; det brukar alltid bli bra till slut så har det alltid varit med KHK.
|
|
|
Post by Roger on Apr 29, 2012 19:47:55 GMT 1
Välkommen till staden Tror du kommer bli en fröjd att följa
|
|
|
Post by onetimer on May 2, 2012 19:39:33 GMT 1
Lite sent men .. välkommen!
|
|