|
Post by darthvader on Oct 5, 2013 13:01:36 GMT 1
Kurki petar Mingotti, i mitt tycke. Hoppas att han snart kommer tillbaka, saknar verkligen att se hans uppåkningar.
|
|
|
Post by benderman on Oct 5, 2013 13:25:09 GMT 1
Kurki är en bra back och han petar flera i laget, tänkte på bl.a. Rosen som inte spelade en av sina bästa matcher igår.
|
|
|
Post by hoackii on Oct 5, 2013 13:35:49 GMT 1
Självklart är inte Kurki vår "sämsta" back...om man nu kan använda det ordet nuförtiden. Saknar honom verkligen och pratade faktiskt under matchen om hans uppåkningar och rundande av kasses..följt av en backhandmacka Eller som det i 99 procent av fallen slutar med-att motståndarna tar pucken från honom och att vi får börja om. Det är kanske därför han inte får göra det, det det slutar alltid med ingenting... Men med det sagt är han ju definitivt en back som platsar i laget. Det kan ju faktiskt vara sant att det är en ligament skada som spökar och att det finns tillräckligt bra ersättare för att man ska låta det läka ut ordentligt. Kan ju vara det som spökat för honom tidigare och gjort att han inte varit 100 nu i början.
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2013 13:38:55 GMT 1
Kurki petar Mingotti, i mitt tycke. Hoppas att han snart kommer tillbaka, saknar verkligen att se hans uppåkningar. Problemet är ju att han inte tillåts göra dessa uppåkningar. Han blir ju utskälld var gång han gör det. Oavsett det är han given i laget tycker jag.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 5, 2013 13:45:39 GMT 1
Kurki är en bra back och han petar flera i laget, tänkte på bl.a. Rosen som inte spelade en av sina bästa matcher igår. Rosen gjorde inte sin bästa match igår. Men jag tycker han har varit riktigt bra i dom övriga....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 5, 2013 13:51:11 GMT 1
Kurki petar Mingotti, i mitt tycke. Hoppas att han snart kommer tillbaka, saknar verkligen att se hans uppåkningar. Problemet är ju att han inte tillåts göra dessa uppåkningar. Han blir ju utskälld var gång han gör det. Oavsett det är han given i laget tycker jag. Konstigt att Angell får vara minst lika offensiv. Om Kurki tappar, så är han väl t o m snabbare att hinna hem, än vad Angell är!?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 5, 2013 14:05:53 GMT 1
Problemet är ju att han inte tillåts göra dessa uppåkningar. Han blir ju utskälld var gång han gör det. Oavsett det är han given i laget tycker jag. Konstigt att Angell får vara minst lika offensiv. Om Kurki tappar, så är han väl t o m snabbare att hinna hem, än vad Angell är!? Jo, men det var lika förra säsongen när Kevin kom. Han fick åka, men inte Kurki. Det man kan konstatera är att både Kevin och Angell ändå fixade/fixar mer poäng med sina uppåkningar än vad Kurki gjorde/gör. Tycker ändå han är topp 4 bland våra backar. Angell, Simon och Rosen tycker jag är bättre.
|
|
|
Post by raquex on Oct 17, 2013 20:00:37 GMT 1
Nån som vet läget med Kurki? Då han fortfarande inte är tillgänglig för spel enligt Janne nu i inför matchen mot Björklöven. Han har väl vart borta rätt länge nu..
|
|
|
Post by 31an on Oct 17, 2013 20:16:07 GMT 1
Skrev just i next match tråden att jag misstänker nåt annat än skada. Visst stod det väl i tidningen häromdan att han tränade för fullt?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 18, 2013 8:25:33 GMT 1
Får han inte spela "av andra anledningar", så värva för fan! Vi kan inte hålla på och köra på marginalen, som Bävern skriver!
|
|
|
Post by Back to Front on Oct 18, 2013 9:50:30 GMT 1
Får han inte spela "av andra anledningar", så värva för fan! Vi kan inte hålla på och köra på marginalen, som Bävern skriver! Ta dej en tur ut till Saltö..Blått plåtskjul...
|
|
|
Post by 31an on Sept 25, 2014 12:59:36 GMT 1
|
|
|
Post by noll1 on Sept 25, 2014 13:35:49 GMT 1
Står på skarpsvärds blogg åxå. "Mikael Kurki bli enligt uppgifter borta i minst sex veckor och det ska vara en höft som fått sig en smäll. Inte bra."
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 25, 2014 14:21:29 GMT 1
Satan!
Nu skulle vi haft en sportchef..verkar va svårt att hitta nån med rätt profil..dvs nån som vill jobba för tack ska du ha
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 25, 2014 15:11:40 GMT 1
Kommentar till detta från Rolf? "Ingen brådska med sportchef"? Blir så förb..
|
|