|
Post by Jojkrider on Oct 26, 2007 9:06:54 GMT 1
Problemet kommer att lösa sig ganska naturligt. När Micke förmår grabbarna att spela enligt hans spelide´ och alla bitar faller på plats... Då kommer vi att få se ett spel som täpper till truten på även dom mest hårdnackade kritikerna... Jag tvivlar inte en sekund på Mickes kompetens... Han vet vad han håller på med... Jag längtar tills han täpper till truten på mig och det är seriöst menat
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2007 9:09:31 GMT 1
Ja..hehe....ibland VILL man få truten tilltäppt!!
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 26, 2007 10:26:40 GMT 1
Men jag vill inte snacka hockey här längre i det klimat som nu råder Vad är problemet HTS ? Vad är fel ?? Det är väll ingen som har klagat på dej Det har inget med vad som skrivs om mig att göra ! Denna tråd handlade väl om alla sågningar av laget i allmänhet och Johan i synnerhet , eller hur ? Tydligen behövs ett förtydligande. Med dåligt klimat menade jag den hets mot Johan som varit senaste tiden (som jag märker att vissa här nu låtsas som de inte deltagit i ... ) Dåligt samvete i bästa fall. För ett par säsonger sedan var det Ahnlund som hånades här av några .. speciellt av en fortfarande aktiv user på forumet (som nu förtiden skriver balanserade inlägg) Nu ska jag klura om nåt behöver ändras i hockeytipset.... Då ser Du mer än vad JAG gör. Har läst hela tråden flera ggr och märker INGEN som ändrat ståndpunkt. KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2007 10:43:04 GMT 1
Begriper inte heller vem som ändrat sig....
|
|
|
Post by HF on Oct 26, 2007 11:26:26 GMT 1
Stängde forumet för gäster och har gjort så att jag måste godkänna nya medlemmar. Men.. 1 Staff Member, 17 Members, 4 Guests just nu... ? Som jag skrivit innan, man räknas ju även om man står vid inloggningen.
|
|
|
Post by sollet on Oct 26, 2007 15:35:45 GMT 1
Håller också med...kritiken grundar sig på underprestation och t o m Micke själv klagar ju på anfallet och duttandet i samma ordalag som andra! i samma ordalag som dig ? ;D Visst .... Du tog tydigen inte åt dig det minsta av billibutts inläg ... (kunde inte hålla käften) kritik och sågningar kommer alltid att finnas! Dock ska det inte vara personangrepp och hot. Tycker man någon är dålig ska man kunna stå för det, men även hylla när det går bra. Dom är trots allt offentliga personer.....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 26, 2007 19:30:43 GMT 1
i samma ordalag som dig ? ;D Visst .... Du tog tydigen inte åt dig det minsta av billibutts inläg ... (kunde inte hålla käften) kritik och sågningar kommer alltid att finnas! Dock ska det inte vara personangrepp och hot. Tycker man någon är dålig ska man kunna stå för det, men även hylla när det går bra. Dom är trots allt offentliga personer..... ...som vi BETALAR för att se...för att göra sitt bästa....ALLTID! Vi betalar väl även DOM i den omfattning de nu får lön...
|
|
|
Post by Sudden on Oct 27, 2007 22:53:39 GMT 1
Den här tråden är otroligt bra för skandalartiklar i lokaltidningarna......
|
|
|
Post by Jojkrider on Oct 28, 2007 18:46:30 GMT 1
Den här tråden är otroligt bra för skandalartiklar i lokaltidningarna...... Då får det bli skandal rubriker i tidningen, tidningarna skriver sällan något annat. De vill ha rubriker/artiklar som skapar reaktion. Jag personligen tycker det är jätte bra att de finns de som lyfter fram det bra, de som är neutrala och de som risar mer för att de kräver mer. Det visar om inte annat på att vi har en stor variation av supportrar som lyfter fram sina åsikter för även om mångas åsikter går isär har vi alla samma mål att KHK ska bli ett bättre lag och kliva upp i 1:an. Sättet att ta sig dit ser vi bara annorlunda på ;D
|
|