|
Post by billibutt on Oct 25, 2007 19:21:24 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO !
|
|
|
Post by mindriot on Oct 25, 2007 19:37:25 GMT 1
WÖRD För att vi skall lyckas ta steget upp måste denna skiten sluta. Som jag skrev i en annan tråd, så är det inte bara "Norpan" som blir bättre när dom har publiken i ryggen. Vi måste vara den där extra spelaren som med hjälp av oss (publiken) kan ta dom steget upp till div 1. Visst måste man få kritisera. Men personangrepp både på Sandbergs Blogg och här hjälper ta mig fan ingen! Som det ser ut här på forumet så börjar ju folk gråta för att dom fått minus i karman. Hur tror ni det då är när allt du ser och hör är grov negativ kritik. Till slut så börjar man tivla. "Är jag så satans kass som dom säger?" Nu måste vi supportrar hjälpa till och ge hela laget en självförtroende "boost"! Då kommer vi att spelar i ettan nästa år! Sedan har du ju varit värre saker än kritiken både här och på sandbergs blogg. Skall bara för att man är spelare i ett div 2 lag i en mindre ort i sverige, inte kunna röra sig på stadens gator utan att bli påhoppad och få ta den ena dygnan värre än den andra. Eller för den delen få telefon samtal av oehört tråkig karaktär. Detta är för djävligt! Om laget har hjärtat och visar att dom vill. Så räcker detta gott för mig att jag skall ge dom support i både mot- och medgång. Spelet som alla söker kommer att komma. Vi skall precis börja med tredje omgången i seriespelet. Jag kan lova er att det kommer att se mycket bättre ut om bara några omgångar. FORZA KHK - nästa säsong spelar vi i ettan!!!
|
|
|
Post by HF on Oct 25, 2007 19:37:59 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO ! Gnäll och analys är olika saker. Men jag håller med dig, vi måste sansa oss lite. Försöker själv så gott jag kan.
|
|
|
Post by Jason on Oct 25, 2007 19:49:12 GMT 1
Heja Billibutt!!! Det blev en Exalt på den! Håller med dig till 100%, kunde inte skrivit det bättre själv!
|
|
|
Post by billibutt on Oct 25, 2007 19:49:15 GMT 1
Gnäll och analys är olika saker. Jo det förstår jag men även om man analyserar så ska det inte överdrivas så det skadar eller sårar laget eller någon enskild i laget...Och man är Jävligt dålig på att göra positiva analyser
|
|
|
Post by billibutt on Oct 25, 2007 19:53:44 GMT 1
Jag har lyft frågan Hoppas ingen tar illa upp för det är inte det som är meningen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 25, 2007 19:55:02 GMT 1
Heja Billibutt!!! Det blev en Exalt på den! Håller med dig till 100%, kunde inte skrivit det bättre själv! Håller man på och hotar spelarna på stan... då är man fan inte riktigt klok! Hoppas det bara är rykten och osanning... Tyvärr så är det sant, någon idiot ringt hem till Johan och hotat honom efter matchen mot Värnamo.
|
|
|
Post by burt on Oct 25, 2007 20:04:46 GMT 1
Heja Billibutt!!! Det blev en Exalt på den! Håller med dig till 100%, kunde inte skrivit det bättre själv! Håller man på och hotar spelarna på stan... då är man fan inte riktigt klok! Hoppas det bara är rykten och osanning... Tyvärr så är det sant, någon idiot ringt hem till Johan och hotat honom efter matchen mot Värnamo. Jag hoppas att det inte är någon medlem från BB, för då hoppar jag av BB, jag tänker inte varken stå bakom eller befatta mig med sådana personer.
|
|
|
Post by mindriot on Oct 25, 2007 20:10:00 GMT 1
Jag kan till 99.9999999999999999% garantera att det inte är någon från BB.
Isåfall kan jag lova att det kommer att bli en uteslutning ur föreningen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 25, 2007 20:13:02 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO ! Word. Tja det är väl en liten klick här på forumet som sysslar med detta skitsnack. Tror inte jag behöver räkna upp dem. Man undrar om vissa vet vad ordet support betyder ? Sen vem som hotat Johan har jag ingen aning om. detta är förstås det grövsta. Men allt detta onyanserade sågningar här tror jag inte hjälper nån i alla fall. Utan tvärtom. Personligen kommer jag inte att skriva ett ord i detta forum (tipstävlingen undantagen) så länge dess "supporters" fortsätter med sitt dravel här. (många blir säkert glada av detta) Bra billibutt att nu du o tidigare YB tagit ton i detta ämne. Jag har insett det meningslösa i att jag skulle skriva nåt liknande. Vi hörs i tipstävlings-tråden tills vidare.
|
|
|
Post by billibutt on Oct 25, 2007 20:14:55 GMT 1
det är inte bara det med johan som är frågan ! Kan vi se framåt och vara bättre formulerade i våra inlägg så att det inte skadar laget eller någon enskilg i laget( Viket jag själv kan ha svårt för men ska försöka lära mej bättre svenska )
|
|
|
Post by mindriot on Oct 25, 2007 20:18:41 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO ! Word. Tja det är väl en liten klick här på forumet som sysslar med detta skitsnack. Tror inte jag behöver räkna upp dem. Man undrar om vissa vet vad ordet support betyder ? Sen vem som hotat Johan har jag ingen aning om. detta är förstås det grövsta. Men allt detta onyanserade sågningar här tror jag inte hjälper nån i alla fall. Utan tvärtom. Personligen kommer jag inte att skriva ett ord i detta forum (tipstävlingen undantagen) så länge dess "supporters" får fritt spelrum här. (många blir säkert glada av detta) Bra billibutt att nu du o tidigare YB tagit ton i detta ämne. Jag har insett det meningslösa i att jag skulle skriva nåt liknande. Vi hörs i tipstävlings-tråden tills vidare. Tror inte alls det är rätt lösning att sluta skriva eller att censurera / banna folk som skriver här! Förhoppnings så kan dessa dystra och negetiva människor få en tankeställare av detta.
|
|
|
Post by happygilmore on Oct 25, 2007 20:19:31 GMT 1
Det börjar gå till överdrift med allt Negativt både på forumet och på khk bloggen. Tycker jag i alla fall ! ska vi ha laget i mot oss och ska vi hacka på enskilda spelare Ena gången är det Målvakt kris nästa gång Back kris nästa gång Forwad kris ??Goe`s Blogg har blivit en Jävla Negativ skit blogg mot laget !!Letar bara fel och sedan berömer laget i med gång sågar i mot gång.Typiskt medgångs supporter från den gamla goda tiden !! Serien har bara börjat Det är bara andra matchen Johan har haft två riktiga hjärnskakningar!jag tror inte att han var med i sju träningsmatcher.Jag kan ha fel ???Rätta mej i så fall !Från 4 oberoende källor har jag även hört att han har fått ta mycket skit på stan bland annat grova hot .Så det är nog förklaringen varför han inte kom ut på isen igen ........Fan ge laget en chans utan en massa negativ skriverier!Visst klaga och gnäll men välj rätt ordspråk det ska INTE skada någon LAGET BEHÖVER ARBETS RO ! Håller helt med! Finns så otroligt mycket posetivt i föreningen och laget och ändå ska det gnällas hela tiden.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 25, 2007 20:23:58 GMT 1
Word. Tja det är väl en liten klick här på forumet som sysslar med detta skitsnack. Tror inte jag behöver räkna upp dem. Man undrar om vissa vet vad ordet support betyder ? Sen vem som hotat Johan har jag ingen aning om. detta är förstås det grövsta. Men allt detta onyanserade sågningar här tror jag inte hjälper nån i alla fall. Utan tvärtom. Personligen kommer jag inte att skriva ett ord i detta forum (tipstävlingen undantagen) så länge dess "supporters" får fritt spelrum här. (många blir säkert glada av detta) Bra billibutt att nu du o tidigare YB tagit ton i detta ämne. Jag har insett det meningslösa i att jag skulle skriva nåt liknande. Vi hörs i tipstävlings-tråden tills vidare. Tror inte alls det är rätt lösning att sluta skriva eller att censurera / banna folk som skriver här! Förhoppnings så kan dessa dystra och negetiva människor få en tankeställare av detta. Hur många gånger har jag och andra sagt till gnäll-klicken här vad vi tycker. Har de tagit intryck ? Men visst tänker de tillnu när det kommer från fler håll så är det ju bra. Men jag vill inte snacka hockey här längre i det klimat som nu råder.OBS ! Ingen kritik mot HF. Det är jättebra att detta forum finns !Tyvärr används det av några stycken till saker åtminstone inte jag trodde det var tänkt att ett supporterforum skulle användas till. Tack för ordet
|
|
|
Post by billibutt on Oct 25, 2007 20:33:37 GMT 1
Men jag vill inte snacka hockey här längre i det klimat som nu råder Vad är problemet HTS ? Vad är fel ?? Det är väll ingen som har klagat på dej
|
|