|
Post by holdingthestick on Dec 17, 2005 10:33:59 GMT 1
Hujedamej....skicka hit norska landslaget också då. De borde väl klara av div.2? De skulle bli ett elitserielag i klass med Brynäs o Leksand
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 17, 2005 10:36:43 GMT 1
Vilket sammanträffande! Företaget som jag ska på anställningsintervju på, har ju tillverkat V.A.R.s stolar Mycket bra val, i Älmhult är ju företagen kända för sin kvalitet ;D För att citera vad de skrivit om stolarna i Coop Arena: "I Luleå finns numera 4500 slitstarka stolar som tål entusiastiska supporters i Coop Arena." ;D www.alfing.se/ref_vodafone_arena.htmJJB och ni andra betonghäckar. Jag kan nog lova att det är mycket bra kvalitetsstolar, så de ska hålla även för er minst 40 år framöver Typiskt att jag inte provat dem själv än Vore det inte smartare att gå på anställningsinervju i Karlskrona ? Tänk vad lång du får till hemmamatcherna annars ... Vilken utbildning har du ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 17, 2005 12:18:07 GMT 1
Vilket sammanträffande! Företaget som jag ska på anställningsintervju på, har ju tillverkat V.A.R.s stolar Mycket bra val, i Älmhult är ju företagen kända för sin kvalitet ;D För att citera vad de skrivit om stolarna i Coop Arena: "I Luleå finns numera 4500 slitstarka stolar som tål entusiastiska supporters i Coop Arena." ;D www.alfing.se/ref_vodafone_arena.htmJJB och ni andra betonghäckar. Jag kan nog lova att det är mycket bra kvalitetsstolar, så de ska hålla även för er minst 40 år framöver Typiskt att jag inte provat dem själv än Vore det inte smartare att gå på anställningsinervju i Karlskrona ? Tänk vad lång du får till hemmamatcherna annars ... Vilken utbildning har du ? Ja usch jag bävar Jag blir kanske kvar i div3-träsket i alla fall Företagen i Karlskrona har inte förstått vilken oerhörd kompetens jag sitter inne med Konstruktions- och produktionsteknik har jag gått.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 17, 2005 14:51:05 GMT 1
Hujedamej....skicka hit norska landslaget också då. De borde väl klara av div.2? De skulle bli ett elitserielag i klass med Brynäs o Leksand ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 17, 2005 19:30:11 GMT 1
Hujedamej....skicka hit norska landslaget också då. De borde väl klara av div.2? De skulle bli ett elitserielag i klass med Brynäs o Leksand Nu kom jag på mig själv...man får ju bara ha 2 spelare utanför EU
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 18, 2005 1:13:37 GMT 1
Vilket sammanträffande! Företaget som jag ska på anställningsintervju på, har ju tillverkat V.A.R.s stolar Mycket bra val, i Älmhult är ju företagen kända för sin kvalitet ;D För att citera vad de skrivit om stolarna i Coop Arena: "I Luleå finns numera 4500 slitstarka stolar som tål entusiastiska supporters i Coop Arena." ;D www.alfing.se/ref_vodafone_arena.htmJJB och ni andra betonghäckar. Jag kan nog lova att det är mycket bra kvalitetsstolar, så de ska hålla även för er minst 40 år framöver Typiskt att jag inte provat dem själv än Vore det inte smartare att gå på anställningsinervju i Karlskrona ? Tänk vad lång du får till hemmamatcherna annars ... Vilken utbildning har du ? Det beror på vilka hemmamatcher man menar! KHK eller Diö?? Killen verkar ju hålla på båda lagen. Om du har tur så kommer Diö också till kvalet!
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 11, 2006 9:07:41 GMT 1
|
|
|
Post by newman on Jan 11, 2006 10:19:52 GMT 1
Känns som om ishockeyn inte har dragit någon vinstlott direkt.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 11, 2006 11:06:49 GMT 1
Nä. det är ju inte någon hockeydåre med i den där fina gruppen direkt... Men förhoppningsvis (och troligtvis) så vågar (nyter, som vi säger här nere) dom inte behandla ansökningarna annat än rättvist.
|
|
|
Post by newman on Jan 11, 2006 11:49:59 GMT 1
Känns som o m den stora publiksporten friidrott dragit vinstlotten.........
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 11, 2006 12:09:44 GMT 1
Känns som o m den stora publiksporten friidrott dragit vinstlotten......... Jo, med Zalar och Kluftan så kan det tyckas så....
|
|
|
Post by newman on Jan 11, 2006 12:18:05 GMT 1
Känns som o m den stora publiksporten friidrott dragit vinstlotten......... Jo, med Zalar och Kluftan så kan det tyckas så.... och mårten u.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 11, 2006 12:19:29 GMT 1
Hmm, var tusan håller ishockeyfolket hus?
|
|
|
Post by newman on Jan 11, 2006 12:21:17 GMT 1
I wämohallen................................... du har ett PM. jjb
|
|
|
Post by HF on Jan 11, 2006 21:08:15 GMT 1
Zalar är ju kopplad till KHK
|
|