|
Post by newman on Sept 21, 2006 22:23:26 GMT 1
Tycker Khk och ifk skulle få dela på alla pengarna!
|
|
|
Post by Professorn on Sept 21, 2006 22:24:11 GMT 1
Telenor får väll köpa reklamplatser som vilken annan sponsor som helst. Vill inte de lägga ett större bud än Stena Line så är det deras problem. Var det gäller hårda ord mot Telenor så tycker jag att det är rätt konstigt. Evenemangsarenan är ju mer än bara Ishockey eller... Visst kan jag hålla med att jag blev lite besviken över att vi inte fick dela på första potten men trotts det så sitter inte klubben i sjön. Bedömningen var säkert att klubben inte var mogen för att ta emot pengarna ännu, dvs att risken för snabba affärer fanns. Det finns en bättre möjlighet att kunna få ta del av Telenors pengar på ett annat sätt och det är att vi blekingar och karlskroniter stöttar vårat lag och fyller arenan 5-6 gånger i vinter. 3500 personer i tvåan lockar riksmedia och det medför att starkare sponsorer vill synas ihop med KHK och deras verksamhet. När väl det händer så sitter klubben med trumf på hand och kan ta nästa steg i utvecklingen av en elitklubb i länet. Jag tror att många har blandat ihop A-laget och "utvecklingsbidraget" ifrån Telenor! Vi som är här inne på forumet kan börja med att skaffa säsongskort och medlemskap i föreningen samt att försöka sprida hockeyfebern vidare i stan... Glöm inte att ta med en eller ett par vänner till matchen i morgon!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 21, 2006 23:23:08 GMT 1
Tycker Khk och ifk skulle få dela på alla pengarna! Ähh, skit i IFK!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2006 8:02:55 GMT 1
Kollar på Modo-LHC. En stor fet Telenor-logga i mittcirkeln....fy fan. Såg det....och svor förmodligen lika mycket som du...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2006 8:04:52 GMT 1
Kollar på Modo-LHC. En stor fet Telenor-logga i mittcirkeln....fy fan. HATA HATA HATA TELENOR. HATA HATA HATA TELENOR. Min första mobil som är på väg att inhandlas (trots att jag är emot sånna nymodigheter) får garanterat telia som leverantör! Är inte Telia dyrast...?? De små operatörerna är väl billigare? Typ mitt djuice...men visst fan...är väl Telenors nät...
|
|
|
Post by pirre on Sept 22, 2006 8:54:12 GMT 1
Om nu KHK kommer få några pengar från telenor så blir vi alla glada och hoppfyllda! Men om det nu blir så att de satsar sina pengar på nån vilseled orienterare så ska de fan hängas utanför arenan så får Häggström öva prickskytte på de ansvariga För de måste väl begripa att den publikstörsta sporten borde stöttas!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 22, 2006 10:11:32 GMT 1
HATA HATA HATA TELENOR. HATA HATA HATA TELENOR. Min första mobil som är på väg att inhandlas (trots att jag är emot sånna nymodigheter) får garanterat telia som leverantör! Är inte Telia dyrast...?? De små operatörerna är väl billigare? Typ mitt djuice...men visst fan...är väl Telenors nät... Pengar, pengar, pengar.... suck....
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 22, 2006 13:52:04 GMT 1
Om nu KHK kommer få några pengar från telenor så blir vi alla glada och hoppfyllda! Men om det nu blir så att de satsar sina pengar på nån vilseled orienterare så ska de fan hängas utanför arenan så får Häggström öva prickskytte på de ansvariga För de måste väl begripa att den publikstörsta sporten borde stöttas!! OM vi får pengar från Telenor, så blire det i sammanhanget ingen avgörandce summa. Det avgörande om KHK ska kunna avancera i seriessytemet är att vi har höga publiksiffror och att man får in någon STOR o LÅNGSIKTIG HUVUDSPONSOR.
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 22, 2006 16:07:58 GMT 1
HATA HATA HATA TELENOR. HATA HATA HATA TELENOR. Min första mobil som är på väg att inhandlas (trots att jag är emot sånna nymodigheter) får garanterat telia som leverantör! Är inte Telia dyrast...?? De små operatörerna är väl billigare? Typ mitt djuice...men visst fan...är väl Telenors nät... Halebop är billigt och går på Telias nät
|
|
|
Post by pirre on Sept 22, 2006 16:12:05 GMT 1
Är inte Telia dyrast...?? De små operatörerna är väl billigare? Typ mitt djuice...men visst fan...är väl Telenors nät... Halebop är billigt och går på Telias nät Tyvär har jag telenor som operatör men tue är det ett företags abbonemang
|
|