|
Post by Sardaukar on Jan 11, 2006 21:36:39 GMT 1
Zalar är ju kopplad till KHK Sant...sen kan säkert Patrik övertala Klüft
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 16, 2006 10:52:24 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 16, 2006 19:23:20 GMT 1
Bara handbollssupporters som lyckas med sånt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 8, 2006 10:30:53 GMT 1
|
|
|
Post by chriande on May 30, 2006 11:05:40 GMT 1
Enl. Nye ordförandens anförande på hemsidan drog KHK en nitlott här. "Trots att Telenor Sport Support valde att inte tilldela Karlskrona Hockeyklubb några pengar så står vi inte och faller med detta. Vi ska istället hitta andra som vill stötta oss att utveckla hockeyn i stan och vår hockeyklubb." Undrar vilka föreningar som fått sponsorpengarna
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 30, 2006 11:15:53 GMT 1
Hmm, varför är jag inte förvånad...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 30, 2006 11:39:14 GMT 1
Vågar nästa sätta en slant på det blev fridrotten som fick den största delen. Hur som helst skall jag bojkotta den idrott som fick pengarna bara på grud utav besvikelse. - Älska KHK !
|
|
|
Post by Teddybear on May 30, 2006 12:55:56 GMT 1
Enl. Nye ordförandens anförande på hemsidan drog KHK en nitlott här. "Trots att Telenor Sport Support valde att inte tilldela Karlskrona Hockeyklubb några pengar så står vi inte och faller med detta. Vi ska istället hitta andra som vill stötta oss att utveckla hockeyn i stan och vår hockeyklubb." Undrar vilka föreningar som fått sponsorpengarna Det är ju jäkligt märkligt! Är det något lag som har en satsning på gång så är det ju KHK. Skulle vara intressant att se hur pengarna fördelades.
|
|
|
Post by newman on May 30, 2006 13:34:10 GMT 1
Det sa jag för länge sedan...................... så är det!
|
|
|
Post by fun on May 30, 2006 13:35:41 GMT 1
Enl. Nye ordförandens anförande på hemsidan drog KHK en nitlott här. "Trots att Telenor Sport Support valde att inte tilldela Karlskrona Hockeyklubb några pengar så står vi inte och faller med detta. Vi ska istället hitta andra som vill stötta oss att utveckla hockeyn i stan och vår hockeyklubb." Undrar vilka föreningar som fått sponsorpengarna Det är ju jäkligt märkligt! Är det något lag som har en satsning på gång så är det ju KHK. Skulle vara intressant att se hur pengarna fördelades. Det är ju SKANDAL (som någon här säger i tid o otid). Men nu är det befogat. tror inte Telenor fördstått vilken dålig reklam de får. KHK är ju klubben som drar publik till Telenor Arena
|
|
|
Post by fun on May 30, 2006 16:38:20 GMT 1
Hmm, varför är jag inte förvånad... det är jag
|
|
|
Post by newman on May 30, 2006 16:52:07 GMT 1
tycker du inte ska använda så starka ord hts. Dessutom klagar du så fort någon använder det........
|
|
|
Post by kraftwerk on May 30, 2006 18:28:16 GMT 1
tycker du inte ska använda så starka ord hts. Dessutom klagar du så fort någon använder det........ suck
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 30, 2006 20:22:23 GMT 1
Mycket märkligt.....hrm... *fnys*
|
|
|
Post by HF on Jun 1, 2006 6:44:28 GMT 1
Klubben behöver ju inte hälsa folk välkomna till Telenor arena utan man kan ju kalla det för Ishallen. Samma sak i annonserna, inget Telenor, alla vet ju ändå vad matchen spelas.
|
|