|
Post by holdingthestick on Oct 4, 2005 11:10:30 GMT 1
saxat fr Sydöstran "Samtidigt som målsättningen med sponsoravtalet är att få fram en toppidrott i Karlskrona understryker såväl Johan Holmgren som Mats Johansson att man ska satsa på bredd. - Vilka idrotter som pengarna satsas på är inte klart än, säger Mats Johansson. Klart är att det kommer bli Vodafone som bestämmer. - Vi kommer att bilda ett sponsorråd som diskuterar var vi ska satsa pengarna." "En toppidrott" undrar vilken o i så fall vilken klubb
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 4, 2005 11:13:45 GMT 1
Mats Johansson har ganska stor makt skulle jag tro! Vem vill inte att khk ska bli lika bra igen ? www.khk.se/khku/Usekt.htmMats Johansson ekonomiansvarig i Ungdomssektioen. Bådar inte gott ...
|
|
|
Post by Jonas74 on Oct 4, 2005 12:56:40 GMT 1
Mats Johansson har ganska stor makt skulle jag tro! Vem vill inte att khk ska bli lika bra igen ? www.khk.se/khku/Usekt.htmMats Johansson ekonomiansvarig i Ungdomssektioen. Bådar inte gott ... Varför är inte detta bra då?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2005 13:06:11 GMT 1
saxat fr Sydöstran "Samtidigt som målsättningen med sponsoravtalet är att få fram en toppidrott i Karlskrona understryker såväl Johan Holmgren som Mats Johansson att man ska satsa på bredd. - Vilka idrotter som pengarna satsas på är inte klart än, säger Mats Johansson. Klart är att det kommer bli Vodafone som bestämmer. - Vi kommer att bilda ett sponsorråd som diskuterar var vi ska satsa pengarna." "En toppidrott" undrar vilken o i så fall vilken klubb Tja låt oss se, Vodafone Arena och det är Vodafone som bestämmer vilka idrotter pengarna skall satsas på, vågar vi hoppas på............
|
|
|
Post by HF on Oct 4, 2005 14:10:00 GMT 1
europolitan sponsrade kik förr i tiden men drog tillbaka det. Det är bara fram med 5.56 och börja smörja....
|
|
|
Post by youngblood on Oct 4, 2005 14:24:38 GMT 1
Varför inte bjuda in från klubbens sida personalen från Vodafone tex till hemmapremiären och vissa vart pengarna skulle gå. Och då även skulle säkert intäkterna via kioskförsäljningen öka och samtidigt få kanske fler intresserade av denna sköna sport vi kallar hockey. Kanske vi nästa match hälften av dessa kommer tillbaka och ser en match till o en till osv. För jag kan inte tänka mig att dom lägger pengar på nåt som dom inte vet om.
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 4, 2005 14:33:19 GMT 1
Mats Johansson har ganska stor makt skulle jag tro! Vem vill inte att khk ska bli lika bra igen ? www.khk.se/khku/Usekt.htmMats Johansson ekonomiansvarig i Ungdomssektioen. Bådar inte gott ... Alla kulor hamnar i ungdomslagen
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 4, 2005 14:34:34 GMT 1
saxat fr Sydöstran "Samtidigt som målsättningen med sponsoravtalet är att få fram en toppidrott i Karlskrona understryker såväl Johan Holmgren som Mats Johansson att man ska satsa på bredd. - Vilka idrotter som pengarna satsas på är inte klart än, säger Mats Johansson. Klart är att det kommer bli Vodafone som bestämmer. - Vi kommer att bilda ett sponsorråd som diskuterar var vi ska satsa pengarna." "En toppidrott" undrar vilken o i så fall vilken klubb Tja låt oss se, Vodafone Arena och det är Vodafone som bestämmer vilka idrotter pengarna skall satsas på, vågar vi hoppas på............ Tja det lär väl stå mellan IFK, Hästö, KHK, RAIF o KAIF
|
|
|
Post by HF on Oct 4, 2005 14:37:03 GMT 1
Alla kulor hamnar i ungdomslagen inte så långt i från sanningen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2005 14:46:02 GMT 1
Tja låt oss se, Vodafone Arena och det är Vodafone som bestämmer vilka idrotter pengarna skall satsas på, vågar vi hoppas på............ Tja det lär väl stå mellan IFK, Hästö, KHK, RAIF o KAIF Och vilket av dessa lag kommer att spela i Vodafone Arena?
|
|
|
Post by youngblood on Oct 4, 2005 14:47:20 GMT 1
Hästö har annonserat att de vill spela där för det är ju det ända laget som drar folk förutom KHK
|
|
|
Post by grishockey on Oct 4, 2005 16:15:15 GMT 1
Tja låt oss se, Vodafone Arena och det är Vodafone som bestämmer vilka idrotter pengarna skall satsas på, vågar vi hoppas på............ Tja det lär väl stå mellan IFK, Hästö, KHK, RAIF o KAIF Har lite svårt att tänka mig något annat än hockeyn...men jag är väl lite "enögd" . Jag tror att ett hockeylag skulle dra mer folk och intresse omkring sig än tex ett handbollslag på samma nivå när det gäller högre divisioner. Men det är ju inte jag som bestämmer.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 4, 2005 16:23:25 GMT 1
Alla kulor hamnar i ungdomslagen Nja, de har ju sagt att det ska vara en elitsatsning. Inte som det brukar vara, satsning på ungdomsidrotten... Men med Mats som högsta hönset i kommunen blir det nog som ni säger... tyvärr...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 4, 2005 16:24:11 GMT 1
"grishockey" har rätt, om det finns någon idrott i staun som skulle ha en chans att fylla alla 3400 platser så är det nog hockeyn.
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Oct 4, 2005 17:06:52 GMT 1
Mats johansson är bra med i klubben ! hoppas inte moderaterna tar över bara
|
|