|
Post by kaptensvart on Feb 25, 2014 19:43:59 GMT 1
Tycker näsan drar sig mer och mer ner mot betongen för varje match jag ser honom i arenan! (Avd Jag vet vad gjort och alla kanske vet det nu!?) Han har ju volontärkort, så han behöver ju inte pröjsa för varken playoff eller ev kvalseriekort! Tycker gott han kan städa läktarna efter matcherna som volontär han är, som dom fantastiska volontärerna vi har gör! Motsats mot om dom kommer, så skulle jag gladligen tömma ut en hel sopsäck med sopor framför honom och nöjt sitta kvar och se honom plocka upp det! (Jag brukar för det mesta ta upp mitt skräp och slänga det när jag går! Om jag inte är för euroforisk efter en vinst!) Har gubbfan volontärkort från en klubb som ger honom 48 000 i månaden ska aset fan i mig hjälpa till som övriga med det kortet!!! Gör han det? Vad jag hört så har han det! Jag kan ju ha fel, men den sluge fan brukar ju ordna det för sig! Du kan ju kolla med Leif på biljettkontoret så får du svaret!
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 19:47:08 GMT 1
Har gubbfan volontärkort från en klubb som ger honom 48 000 i månaden ska aset fan i mig hjälpa till som övriga med det kortet!!! Gör han det? Vad jag hört så har han det! Jag kan ju ha fel, men den sluge fan brukar ju ordna det för sig! Du kan ju kolla med Leif på biljettkontoret så får du svaret! Ja, det skulle inte förvåna mig det minsta. Om idioten ska gå på hockeyn är ju det minsta han kan göra att betala för sig. Att fortsätta snylta på en klubb han dragit ner i skiten äcklar mig. En klubb som han fortfarande får en riktigt bra lön utav dessutom.
|
|
|
Post by kaptensvart on Feb 25, 2014 19:53:55 GMT 1
Vad jag hört så har han det! Jag kan ju ha fel, men den sluge fan brukar ju ordna det för sig! Du kan ju kolla med Leif på biljettkontoret så får du svaret! Ja, det skulle inte förvåna mig det minsta. Om idioten ska gå på hockeyn är ju det minsta han kan göra att betala för sig. Att fortsätta snylta på en klubb han dragit ner i skiten äcklar mig. En klubb som han fortfarande får en riktigt bra lön utav dessutom. Dom skulle bara plocka hans kort i morgon! Betala för sig i såna situationer har han väl aldrig gjort! Slå på stort och bjuda sina bundsförvanter på drinkar på krogen är mer i hans stil! Med pengar han inte skulle haft i sin ficka!!!
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 20:01:13 GMT 1
Jag tror han skulle bra utav ett gigantiskt tifo där vi supportrar berättar lugnt och sakligt vad vi tycker om honom.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 25, 2014 20:14:57 GMT 1
Tips till banderoll på ståplats:
Mats hur nyter du var här!
Problemet med Mats är att han tycker KHK gjort fel som sparkat honom. Han tror ff att många "KHKare" gillar honom! Har ju läst här innan, ex "Bra med MJ han kan ju fixa ny hall" tror det var Sir I. Många trodde han var Gudfadern himself, tyvärr!
Ska bli kul att läsa "thebeast" svar på detta.
|
|
|
Post by 31an on Feb 25, 2014 20:41:13 GMT 1
Jag kan ju erkänna att jag trodde bra mycket bättre om honom än vad som nu kommit fram. Men jag är inte sämre än att jag kan börja avsky en människa jag trott gott om Volontärkort gäller bara bortastå väl? Osäker men tror det... Mast sitter efter vad jag hört. Skulle lätt ställa upp på ett tifo i hans "ära"...
|
|
|
Post by kaptensvart on Feb 25, 2014 20:53:08 GMT 1
Jag tror han skulle bra utav ett gigantiskt tifo där vi supportrar berättar lugnt och sakligt vad vi tycker om honom. Det låter som en mycket bra id'e!! Hör med Black Bugs!! Jag hjälper till att fixa tyg och färg i så fall!!!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 25, 2014 23:37:06 GMT 1
Volontärkort finns på sittplats också. Har själv köpt två f.d. volontätkort på riktigt bra platser. Fast det var iofs tänkt för statistikförare innan HA bestämde hur de skulle sitta. Är övertygad om att det finns fler.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2014 23:41:54 GMT 1
Jag tror han skulle bra utav ett gigantiskt tifo där vi supportrar berättar lugnt och sakligt vad vi tycker om honom. Det låter som en mycket bra id'e!! Hör med Black Bugs!! Jag hjälper till att fixa tyg och färg i så fall!!! Den som sköter strålkastaren i arenan kanske kan lysa på Mats så står alla och pekar och skanderar "ut med packet".
|
|
|
Post by kaptensvart on Mar 13, 2014 8:26:15 GMT 1
Startar företag som skall träna folk i mediaträning och säger att man aldrig skall ljuga för en journalist! Har den mannen någonsin pratat sanning till någon!? Fick mig ett gott skratt när jag läste detta i dagens tidning! Den mannen kan överraska på mer en ett sätt!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2014 9:59:19 GMT 1
Startar företag som skall träna folk i mediaträning och säger att man aldrig skall ljuga för en journalist! Har den mannen någonsin pratat sanning till någon!? Fick mig ett gott skratt när jag läste detta i dagens tidning! Den mannen kan överraska på mer en ett sätt! Sydöstran eller?
|
|
|
Post by noll1 on Mar 13, 2014 10:01:07 GMT 1
Det finns en stor skillnad i att ljuga och i att inte berätta sanningen. Mats är superduktig på att inte berätta sanningen men utan att ljuga, detta är en grundsten i politiker-snack.
Ta som exempel när Mats intervjuades om huruvida Janne Karlsson skulle vara kvar i klubben eller inte, han svarade inte 'ja eller nej' eftersom sanningen var att 'Janne kan välja själv i X veckor till'. Även om han visste att Janne tänkte stanna så hade det varit en lögn att säga 'Ja, han är kvar' eftersom Janne hade kunde ändra sig och Mats hade fått ta smällen. Istället svarar han något liknande, 'Jag utgår från att han skall vara kvar och inget tyder på att det inte kommer ske'.
Personligen avskyr jag när folk är för mediatränade då det för mig känns som om allt bara handlar om att skydda sig själv från att säga för mycket.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2014 10:24:58 GMT 1
Såg att Evolos AB (Mats) va med på enkronan.
|
|
|
Post by HF on Mar 18, 2014 7:52:17 GMT 1
Jag kan ju erkänna att jag trodde bra mycket bättre om honom än vad som nu kommit fram. Men jag är inte sämre än att jag kan börja avsky en människa jag trott gott om Volontärkort gäller bara bortastå väl? Osäker men tror det... Mast sitter efter vad jag hört. Skulle lätt ställa upp på ett tifo i hans "ära"... Man kan köpa till sittplats på volontärkorten. Ståplats gratis.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 2, 2014 9:00:02 GMT 1
Är det nu Mats som ligger bakom detta elände som drabbat tycker jag han ska förklara sig på torget.
|
|