|
Post by 31an on Dec 26, 2013 20:26:51 GMT 1
Ja det menar jag. Vi får resonera och tycka baserat på den information klubben släpper, vilket på senare tid betyder ungefär noll. Resten blir rykten och spekulationer, som det alltid varit. Inget nytt under solen egentligen. Du själv har ju t.ex. åsikter i Silly season-tråden, fast du kanske inte vet ett skit om dem mer än vad du fått höra ryktesvägen, inte sant? Nu är det ju en jäkla skillnad på att tro och veta. TROR du så betyder det att du inte vet och varför ha en åsikt om nåt du inte vet!? Blir ju ofta bara fel då... VET du kan du bilda en åsikt som sen kan diskuteras. Tills du vet får du tro. Men man ska vara försiktig att göra sina spekulationer till fakta att bygga åsikter på. Vad gäller Silly season så har jag inte haft en åsikt alls. Däremot har jag spekulerat, förmedlat rykten jag hört och skrivit vad jag tror om en viss eventuell värvning. Det är liksom det som ÄR silly season... Edit; flyttar mitt svar till "Mats Johansson" där det hör hemma
|
|
|
Post by vsn on Dec 27, 2013 0:19:13 GMT 1
Jag förstår hur du tänker, och kan till viss del hålla med dig, men i fallet MJ så är det väl inte någon här som faktiskt VET vad som hänt, allas åsikter baserar sig på vad man hört ryktesvägen, kombinerat med tidigare erfarenheter med MJ, sett ur en subjektiv synvinkel.
Jag har aldrig påstått att mina spekulationer är fakta, om de hade varit det så hade de inte varit spekulationer.
Att skriva vad du tror om en viss eventuell värvning är väl ändå att skriva din åsikt?
Var tycker du att gränsen går? Hur specifikt måste man VETA saker för att få tycka något om det?
|
|
|
Post by 31an on Dec 27, 2013 21:06:33 GMT 1
Jag förstår hur du tänker, och kan till viss del hålla med dig, men i fallet MJ så är det väl inte någon här som faktiskt VET vad som hänt, allas åsikter baserar sig på vad man hört ryktesvägen, kombinerat med tidigare erfarenheter med MJ, sett ur en subjektiv synvinkel. Jag har aldrig påstått att mina spekulationer är fakta, om de hade varit det så hade de inte varit spekulationer. Att skriva vad du tror om en viss eventuell värvning är väl ändå att skriva din åsikt? Var tycker du att gränsen går? Hur specifikt måste man VETA saker för att få tycka något om det? Ja jag vet att jag är ute på lite tunn is här. Men jag tycker bara att man inte ska dra förhastade slutsatser. Blir lätt felaktiga rykten och oavsett vad man tycker om MJ förtjänar han inte att oförskyllt få massa skit. Å det där hur mycket man ska veta innan man bildar sin åsikt är ju ett evigt "tvisteämne". Finns nog inget svar på den frågan mer än "så mycket som möjligt". Och det är ju minst sagt luddigt
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 18, 2014 12:37:38 GMT 1
Nu har det ju blivit bekräftat i BLT , eller om man inte har den så hos bävern , att nötet dribblat väldigt mycket med ekonomin på eget bevåg..detta gör ju faktiskt washoutbloggen ganska tillförlitlig med! Det var i elfte timmen idioten försvann!
|
|
|
Post by boxplay on Jan 23, 2014 18:54:17 GMT 1
Att Mats bara har mage att ta ut 6 månadslöner efter det han har ställt till med. Tycker att det han gjort är svindleri.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 23, 2014 19:10:24 GMT 1
Kan bara hålla med
|
|
|
Post by karlskronahk on Jan 23, 2014 19:41:41 GMT 1
Att Mats bara har mage att ta ut 6 månadslöner efter det han har ställt till med. Tycker att det han gjort är svindleri. Då kan du tänka dig vad han yrkade på om han bara fick sex månadslöner.. Klubbhjärta my ass...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 23, 2014 21:32:01 GMT 1
ja, med såna tidigare löner och nu pensioner, skulle han skämmas ögonen ur sig. Han skulle ju inte precis svälta av avstå allt...och verkligen visa att han brydde sig om klubben. Nu ska andra försöka rädda skiten, medan han har lön. På sätt och vis är det denna man får samla till i sex månader
|
|
|
Post by kaptensvart on Jan 26, 2014 10:07:56 GMT 1
Han är som han är! Leta inte syndabockar säger han till Kvp! Hoppas man slipper se denna arrogante person ute i arenan mer! Förresten... Varför sa nån tydligen upp sig i Vipen efter att han fick kicken!? Kan det bero på att han gett denna person en fantasilön och att den inte ville stå med skägget i brevlådan och åka med i fallet efter honom? Vad vet jag om detta! Kanske någon som vet om det stämmer? Nu när han är borta för alltid, så kan vi känna att det är vi som är KHK! För innan så var det en person som var KHK! Han själv! Enligt hans sätt att se på saker och ting! Tragiska människa!!!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 26, 2014 10:56:50 GMT 1
Han är som han är! Leta inte syndabockar säger han till Kvp! Hoppas man slipper se denna arrogante person ute i arenan mer! Förresten... Varför sa nån tydligen upp sig i Vipen efter att han fick kicken!? Kan det bero på att han gett denna person en fantasilön och att den inte ville stå med skägget i brevlådan och åka med i fallet efter honom? Vad vet jag om detta! Kanske någon som vet om det stämmer? Nu när han är borta för alltid, så kan vi känna att det är vi som är KHK! För innan så var det en person som var KHK! Han själv! Enligt hans sätt att se på saker och ting! Tragiska människa!!! Hallelulja!
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2014 12:54:57 GMT 1
Matsepojken har 65.000 kr/mån enl. säker källa. (styrelsemedlem) fler saker du har "säker" källa på?
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2014 13:34:52 GMT 1
Matsepojken har 65.000 kr/mån enl. säker källa. (styrelsemedlem) fler saker du har "säker" källa på? För att MJ säger en annan sak så är det så?? Väldigt säker källa har ju de visat sej va..
|
|
|
Post by Sverker on Jan 27, 2014 13:54:12 GMT 1
Matsepojken har 65.000 kr/mån enl. säker källa. (styrelsemedlem) fler saker du har "säker" källa på? Kan det vara som så att han gick med på en sänkning i uppgörelsen? Har svårt att tro att han "bara" haft 48 000 kr/mån i lön.
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 27, 2014 13:59:12 GMT 1
fler saker du har "säker" källa på? Kan det vara som så att han gick med på en sänkning i uppgörelsen? Har svårt att tro att han "bara" haft 48 000 kr/mån i lön. Fan , Sverker , ingen kritik mot MJ är det ju som gäller... Är time möjligtvis en hon som har stått och stekt hamburgare med en lön som en VD??
|
|
|
Post by Zäta on Jan 27, 2014 14:00:42 GMT 1
Va det ngn som såg Mats mot asplöven?
|
|