|
Post by ksoze on Mar 22, 2013 15:59:40 GMT 1
OM (jag säger OM) det är så att Mats plockar ut en lön på 60.000 papp/mån så är det inget annat än en skandal! Hur i helvete kan han ha en sådan fantasisumma för ett jobb man inte bevisat att man klarar av? Finns väl inte någon arbetsplats i världen som ger någon 60.000 i ingångslön för ett jobb man inte vet han klarar av och framförallt inte har någon erfarenhet från!
Han har aldrig jobbat som detta förut, har aldrig bevisat att han klarar av det. Skillnad om man plockar in någon som har bevisat innan att han har byggt upp en klubb osv..
Hade inte sagt något om han börjat blygsammare och visat sig vara oumbärlig för KHK och gjort ett fantastiskt bra jobb! Nu visade det sig ju vad avsaknaden av erfarenheten betydde, skutan som han är chef för blev det sämsta "företaget" någonsin! Sen har han givetvis gjort mycket bra, MEN framgången mäts givetvis hur det går för representationslaget! På något anna sätt går det inte att mäta. Utan detta laget så existerar inte "företaget"!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 22, 2013 16:42:48 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 22, 2013 16:43:07 GMT 1
Som en polare sade till mig idag; ingen Mats Johansson = förmodligen inte heller någon ny ishall? Om vi åker ur, får vi väl vara nöjda med den vi har och då behöver vi ingen ny ishall eller klubbchef. Då räcker det med en ny isyta och omklrum. Jag tror iofs att din polare har en övertro på Mats. Han är inte Gudfadern! Förresten det räcker väl isf att han är ideel ordf, eller? Han basar i Tensry...
|
|
|
Post by KHKiAllsvenskan on Mar 22, 2013 21:33:00 GMT 1
Tack för denna säsongen KHK! Vilket antiklimax. För min del blir det ingen mer lokal hockey förrän vi är i AS igen! Lär dröja!!! Borde vara många beslut under säsongen som borde granskas!!! Att sätta amatörer på ledande poster är enl. mig årets misstag. Framförallt när man dessutom har ytterligare en amatör som skall besluta över den andra! Ja, vilken cirkus! Tur det inte är mitt företag!!! Skall man driva ett framgångsrikt företag måste man agera och förändra, vill man behålla så många kompisar som möjligt så gör man rätt i att lita på hoppet, resultatet har nu bevisats. Den största frågan: Spelet har sett LIKA ut hela säsongen!!! Varför har man valt att tro på laget ändå Katastrof enl. mig. En ¨Looser kan aldrig bli en "Winner" enbart med tro och hopp! Enbart i filmerna det fungerar. Jag vet att man tränat, men kör man en skoda kan den aldrig utvecklas till en BMW hur mycket du än servar den. "Laget" med alla förutsättningarna åker ut första säsongen i AS. Ingen i ledningen har visat oro, frustration eller Jäv.ar anama! Enbart, vi är i AS för att stanna! Detta uttalande har vi matats med UTAN att få veta HUR??? Vilken plan har man? Hur säkrar man detta?Ingen har förstått hur man skall agera för att bli kvar! Man har levt på hoppet! Utan någon säkerhet! Fullständigt tjänstefel enl. mig! Nu är det ett faktum! Frågan alla måste ställa sig är: Varför tog man inte det säkra före det osäkra??? Har ledningen gjort allt??? Eller har man bara litat på hoppet? Det sistnämnda enl. mig!!! Nu har vi svaret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TRÅKIGT, TRÅKIGT, TRÅKIGT!!!! Tack och adjö för mig! PS. Som någon skrev, Vi har iaf. pengar på banken! Frågan är bara, till vilken nytta??? Denna degradering lär kosta, var så säkra.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 22, 2013 21:35:33 GMT 1
Dags att Mats föregår med gott exempel och säger upp sig själv.
Annars är det väl stor risk att han snart ingår i en mycket "kompetent" sportgrupp som skall värva ihop nästa säsongs lag.
|
|
|
Post by krickan on Mar 22, 2013 22:11:56 GMT 1
Dags att Mats f�reg�r med gott exempel och s�ger upp sig sj�lv. Annars �r det v�l stor risk att han snart ing�r i en mycket "kompetent" sportgrupp som skall v�rva ihop n�sta s�songs lag. Kommer aldrig hända tyvärr. Men bort måste han.
|
|
|
Post by kaptensvart on Mar 22, 2013 22:18:15 GMT 1
Dags att Mats f�reg�r med gott exempel och s�ger upp sig sj�lv. Annars �r det v�l stor risk att han snart ing�r i en mycket "kompetent" sportgrupp som skall v�rva ihop n�sta s�songs lag. Kommer aldrig hända tyvärr. Men bort mÃ¥ste han. Word på det!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 23, 2013 0:46:07 GMT 1
tror ärligt talat att alla håller varandra om ryggen, som vanligt och skyller på allt mellan himmel och jord. Framför allt att nu har vi lärt oss läxan och ska göra det bättre i framtiden
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2013 16:30:30 GMT 1
Jag tror inte de går ut med en offentlig slutsats,Callahan utan det kommer låta så i intervjuerna. Som jag sa innan,Jag blir illamående av Mats!
|
|
|
Post by fbk666 on Apr 4, 2013 1:41:55 GMT 1
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Dec 13, 2013 13:00:44 GMT 1
Sparken...
|
|
|
Post by 31an on Dec 13, 2013 13:15:13 GMT 1
Den såg man inte riktigt komma... Nu blir väl många glada...
Frigör antagligen en hel del pengar...om inte en ny tillsätts...
|
|
|
Post by Sverker on Dec 13, 2013 13:15:45 GMT 1
Nu ska jag börja köpa 50/50 lotter igen!
|
|
|
Post by kaptensvart on Dec 13, 2013 13:29:50 GMT 1
Nu ska jag börja köpa 50/50 lotter igen! Jag med!
|
|
|
Post by time on Dec 13, 2013 13:33:32 GMT 1
Den såg man inte riktigt komma... Nu blir väl många glada... Frigör antagligen en hel del pengar...om inte en ny tillsätts... På sikt kanske. Chefer brukar ha fallskärmar.
|
|