|
Post by Sardaukar on May 20, 2006 9:35:32 GMT 1
Lyckat till Trelleborg div. 3 väntar runt hörnet. Hur fan skall detta lag ha råd att ha ett lag i trean och ett i tvåan? Det kanske blir två lag i trean nästa år! ;D Hade varit kul om de två lagen hade mötts i kvalet. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by newman on May 20, 2006 10:37:04 GMT 1
ekonomin verkar inte vara deras starka sida.. kanske percy dyker upp som gubben i lådan!
|
|
|
Post by Teddybear on May 21, 2006 23:34:36 GMT 1
Från Mjölbys hemsida:
Serien ser ut att bli som föregående säsong med Karlskrona och Osby som nya lag att möta. Glimma trillade ur och Helsingborg gick upp i div I. Karlskrona nya från div III gör en jättesatsning och skall göra allt för att gå direkt till div I. Osby trillade som bekant ur div I.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 21, 2006 23:41:33 GMT 1
Göra ALLT? ? Ser jag inte....
|
|
|
Post by fun on May 22, 2006 8:01:29 GMT 1
Göra ALLT? ? Ser jag inte.... bara Värnamo som vill slippa vara favoriter. Bättre du går på vad KHK själva säger
|
|
|
Post by fun on May 23, 2006 7:02:07 GMT 1
fr Trelleborg:
23/5 Inget div 3 lag i Trelleborg Vikings har beslutat att skjuta upp beslutet om att ha ett extra seniorlag på framtiden. Brist på istid, uppenbara problem att flytta spelare mellan lagen samt krock med matchtid för både J18, Div 2 och Div 3 på söndagar gör att vi avvaktar med detta beslut till nästa säsong. Det innebär också att Vikings kommer att anmäla J20 lag liksom föregående säsong.
22/5 Vikings värvar målvakt Vikings första nyförvärv för säsongen blir 21 årige Daniel Lundin. Daniel är fostrad i Brynäs där han gick hockeygymnasiet men har de har de senaste säsongerna spelat i Hille/Åbyggeby samt Tierp i div 1 D. Daniel kommer att ansluta till truppen i augusti. Vi hälsar honom varmt välkommen till Trelleborg Vikings
|
|
|
Post by Teddybear on May 23, 2006 11:31:50 GMT 1
fr Trelleborg: 23/5 Inget div 3 lag i Trelleborg Vikings har beslutat att skjuta upp beslutet om att ha ett extra seniorlag på framtiden. Brist på istid, uppenbara problem att flytta spelare mellan lagen samt krock med matchtid för både J18, Div 2 och Div 3 på söndagar gör att vi avvaktar med detta beslut till nästa säsong. Det innebär också att Vikings kommer att anmäla J20 lag liksom föregående säsong. Brist på spelare kanske? ;D
|
|
|
Post by doroaloclair1 on May 23, 2006 12:04:05 GMT 1
Krif:s två första femmor enligt mitt tycke.
Anders P Jacob F
Uffe P Petter H Fredrik P
Christian E Christoffer S
Niklas W Johan H Andreas Z
Kan ni matcha detta???
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 23, 2006 12:14:36 GMT 1
Ha ha ska vi ställa upp namnen mot varandra och se vilka som är bäst;). Till hösten får vi se:)!!!
|
|
|
Post by Les Paul on May 23, 2006 12:20:42 GMT 1
Ha ha ska vi ställa upp namnen mot varandra och se vilka som är bäst;). Till hösten får vi se:)!!! Precis! Ganska svårt att jämföra när man inte sett dom spela.
|
|
|
Post by fun on May 23, 2006 12:20:53 GMT 1
Krif:s två första femmor enligt mitt tycke. Anders P Jacob F Uffe P Petter H Fredrik P Christian E Christoffer S Niklas W Johan H Andreas Z Kan ni matcha detta??? förstafemman ser vass ut. Men tror KHK's andrafemma kommer att vara snäppet vassare än KRIF's (på papperet)
|
|
|
Post by doroaloclair1 on May 23, 2006 12:22:13 GMT 1
Ha ha ska vi ställa upp namnen mot varandra och se vilka som är bäst;). Till hösten får vi se:)!!! Det jag på ett väldigt tydligt sätt ville visa är att när det gäller rutin och erfarenhet så är ni i nuläget väldigt långt ifrån att vara det topplag i div 2 som vissa av er drömmer om. Med vissa undantag, framförallt Callahan och Newman.
|
|
|
Post by doroaloclair1 on May 23, 2006 12:23:55 GMT 1
Ha ha ska vi ställa upp namnen mot varandra och se vilka som är bäst;). Till hösten får vi se:)!!! Precis! Ganska svårt att jämföra när man inte sett dom spela. Ännu en klok KHK:are. Svårt att säga när man inte sett dom spela, HELT RIKTIGT. Det är det inte många på detta forum som kopplar!
|
|
|
Post by fun on May 23, 2006 12:27:52 GMT 1
Ha ha ska vi ställa upp namnen mot varandra och se vilka som är bäst;). Till hösten får vi se:)!!! Det jag på ett väldigt tydligt sätt ville visa är att när det gäller rutin och erfarenhet så är ni i nuläget väldigt långt ifrån att vara det topplag i div 2 som vissa av er drömmer om. Med vissa undantag, framförallt Callahan och Newman. Ledsen att säga det. Men om inte ett par kanoner ansluter så tror jag inte att ens KRIF blir ett topplag. Dessutom tillhör även jag "undantagen" (vi är ganska många) som inte tror att KHK blir ett topplag ! (dock ett mittenlag)
|
|
|
Post by fun on May 23, 2006 12:33:12 GMT 1
KRIF var ju ett bra mittenlag senaste säsongen. På papperet är inte laget starkare i år
|
|