|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 10:54:35 GMT 1
Visst är mycket otroligt ologiskt! Samma sak som att vi byter tränare och förstärker ännu mer under säsongen, utan att det heller ger mer poäng. Laget, spelare för spelare, var MYCKET bättre denna kvalserie, än den förra! Och det du sedan säger...synd att vi inte hade någon alls, som hade någon som helst koll på vad som krävdes... Frågan är om det kommer någon DENNA säsong, som har koll...
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 9, 2013 11:26:58 GMT 1
Visst är mycket otroligt ologiskt! Samma sak som att vi byter tränare och förstärker ännu mer under säsongen, utan att det heller ger mer poäng. Laget, spelare för spelare, var MYCKET bättre denna kvalserie, än den förra! Och det du sedan säger...synd att vi inte hade någon alls, som hade någon som helst koll på vad som krävdes... Frågan är om det kommer någon DENNA säsong, som har koll... Du ägde på tv
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2013 11:54:19 GMT 1
Har mr C varit på tv??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 11:59:04 GMT 1
Visst är mycket otroligt ologiskt! Samma sak som att vi byter tränare och förstärker ännu mer under säsongen, utan att det heller ger mer poäng. Laget, spelare för spelare, var MYCKET bättre denna kvalserie, än den förra! Och det du sedan säger...synd att vi inte hade någon alls, som hade någon som helst koll på vad som krävdes... Frågan är om det kommer någon DENNA säsong, som har koll... Du ägde på tv haha...ironi? Men jag är nöjd med det. Intressant hur reportrar kan prata en timme och ha med en mening... ;D
|
|
|
Post by Sverker on Apr 9, 2013 12:04:09 GMT 1
haha...ironi? Men jag är nöjd med det. Intressant hur reportrar kan prata en timme och ha med en mening... ;D Du stod ju iaf för vad du skriver här, så ingen här på forumet kan säga att du inte vågar stå för det du säger. Ska bli kul att se hur dom tacklar det.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 9, 2013 12:15:54 GMT 1
Har mr C varit på tv?? Japp, kolla dragskotts länk på leionens klagan.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 9, 2013 12:17:07 GMT 1
Har mr C varit på tv?? Leionens klagan. Ja jävlar va bitter han var. ;D Det berodde nog mest på att man tog in en ny målvakt och inget annat.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 12:26:29 GMT 1
jag hade också varit bitter om man ställt ett plank i mitt ställe...tycker jävligt synd om honom
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 12:41:42 GMT 1
haha...ironi? Men jag är nöjd med det. Intressant hur reportrar kan prata en timme och ha med en mening... ;D Du stod ju iaf för vad du skriver här, så ingen här på forumet kan säga att du inte vågar stå för det du säger. Ska bli kul att se hur dom tacklar det. tacklar...tja...antar att Mats anser att jag inte begriper sånt här...
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 9, 2013 12:59:04 GMT 1
Du stod ju iaf för vad du skriver här, så ingen här på forumet kan säga att du inte vågar stå för det du säger. Ska bli kul att se hur dom tacklar det. tacklar...tja...antar att Mats anser att jag inte begriper sånt här... Om man läser lite emellan dina rader så menar du typ " klubben för inbördes beundran " ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 13:20:16 GMT 1
Jo, för så är det ju..."vi tar någon innanför dessa fyra väggar och hoppas att han kan det och den andra kan ju då testa på det andra. Vi lär oss ju något på vägen...kanske..."
|
|
|
Post by Sverker on Apr 9, 2013 13:43:07 GMT 1
jag hade också varit bitter om man ställt ett plank i mitt ställe...tycker jävligt synd om honom Du menar Modig som räddade oss kvar?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 13:58:04 GMT 1
Knappast...jo, om man anser att Piteåmatchen räddade oss...i övrigt var det ju backarna som fick rädda oss Det var väl knappast målvaktsspel som hade mest avgörande roll f ö
|
|
|
Post by 31an on Apr 9, 2013 18:20:37 GMT 1
Jo, för så är det ju..."vi tar någon innanför dessa fyra väggar och hoppas att han kan det och den andra kan ju då testa på det andra. Vi lär oss ju något på vägen...kanske..." I lägre serier funkade nog det tänket hyfsat. Men i HA funkar det inte längre. Vi är förbi amatörstadiet nu. Kan ju bara hoppas att Mats & Co inser det efter denna säsongen.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2013 18:22:09 GMT 1
haha...ironi? Men jag är nöjd med det. Intressant hur reportrar kan prata en timme och ha med en mening... ;D Coolt
|
|