|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 20:36:30 GMT 1
njaaaa....inget jag bett om precis..
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2013 21:07:55 GMT 1
Jäklar vad tröjor du har! Köpt alla khktröjor med?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 21:19:15 GMT 1
Har ju inte gått mer än senaste tre åren...tyvärr inte fått tag på någon tidigare...kan du fixa det? Har 8 KIK-tröjor, 2 (snart 3) KHK, 1 Carlskrona Islanders och 1 Phoenix (Logans training camp...vad jag nu skulle med den till... ) Ska jag lägga till min egna Hasselstads BK..? Haha
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2013 21:34:38 GMT 1
Kommer inte riktigt ihåg från vilken säsong min första tröja är men tror den är från någon av de två säsongerna i tvåan..helröd är den iaf..var den som var innan den fule med telenorsnurran..har tre olika så antar att den är äldre än tre år iaf Carlskrona islanders ja..där var man medlem en säsong faktiskt
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2013 21:42:15 GMT 1
Har en tidig replika, men de räknas inte... var nog den första de gjorde. Den det står Callahan på... Islanderströjan fick jag av en av de jag själv spelar med. Han var med där, när det begav sig =)
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2013 21:45:24 GMT 1
Ahaaa du menar så Ja, hade varit kul om något lag till kunde starta upp i stan..hade varit förbannat kul och bra att ha ett farmarlag i tvåan eller helst ettan där yngre förmågor och spelare som varit långtidsskadade kunde spelat
|
|