|
Post by qALLAHAN on Feb 18, 2014 19:50:30 GMT 1
han är ju dum nog att säga att det sportsliga inte ska påverkas...också ren lögn i min värld.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 18, 2014 19:59:01 GMT 1
han är ju dum nog att säga att det sportsliga inte ska påverkas...också ren lögn i min värld. Så sa du inte från början?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 18, 2014 20:00:20 GMT 1
Inte så säker på att det hade vart billigt att åka buss tre gånger heller.. Tre gånger? Om de åkt hem från V-ås och upp till Uppsala för att sen vara kvar tills Mora matchen hade blivit två resor och två mindre övernattningar på hotell. Vilket tror du är billigast? Billigast kanske men beror ju helt på vad man fått för priser
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 18, 2014 20:30:30 GMT 1
han är ju dum nog att säga att det sportsliga inte ska påverkas...också ren lögn i min värld. Så sa du inte från början? nej, jag misstror inte folk, innan jag fått bevis
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 18, 2014 20:49:22 GMT 1
Så sa du inte från början? nej, jag misstror inte folk, innan jag fått bevis Fan du som e ganska klipsk borde kunnat räkna ut de direkt tycker jag
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 18, 2014 20:57:26 GMT 1
ok..jag VILLE tro på honom! Och jag fattar inte hur man i dagsläget kan ljuga. Tyder väl bara på att det är fler som känner sig skyldiga och inte vill bli ditsatta, som Mats
|
|
|
Post by Zäta on Feb 19, 2014 18:05:29 GMT 1
Vik har förlängt med Jeremy Williams i två år. Mif har förlängt med Joey Tenute i två år. Dessutom helt utan klausuler enligt Madhawk.
Snacka om blytunga förlängningar. Ettan och tvåan i poängligan.
När kan vi räkna med ngn tung förlängning, typ #16 #40 #7...........?
|
|
|
Post by veteran on Feb 19, 2014 19:05:54 GMT 1
Vik har förlängt med Jeremy Williams i två år. Mif har förlängt med Joey Tenute i två år. Dessutom helt utan klausuler enligt Madhawk. Snacka om blytunga förlängningar. Ettan och tvåan i poängligan. När kan vi räkna med ngn tung förlängning, typ #16 #40 #7...........? Tror det dröjer med dagens ekonomi. Speciellt med spelarna du nämner. #7 har gått upp 10-12 kg sedan seriestart enl insatt folk, Är han fortfarande lika inspirerad för ytterligare en säsong? #16 väntar nog länge innan han bestämmer sig. #40 hans marknadsvärde är förmodligen fördubblat ( det var nog reapris i somras ). Han avvaktar nog anbud också.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 19, 2014 20:03:38 GMT 1
Vik har förlängt med Jeremy Williams i två år. Mif har förlängt med Joey Tenute i två år. Dessutom helt utan klausuler enligt Madhawk. Snacka om blytunga förlängningar. Ettan och tvåan i poängligan. När kan vi räkna med ngn tung förlängning, typ #16 #40 #7...........? Tror det dröjer med dagens ekonomi. Speciellt med spelarna du nämner. #7 har gått upp 10-12 kg sedan seriestart enl insatt folk, Är han fortfarande lika inspirerad för ytterligare en säsong? #16 väntar nog länge innan han bestämmer sig. #40 hans marknadsvärde är förmodligen fördubblat ( det var nog reapris i somras ). Han avvaktar nog anbud också. Tänker som du. Det är alltså inte bara jag som tyckt att #7 sett lite rund ut....
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 19, 2014 20:46:46 GMT 1
Äsch det är ju muskler
|
|
|
Post by Zäta on Feb 19, 2014 20:57:06 GMT 1
Äsch det är ju muskler Haha, fan vad han måste prata mycket. Har riktigt rejäla kindmuskler..... Men det tar inte ifrån honom att han är en GRYMT bra hockeyspelare på denna nivån.
|
|
|
Post by veteran on Feb 19, 2014 21:31:30 GMT 1
Äsch det är ju muskler Haha, fan vad han måste prata mycket. Har riktigt rejäla kindmuskler..... Men det tar inte ifrån honom att han är en GRYMT bra hockeyspelare på denna nivån. Det är han helt klart. Hade mer en fundering om hans framtida ambitioner iom detta.
|
|
|
Post by Zäta on Feb 19, 2014 21:40:57 GMT 1
Haha, fan vad han måste prata mycket. Har riktigt rejäla kindmuskler..... Men det tar inte ifrån honom att han är en GRYMT bra hockeyspelare på denna nivån. Det är han helt klart. Hade mer en fundering om hans framtida ambitioner iom detta. Jag förstod det. Ville på ngt sätt bara förtydliga att det inte rörde sig om ngt "vikthån".
|
|
|
Post by time on Feb 20, 2014 13:35:14 GMT 1
nej, jag misstror inte folk, innan jag fått bevis Fan du som e ganska klipsk borde kunnat räkna ut de direkt tycker jag Spelarbudgeten slut kanske? Bra ekonomi hade inneburit extra tillskott.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 20, 2014 15:28:20 GMT 1
Fan du som e ganska klipsk borde kunnat räkna ut de direkt tycker jag Spelarbudgeten slut kanske? Bra ekonomi hade inneburit extra tillskott. Så du tror att man lägger en budget med förhoppning om att få större utrymme längre fram? Sådana glädjekalkyler hoppas jag att man inte håller på med! Man är ju idioter om man lägger sej över budget redan från början.
|
|