|
Post by Sir Ironpants on Apr 5, 2013 22:46:58 GMT 1
Om man ska tro Hööken så jobbar man ju för att få behålla Kenta även nästa säsong, men tror inte heller att det blir så. hahaha Bara mustaschen är värt ett kontrakt. ;D Skämt å sido, är han villig att gå ner i lön så skall KHK behålla honom.
|
|
|
Post by benderman on Apr 5, 2013 22:55:49 GMT 1
Ja, gissningarna är det inget fel på men hade gärna behållit Wahla..gjort en helt ok säsong och kanske den enda som gjort det bättre än man kunnat förvänta sej Självklart ska Wahla vara kvar ifall han själv vill fortsätta en säsong till. Vi behöver och måste har kultbärare i laget och det är Wahla och Jimmie........Söder är på god väg. Wahla är också tacksam att har i laget eftersom han tar en petning utan att klaga........överhuvudtaget har han aldrig klagat eller tjurat och sån spelare ska vare med.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 5, 2013 22:59:13 GMT 1
Såg en videointervju med Jimma, han tänker sig absolut inte att sluta redan med hockeyn, vill fortsätta
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 23:08:11 GMT 1
Kent kommer antagligen bli tvingad att gå ner i lön. Säsongen som varit är en stor plump i allas cv men mest i de killarnas som skulle varit ledande..ge han hälften av vad han har idag och sedan en prestationsbaserad klausul..tex om han gör 20 mål i serien så ge han 200 000
|
|
|
Post by 31an on Apr 5, 2013 23:10:59 GMT 1
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 5, 2013 23:11:20 GMT 1
Kent kommer antagligen bli tvingad att gå ner i lön. Säsongen som varit är en stor plump i allas cv men mest i de killarnas som skulle varit ledande..ge han hälften av vad han har idag och sedan en prestationsbaserad klausul..tex om han gör 20 mål i serien så ge han 200 000 Han behöver nog inte krypa för oss
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 5, 2013 23:12:14 GMT 1
Hurra hurra hurra.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 23:15:31 GMT 1
För jävla gott! Blir det inte bättre nästa säsong lovar jag er att jag ska skrika skandal och sedan ska jag avgå som optimismens okrönte konung
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 23:15:57 GMT 1
Kent kommer antagligen bli tvingad att gå ner i lön. Säsongen som varit är en stor plump i allas cv men mest i de killarnas som skulle varit ledande..ge han hälften av vad han har idag och sedan en prestationsbaserad klausul..tex om han gör 20 mål i serien så ge han 200 000 Han behöver nog inte krypa för oss Hur menar du?
|
|
|
Post by 31an on Apr 5, 2013 23:16:59 GMT 1
Då kan silly börja på allvar. På rak arm kan man jag tycka att 3, 55, 4, 5 ska vara kvar som backar. 8 är nog förlorad. Fw får vänta lite...
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 5, 2013 23:20:20 GMT 1
#4 kommer troligtvis bli utlånad..vi kommer minst att behöva 3 nya backar!
|
|
|
Post by 31an on Apr 5, 2013 23:31:49 GMT 1
KAFFE! Kom tillbaka! Du får jättegärna trycka upp ett stort fett "vad var det jag sa" i nyllet på mig!!!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 5, 2013 23:33:37 GMT 1
Han behöver nog inte krypa för oss Hur menar du? Han kan nog få sin lön, om inte hos oss så hos någon annan. Under kvalserien återupprättades hans marknadsvärde. Tror inte han känner att han måste gå ner i lön, om det nu inte är så att han gillar staun så mycket att han prompt vill spela just här. Hööken sa att han gärna ville försöka få behålla McD, men Kent var betydligt mer "diplomatisk" i den frågan.
|
|
|
Post by billibutt on Apr 5, 2013 23:45:48 GMT 1
Nr 4 Lill Fille Jobbar som ett djur för att lägga på sig några kilo fett!!! Och Fixar han det så har han sin back plats klar tro mig.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 5, 2013 23:49:22 GMT 1
Du får väl hjälpa till då... köp några extra burgare på Mc åt honom.
|
|