|
Post by Back to Front on Apr 29, 2013 9:58:36 GMT 1
Jaha...flyt för TAIF igen..? Slut med matjord och morötter....
|
|
|
Post by Zäta on May 16, 2013 10:49:34 GMT 1
Kollade runt lite bland lagen. Flera lag tycker jag känns bättre än förra säsongen. Vilka lag tror ni vi kommer ha bakom oss nästa säsong?
|
|
|
Post by gloriel64 on May 16, 2013 11:24:26 GMT 1
Kollade runt lite bland lagen. Flera lag tycker jag känns bättre än förra säsongen. Vilka lag tror ni vi kommer ha bakom oss nästa säsong? Just nu, inga.
|
|
|
Post by Joewson on May 16, 2013 11:28:39 GMT 1
Kollade runt lite bland lagen. Flera lag tycker jag känns bättre än förra säsongen. Vilka lag tror ni vi kommer ha bakom oss nästa säsong? Asplöven, Mora, Björklöven och Troja är utgångstipsen. Svårt att sia om dock.
|
|
|
Post by khkkrille on May 16, 2013 11:48:32 GMT 1
Troja och Almtuna och säkert Mora med som känns allt annat än bra.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 16, 2013 11:49:12 GMT 1
Kollade runt lite bland lagen. Flera lag tycker jag känns bättre än förra säsongen. Vilka lag tror ni vi kommer ha bakom oss nästa säsong? Just nu tippar jag. 1) Västerås 2) Rögle 3) Djurgården 4) Bofors 5) Oskarshamn 6) Malmö 7) Timrå 8) Södertälje 9) Björklöven 10) Almtuna 11) Mora 12) Asplöven 13) Troja 14) KHK
|
|
|
Post by Zäta on May 16, 2013 11:49:38 GMT 1
Jag tror att många kommer att underskatta Almtuna. Tycker deras trupp ser riktigt intressant ut faktiskt.
|
|
|
Post by gloriel64 on May 16, 2013 11:58:36 GMT 1
Jag tror att många kommer att underskatta Almtuna. Tycker deras trupp ser riktigt intressant ut faktiskt. mmmm, men det är jävligt många bra lag i år, blir kul som fan
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2013 18:28:40 GMT 1
Kollade runt lite bland lagen. Flera lag tycker jag känns bättre än förra säsongen. Vilka lag tror ni vi kommer ha bakom oss nästa säsong? Fortsätter förstärkningarna trilla in på samma sätt som de har gjort hittills så kommer vi sist igen. Var är "spetsen"?
|
|
|
Post by dragkrok on May 16, 2013 18:32:57 GMT 1
Kollade runt lite bland lagen. Flera lag tycker jag känns bättre än förra säsongen. Vilka lag tror ni vi kommer ha bakom oss nästa säsong? Fortsätter förstärkningarna trilla in på samma sätt som de har gjort hittills så kommer vi sist igen. Var är "spetsen"? När startar serien?....på måndag?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2013 18:38:19 GMT 1
Fortsätter förstärkningarna trilla in på samma sätt som de har gjort hittills så kommer vi sist igen. Var är "spetsen"? När startar serien?....på måndag? Gör den? Då måste jag nog skynda iväg och köpa säsongkortet i helgen.
|
|
|
Post by dragkrok on May 16, 2013 18:41:31 GMT 1
När startar serien?....på måndag? Gör den? Då måste jag nog skynda iväg och köpa säsongkortet i helgen. nahh.....inte ska du väl slösa så mycket pengar på ett sjukt dyrt säsongskort när vi ändå har ett fullständigt uselt lag som kommer komma ohjälpligt sist i serien och dåna rakt ner i ettan.....sedan fortsätter förfallet och om 3-4 år har både publik och sponsorer svikit klubben och vi har säkert gjort KK.....igen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2013 18:44:25 GMT 1
Jag hoppas mest på att kvalseriematcherna ingår i priset denna säsong, för det är ju där vi kommer att spela.
|
|
|
Post by dragkrok on May 16, 2013 18:48:47 GMT 1
Jag hoppas mest på att kvalseriematcherna ingår i priset denna säsong, för det är ju där vi kommer att spela. Tror du verkligen vi går hela vägen till kvalserien?.....själv tror jag det är slutspelat redan efter förkvalserien.......men en intressant tanke är ju att de två senaste säsongerna har laget som gått vidare från förkvalserien gått hela vägen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2013 18:51:28 GMT 1
Jag hoppas mest på att kvalseriematcherna ingår i priset denna säsong, för det är ju där vi kommer att spela. Tror du verkligen vi går hela vägen till kvalserien?.....själv tror jag det är slutspelat redan efter förkvalserien.......men en intressant tanke är ju att de två senaste säsongerna har laget som gått vidare från förkvalserien gått hela vägen. Japp, jag ser mycket positivt på lagbygget denna säsong. ;D
|
|