|
Post by kaffe on Jul 20, 2013 13:10:58 GMT 1
Han verkar lita mer på Bengtzén än den genomsnittliga KHK-forumskribenten.
Känns som om han kan bli en riktig profil!
|
|
|
Post by Kingston on Jul 20, 2013 21:15:16 GMT 1
Man kan inte vara annat än full av lycka över Stefan Bengtzen. Känslan och tryggheten i denna man ingjuter ett lugn i oss som gärna opponerat oss tidigare när KHK tagit märkliga beslut på värvningsfronten... Nu är vi nöjda! Äntligen känns det proffsigt! Sorgligt att man satte Höök på en alldeles för svår uppgift. Men nu känns det som klubben äntligen "landat" och tänker långsiktigt...
Nick Angell! Vilken skön kille! Åtminståne ett A på bröstet, tror jag...
|
|
|
Post by kaffe on Jul 23, 2013 7:52:18 GMT 1
I bäverns blogg kunde jag läsa att det var en intervju igår med Nick i kvällsposten. Jag läser inte kvällsposten vanligtvis men naturligtvis blev jag tvungen att hitta intervjun på nätet och självklart ska jag dela med mig av den till mina vänner här på forumet som väl förvisso redan börjat få upp hockeytempen med nya intervjuer på khk.se varje dag och Sunes intervjuer och Bäverns parallela egna bloggande etc. samt att det snart är 5 augusti. Här är länken: www.expressen.se/kvp/sport/pengarna-ar-inte-det-viktigaste-i-hockey/Visst blir man glad?
|
|
|
Post by tratofflan on Sept 20, 2013 1:57:43 GMT 1
|
|
|
Post by 31an on Sept 28, 2013 21:36:31 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 22:12:48 GMT 1
Finns inte på kartan att han försvinner..SHL klubbar får gärna dregla men Nick kommer aldrig gå!
|
|
|
Post by Zäta on Sept 29, 2013 11:05:57 GMT 1
Även i dagens expressen står det om SHL intresset. Vore väl ingen megaskräll om försvinner. Men känslan är att han blir kvar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 29, 2013 13:49:01 GMT 1
om han inte gick till KHL..varför till SHL?
|
|
|
Post by Zäta on Sept 29, 2013 14:21:20 GMT 1
om han inte gick till KHL..varför till SHL? Vad jag förstår så tyckte han inte livet utanför hockeyn va så roligt.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 29, 2013 14:21:38 GMT 1
om han inte gick till KHL..varför till SHL? Vad jag förstår så tyckte han inte livet utanför hockeyn va så roligt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 30, 2013 12:44:57 GMT 1
Hade Angell varit 10 år yngre så hade han säkert stuckit till SHL men nu? Nej, knappast troligt.
|
|
|
Post by 31an on Oct 12, 2013 18:54:04 GMT 1
Spelar tydligen halvskadad. Skrev på twitter:
"Nick Angell
Looking forward to the day off. Not the most fun to play the last two games with a pulled groin and twisted knee. Hit it hard on Monday"
|
|
|
Post by kaffe on Nov 14, 2013 13:30:23 GMT 1
qALLAHAN, här får du en anledning att skaffa twitter.
Angell tweetade för en halvtimma sen att han kört therapy idag(physical therapy = sjukgymnastik) och han borde vara med mot VIK på lördag. Det var väl en lårkaka.
Jag vet att twitter är en nymodighet, men det är inte speciellt krångligt. Jag har gått med men jag tweetar själv i regel aldrig. 4 tweets totalt på ett par år som jag har haft det. Däremot så följer jag många av våra spelare samt några bloggare o.s.v. KHK Focus är bra att följa t.ex för dyker det upp någon artikel någonstans i Sverige med anknytning till KHK så kommer den länken upp i deras flöde ganska snabbt.
Sen får man ju som idag då höra från en spelare själv vad hans fysiska status är.
|
|
|
Post by kaffe on Nov 14, 2013 19:05:57 GMT 1
Idag fick jag föresten ett litet bevis på att Nick är här och läser på forumet. Ni som använder Twitter kanske såg samma sak? Väldigt kul om så är fallet.
|
|
|
Post by kaffe on Nov 15, 2013 0:12:37 GMT 1
Idag fick jag föresten ett litet bevis på att Nick är här och läser på forumet. Ni som använder Twitter kanske såg samma sak? Väldigt kul om så är fallet. Ok, det är bara jag som använder Twitter här? Jag är skeptisk.
|
|