|
Post by jompa on Jun 26, 2013 15:05:58 GMT 1
Welcome
|
|
|
Post by Zäta on Jun 26, 2013 15:08:36 GMT 1
Mycket märkligt att man värvar en kille som inte spelade alls förra säsongen tycker jag. Framförallt som 1:a back.
Naturligtvis kan et bli bra, men jag är inte 100% övertygad om hans storhet.
|
|
|
Post by Zäta on Jun 26, 2013 15:09:00 GMT 1
Mycket märkligt att man värvar en kille som inte spelade alls förra säsongen tycker jag. Framförallt som 1:a back.
Naturligtvis kan et bli bra, men jag är inte 100% övertygad om hans storhet.
|
|
|
Post by Roger on Jun 26, 2013 15:22:47 GMT 1
Tror detta kan bli mycket bra... själv hade jag värvat foppa om han så bara hade en fot att spela med! Sådan skillnad är det på spelare som är bra.. nu säger jag inte Angell har den klassen, men han har spelat mycket hög nivå för inte alls länge sedan. Varmt välkommen
|
|
|
Post by Zäta on Jun 26, 2013 15:34:40 GMT 1
Tror detta kan bli mycket bra... själv hade jag värvat foppa om han så bara hade en fot att spela med! Sådan skillnad är det på spelare som är bra.. nu säger jag inte Angell har den klassen, men han har spelat mycket hög nivå för inte alls länge sedan. Varmt välkommen Angell har varit bra, inget snack om saken. Han va säkert bra när han "slutade" med. Men är han så jävla bra att han kan gå in och spela 1:a back i ett allsvenskt lag, trots en säsongs frånvaro? Jag vet inte riktigt vad du menar med: "Sådan skillnad är det på spelare som är bra" han va ju ingen extremfantom i Elitserien. Har du haft ngn koll på honom sen han lämnade Sverige säsongen 08/09? Enligt MrMadhawk kostar killen 1,5 mille..... Andra allsvenska klubbar har tydligen backat. Bland annat Västerås. Då har vi fått en ny miljonman, hoppas att han levererar därefter.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 26, 2013 15:44:02 GMT 1
33 bast och inte spelat...Hyvönen HADE också varit bra... Trots meriterna en halvchansning till samlingen. Enl Madhawk nappade ingen annan. Det positiva är väl att han inte behöver spela för pengarna, utan verkligen VILL spela, med tanke på comebacken.
|
|
|
Post by Zäta on Jun 26, 2013 15:48:06 GMT 1
33 bast och inte spelat...Hyvönen HADE också varit bra... Trots meriterna en halvchansning till samlingen. Enl Madhawk nappade ingen annan. Det positiva är väl att han inte behöver spela för pengarna, utan verkligen VILL spela, med tanke på comebacken. Han lär ju inte spela gratis, 1,5 mille kostar han enligt Madhawk.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 26, 2013 15:50:18 GMT 1
såg just det...billig halvchansning...gudars...där föll en del av mitt positiva argument platt
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 26, 2013 16:13:57 GMT 1
Hoppas verkligen att detta blir en succé.
|
|
|
Post by matse on Jun 26, 2013 16:23:04 GMT 1
Är inte särskilt orolig. Tror det blir bra, även om han kanske är lite rostig. Rutin är vad vi behöver.
|
|
|
Post by Roger on Jun 26, 2013 16:29:20 GMT 1
Tror detta kan bli mycket bra... själv hade jag värvat foppa om han så bara hade en fot att spela med! Sådan skillnad är det på spelare som är bra.. nu säger jag inte Angell har den klassen, men han har spelat mycket hög nivå för inte alls länge sedan. Varmt välkommen Angell har varit bra, inget snack om saken. Han va säkert bra när han "slutade" med. Men är han så jävla bra att han kan gå in och spela 1:a back i ett allsvenskt lag, trots en säsongs frånvaro? Jag vet inte riktigt vad du menar med: "Sådan skillnad är det på spelare som är bra" han va ju ingen extremfantom i Elitserien. Har du haft ngn koll på honom sen han lämnade Sverige säsongen 08/09? Enligt MrMadhawk kostar killen 1,5 mille..... Andra allsvenska klubbar har tydligen backat. Bland annat Västerås. Då har vi fått en ny miljonman, hoppas att han levererar därefter. Jag skrev bara att han spelat på mycket hög nivå för inte alls länge sedan.. sen att jag drog iväg med foppa skrev hag tydligt att det inte va samma klass. Men han är inte lastgammal och finns viljan så kan det nog bli bra. Vi får vänta och se...
|
|
|
Post by Zäta on Jun 26, 2013 16:36:04 GMT 1
Är inte särskilt orolig. Tror det blir bra, även om han kanske är lite rostig. Rutin är vad vi behöver. Vi behöver även pengar till en förstacenter.............. Gärna en aktiv.
|
|
|
Post by 31an on Jun 26, 2013 16:40:20 GMT 1
Är inte särskilt orolig. Tror det blir bra, även om han kanske är lite rostig. Rutin är vad vi behöver. Exakt! Han må vara rostig och inte lika bra som tidigare men han har det vi ffa saknar i laget, rutin. Sen är jag ganska tveksam till prislappen. Tror faktiskt inte madhawk har full koll där (för en gångs skull).
|
|
|
Post by 31an on Jun 26, 2013 16:41:20 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Jun 26, 2013 16:52:07 GMT 1
Är inte särskilt orolig. Tror det blir bra, även om han kanske är lite rostig. Rutin är vad vi behöver. Exakt! Han må vara rostig och inte lika bra som tidigare men han har det vi ffa saknar i laget, rutin. Sen är jag ganska tveksam till prislappen. Tror faktiskt inte madhawk har full koll där (för en gångs skull). Självklart behöver vi få in rutin, framförallt på backsidan. Det håller nog alla med om. Jag kan ju inte säga att MrMadhawks uppgifter stämmer till 100%. Men det är ju vida bekant att han har grymt mycket kontakter i hockeysverige. Jag ser det inte alls som omöjligt att det stämmer.
|
|