|
Post by oneandonly on May 8, 2015 13:46:36 GMT 1
|
|
|
Post by hockeyfarsan on May 9, 2015 14:05:07 GMT 1
Ett stort grattis rakt ur hjärtat!
|
|
|
Post by Sardaukar on May 11, 2015 7:34:36 GMT 1
Helt rättvist!
|
|
|
Post by Zäta on Nov 19, 2015 15:24:07 GMT 1
Jag gillar Hånberg. Jag gillar Tobbe. Jag har ingenting emot Molin. Men jag undrar vad han tillför i båset? Kan någon här uppriktigt se någon prägling på spelet som har lyft sig sedan hans inträde? Om så är fallet. Förklara gärna.
|
|
|
Post by time on Nov 19, 2015 16:38:33 GMT 1
Hånberg verkar luta sig mot Molin. Inte mot Tobbe.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 19, 2015 16:47:53 GMT 1
Jag gillar Hånberg. Jag gillar Tobbe. Jag har ingenting emot Molin. Men jag undrar vad han tillför i båset? Kan någon här uppriktigt se någon prägling på spelet som har lyft sig sedan hans inträde? Om så är fallet. Förklara gärna. Hur ska man jämföra det?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2015 16:49:27 GMT 1
Behöver vi tre tränarlöner?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 19, 2015 18:15:27 GMT 1
Så fort det är timeout eller när man plockar målvakten, så är det ju Molin som sköter snacket. Ja det behövs nog 3 tränare.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 19, 2015 19:51:36 GMT 1
Jag gillar Hånberg. Jag gillar Tobbe. Jag har ingenting emot Molin. Men jag undrar vad han tillför i båset? Kan någon här uppriktigt se någon prägling på spelet som har lyft sig sedan hans inträde? Om så är fallet. Förklara gärna. Hur ska man jämföra det? I PP exempelvis, uppspel, uppträdet i offensiv zon? Jag vet inte riktigt. Men jag vet att jag har en känsla utav att han tillför ganska lite? Jag kan dock vara ute och cykla. Men känslan är Pelle tagit ett kliv bakåt på ngt sätt.Så frågan är vad skillnaden blir?
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 19, 2015 21:30:13 GMT 1
I PP exempelvis, uppspel, uppträdet i offensiv zon? Jag vet inte riktigt. Men jag vet att jag har en känsla utav att han tillför ganska lite? Jag kan dock vara ute och cykla. Men känslan är Pelle tagit ett kliv bakåt på ngt sätt.Så frågan är vad skillnaden blir? Menar bara att det blir lite snedvridet om man försöker jämföra med förra säsongen. Hade varit lättare om vi spelat en säsong i SHL och sedan fått in han, då hade vi kunnat göra en rättvis bedömning. Personligen tror jag att hans rutin kan vara viktig för även om han bara har 1.5 års erfarenhet av tränarrollen så har han ju varit med om mycket och länge med dessutom.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 20, 2015 7:53:50 GMT 1
jag vet att det blir lite snett. Men jag har svårt att se några linjer i spelet över huvud taget. Är han här för sitt kunnande eller för sin koppling till Sundlöv? Antar att jag i bedrövelsen försöker analysera ihjäl mig.
|
|
|
Post by time on Nov 20, 2015 8:18:27 GMT 1
Så fort det är timeout eller när man plockar målvakten, så är det ju Molin som sköter snacket. Ja det behövs nog 3 tränare. Precis och Hånberg pratar nästan bara med Molin i båset.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 20, 2015 9:24:19 GMT 1
jag vet att det blir lite snett. Men jag har svårt att se några linjer i spelet över huvud taget. Är han här för sitt kunnande eller för sin koppling till Sundlöv? Antar att jag i bedrövelsen försöker analysera ihjäl mig. Amen...man MÅSTE ju leta fel. Skulle Molin fixa bp o pp, så har han snarare gjort motsatsen...
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 20, 2015 11:43:07 GMT 1
jag vet att det blir lite snett. Men jag har svårt att se några linjer i spelet över huvud taget. Är han här för sitt kunnande eller för sin koppling till Sundlöv? Antar att jag i bedrövelsen försöker analysera ihjäl mig. Nä håller med, linjer finns inte.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 20, 2015 11:44:01 GMT 1
jag vet att det blir lite snett. Men jag har svårt att se några linjer i spelet över huvud taget. Är han här för sitt kunnande eller för sin koppling till Sundlöv? Antar att jag i bedrövelsen försöker analysera ihjäl mig. Amen...man MÅSTE ju leta fel. Skulle Molin fixa bp o pp, så har han snarare gjort motsatsen... Det är du mästare på..
|
|