|
Post by 31an on Apr 25, 2014 12:50:46 GMT 1
Varmt välkommen till KHK! Ska bli spännande att följa!
|
|
|
Post by jompa on Apr 25, 2014 13:16:02 GMT 1
Välkommen
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 25, 2014 15:28:25 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 25, 2014 16:25:34 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista. Kanske vill klubben få in lite andlighet i föreningen?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 25, 2014 16:55:31 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista. Otroligt populär tränare, underskattad tror jag, har wikegård som referens, gillar offensiv hockey, så jävligt långt ifrån kempe hockey.
|
|
|
Post by 31an on Apr 25, 2014 17:16:57 GMT 1
Tror också detta blir bra. En LAG-byggare av stora mått, lyckades ju mycket bra med både Hästen och AIS.
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Apr 25, 2014 17:25:45 GMT 1
Otroligt populär tränare ? Vad bygger du det på ? Ett år i varje klubb !
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 25, 2014 17:37:20 GMT 1
Otroligt populär tränare ? Vad bygger du det på ? Ett år i varje klubb ! Genom att fråga spelare som haft honom.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 25, 2014 17:41:30 GMT 1
Välkommen Per, det ska bli intressant att se vad det kan bli av det här, nu kör vi! Känns skönt att vi har en tränare i alla fall
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 25, 2014 19:43:17 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista. Otroligt populär tränare, underskattad tror jag, har wikegård som referens, gillar offensiv hockey, så jävligt långt ifrån kempe hockey. Bra att du är nöjd..vi får se om du är det efter halva säsongen också. KHK visar sin ambition tydligt och klart
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 25, 2014 19:50:23 GMT 1
Otroligt populär tränare, underskattad tror jag, har wikegård som referens, gillar offensiv hockey, så jävligt långt ifrån kempe hockey. Bra att du är nöjd..vi får se om du är det efter halva säsongen också. KHK visar sin ambition tydligt och klart Jag är nöjd om ekonomin kommer i fas, absolut prio ett för mig, det sportsliga för mig kommer i andra hand.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 25, 2014 20:29:05 GMT 1
Bra att du är nöjd..vi får se om du är det efter halva säsongen också. KHK visar sin ambition tydligt och klart Jag är nöjd om ekonomin kommer i fas, absolut prio ett för mig, det sportsliga för mig kommer i andra hand. Ja så tycker jag också men mantrat är ju att sportsliga inte ska beröras av krisen..man visar dock ganska tydligt att så är fallet..lögnare vid styret igen?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 25, 2014 20:30:04 GMT 1
Jag är nöjd om ekonomin kommer i fas, absolut prio ett för mig, det sportsliga för mig kommer i andra hand. Ja så tycker jag också men mantrat är ju att sportsliga inte ska beröras av krisen..man visar dock ganska tydligt att så är fallet..lögnare vid styret igen? det tror jag inte, känns bättre än på länge tycker jag.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 25, 2014 21:01:01 GMT 1
Bra att du är nöjd..vi får se om du är det efter halva säsongen också. KHK visar sin ambition tydligt och klart Jag är nöjd om ekonomin kommer i fas, absolut prio ett för mig, det sportsliga för mig kommer i andra hand. Så hellre div 3 än allsvenskan bara allt är på +?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 25, 2014 22:50:53 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista. Äh, Bengtzen vet vad han vill ha tror jag, Budgetlösning? Meritlista? Som att jämföra Jimmy Andersson med Hannes Hyvönen...
|
|