|
Post by Zäta on Feb 6, 2017 7:59:26 GMT 1
Detta känns lite olustigt faktiskt. Men kanske fullt förståligt...... Hoppas detta väcker grabbarna!!!!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 6, 2017 8:51:06 GMT 1
Mycket blandade känslor faktiskt. Gillar Pelles personlighet och ödmjukhet, men något måste ju hända...
|
|
|
Post by time on Feb 6, 2017 10:32:47 GMT 1
Jag ser tränartrojkan som ett team. Alla tre borde i så fall få gå. Men detta sätter KHKs ekonomi stopp för Det sägs ju att Ove varit den som styrt mest just under matcherna. Vad blir i så fall bättre nu?
|
|
|
Post by Les Paul on Feb 6, 2017 14:06:32 GMT 1
Jag ser tränartrojkan som ett team. Alla tre borde i så fall få gå. Men detta sätter KHKs ekonomi stopp för Det sägs ju att Ove varit den som styrt mest just under matcherna. Vad blir i så fall bättre nu? Min tanke också, och då är det Ove som ska bort.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 6, 2017 14:34:18 GMT 1
Maffia.. Krif är utbytt mot Brynäs..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2017 15:22:03 GMT 1
Ingen aning hur det är i båset osv, men jag ville att NÅGOT skulle testas innan det var för sent att rädda play-in (tror ALDRIG vi klarat det med Hånberg. Kanske inte nu heller, men jag tycker att något måste testas, när allt gått i stå). Sa t o m förra veckan, att just detta kanske var vad vi skulle testa. När man såg Örebromatchen, undrade man verkligen var fan allt tagit vägen, som fanns tidigare. Anfallsspelet är sämre än förra säsongen...backarna dräller och det finns noll energi eller beslutsamhet. Boxplayet har blivit kass...och powerplayet....vad säger man om det. Detta har f ö varit mkt märkligt hela tiden. Ingen verkar ha en aning om vad de ska göra, utom tre dropp och 30 sek (en fjärdedel) av pp:n i burskydd. Målvakterna som tog allt, tar nu bara det de ska, plus en och annan tavla. Som Sundlöv säger; vi måste hitta tillbaka till det gamla grisspelet, där vi inte gång på gång går bort oss, tappar markering eller bjuder på tavlor. Vi har kanske inget lag för plats 10, men inte fan ska det behöva vara sämre än förra säsongen, som det nu är!? Rätt eller fel? Nästan omöjligt att svara på, men jag ville att NÅGOT skulle göras. Det är vad som görs idag, som räknas, inte vad som gjordes igår. Hånberg är och förblir en hjälte ingen glömmer! Ingen lär någonsin se honom som en som misslyckats, då det lyckade överglänser det med hästlängder!
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 6, 2017 16:48:03 GMT 1
Det bästa på år o dar Mr C. Feber?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 6, 2017 17:34:45 GMT 1
Se gärna intervjun med Pelle på AB, så ska ni nog inse att det inte är någon spelarrevolt iaf.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2017 17:54:20 GMT 1
Usch...jobbigt.... :/
|
|
|
Post by Sverker on Feb 6, 2017 23:00:37 GMT 1
Kan Guters plötsliga vilja att komma härifrån, bero på hur man behandlade Pelle igår? För det ju tydligen inte KHK som bjudit ut honom. Jag tror det.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 7, 2017 0:38:41 GMT 1
Jag tror ingenting egentligen. Blir bara spekulationer om konspirationer. Samtidigt är det ju spelarnas fel också...som inte alls betett sig, som tidigare. De har så att säga inte hjälpt Pelle att behålla jobbet. Det kanske de funderar på nu...och på vad de gjorde mot Örebro. Bjudningarna mot Växjö..osv... Inga pengar att förstärka laget med...vad gör då 9 av 10 klubbar för att förändra, när man kört fast?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2017 6:23:31 GMT 1
Se gärna intervjun med Pelle på AB, så ska ni nog inse att det inte är någon spelarrevolt iaf. Ett mynt har två sidor , Sverker. Har fått klara indikationer från väldigt bra håll att allt inte riktigt är som media och Pelle lagt fram det. En mysgubben utåt men tydligen inte inåt.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2017 6:25:47 GMT 1
Kan Guters plötsliga vilja att komma härifrån, bero på hur man behandlade Pelle igår? För det ju tydligen inte KHK som bjudit ut honom. Jag tror det. Plötsliga vilja?? Vad säger att han bjöds ut direkt efter tillkännagivandet av Pelles avsked och inte innan?? Då får du en annan bild, eller hur? Och den ligger betydligt närmre sanningen,tro mej
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 7, 2017 6:26:39 GMT 1
Jag tror ingenting egentligen. Blir bara spekulationer om konspirationer. Samtidigt är det ju spelarnas fel också...som inte alls betett sig, som tidigare. De har så att säga inte hjälpt Pelle att behålla jobbet. Det kanske de funderar på nu...och på vad de gjorde mot Örebro. Bjudningarna mot Växjö..osv... Inga pengar att förstärka laget med...vad gör då 9 av 10 klubbar för att förändra, när man kört fast? Precis!
|
|
|
Post by Sverker on Feb 7, 2017 10:09:28 GMT 1
Kan Guters plötsliga vilja att komma härifrån, bero på hur man behandlade Pelle igår? För det ju tydligen inte KHK som bjudit ut honom. Jag tror det. Plötsliga vilja?? Vad säger att han bjöds ut direkt efter tillkännagivandet av Pelles avsked och inte innan?? Då får du en annan bild, eller hur? Och den ligger betydligt närmre sanningen,tro mej Så du menar att han bjudits ut innan igår? Men att media avslöja det först igår?
|
|