|
Post by time on Feb 23, 2015 22:23:44 GMT 1
Undrar varför Pelle inte ritar på? Intresse från SHL? Länge sen Rolf sa det var "klart"
|
|
|
Post by aloviak on Feb 24, 2015 9:17:38 GMT 1
Undrar varför Pelle inte ritar på? Intresse från SHL? Länge sen Rolf sa det var "klart" Trodde det var klart??
|
|
|
Post by time on Feb 24, 2015 10:33:58 GMT 1
Undrar varför Pelle inte ritar på? Intresse från SHL? Länge sen Rolf sa det var "klart" Trodde det var klart?? I så fall hade det nog gått att läsa på khk.se
|
|
|
Post by Fd sponsor on Feb 24, 2015 12:23:18 GMT 1
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 24, 2015 17:16:45 GMT 1
Klippt rakt av ovan "Det är bara detaljer som återstår och kontraktet kommer att löpa över tre år." Då tolkar jag som att det INTE är klart. Har inte sett det iaf. Nån får gärna visa det.
|
|
|
Post by Fd sponsor on Feb 25, 2015 9:11:28 GMT 1
Klippt rakt av ovan "Det är bara detaljer som återstår och kontraktet kommer att löpa över tre år." Då tolkar jag som att det INTE är klart. Har inte sett det iaf. Nån får gärna visa det. Det är förvisso sant men det låter väldigt märkligt att man säger att en tränare är klar och de är överens men bara detaljer återstår för att sedan färdigställa. Med andra ord vill tränaren Hånberg hålla alla möjligheter öppna för att få ha ett lag i SHL. Går inte KHK upp så vill ha inte låsa sig?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2015 9:21:28 GMT 1
Klippt rakt av ovan "Det är bara detaljer som återstår och kontraktet kommer att löpa över tre år." Då tolkar jag som att det INTE är klart. Har inte sett det iaf. Nån får gärna visa det. Det är förvisso sant men det låter väldigt märkligt att man säger att en tränare är klar och de är överens men bara detaljer återstår för att sedan färdigställa. Med andra ord vill tränaren Hånberg hålla alla möjligheter öppna för att få ha ett lag i SHL. Går inte KHK upp så vill ha inte låsa sig? Är säkert troligt. Det gäller väl 99% utav alla inblandade i denna serien. varför skulle han tänka annorlunda?
|
|
|
Post by Fd sponsor on Feb 25, 2015 9:39:45 GMT 1
Det är förvisso sant men det låter väldigt märkligt att man säger att en tränare är klar och de är överens men bara detaljer återstår för att sedan färdigställa. Med andra ord vill tränaren Hånberg hålla alla möjligheter öppna för att få ha ett lag i SHL. Går inte KHK upp så vill ha inte låsa sig? Är säkert troligt. Det gäller väl 99% utav alla inblandade i denna serien. varför skulle han tänka annorlunda? Han kan resonera hur han vill och bör väl göra så. Svaret på min fråga om att han inte vill låsa sig vid ett lag som inte spelar i SHL är alltså nej, det vill han inte?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2015 9:51:59 GMT 1
Vet vi med säkerhet att det inte är påskrivet och klart nu då? Det va ju ett tagsedan det skrevs.
|
|
|
Post by Fd sponsor on Feb 25, 2015 10:01:46 GMT 1
Vet vi med säkerhet att det inte är påskrivet och klart nu då? Det va ju ett tagsedan det skrevs. Intrycket från KHKs egen sida är allt var klart för mig men det där med att bara detaljer återstår och sedan att ingenting är sagt lämnar det öppet för tolkningar. Vi utgår väl alla från att detaljerna är klara?
|
|
|
Post by noll1 on Feb 25, 2015 10:06:36 GMT 1
Tycker ni verkligen att Hånberg skall sätta sig i kontraktsförhandlingar med Rolf just nu, istället för att fokusera på att leda laget?
I mitt tycke är detta en bra lösning, bägge parter *är överens* om ett treårs-kontrakt, de har gått ut och berättat att de är överens och tänker lösa detaljerna i lugn och ro efter säsongen. Öppnar detta för att Hånberg *kanske* blir headhunt:ad av ett SHL-lag? Ja, men det är en risk man får ta. Jag litar faktiskt på Hånbergs ord, han verkar vara den typen vilket är en av sakerna jag gillar med honom.
|
|
|
Post by time on Feb 25, 2015 10:39:41 GMT 1
Tycker ni verkligen att Hånberg skall sätta sig i kontraktsförhandlingar med Rolf just nu, istället för att fokusera på att leda laget? I mitt tycke är detta en bra lösning, bägge parter *är överens* om ett treårs-kontrakt, de har gått ut och berättat att de är överens och tänker lösa detaljerna i lugn och ro efter säsongen. Öppnar detta för att Hånberg *kanske* blir headhunt:ad av ett SHL-lag? Ja, men det är en risk man får ta. Jag litar faktiskt på Hånbergs ord, han verkar vara den typen vilket är en av sakerna jag gillar med honom. Har inte hört Pelle säga att man är överens/klart. Bara Rolf som sagt det.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 25, 2015 10:50:51 GMT 1
Då kan vi med säkerhet fastslå att han INTE är klar.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 25, 2015 11:02:19 GMT 1
Då kan vi med säkerhet fastslå att han INTE är klar. Eller att han nvill fokusera på hockeyn o ta kontraktet efter
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 25, 2015 14:06:36 GMT 1
Då kan vi med säkerhet fastslå att han INTE är klar. Vi kan med säkerhet fastslå att vi inget vet och bara kan spekulera.
|
|