|
Post by qALLAHAN on Nov 3, 2014 11:15:32 GMT 1
Amen...precis vad jag skrev. Janne sa ju t o m själv att laget fick köra och att pp fick lösa sig självt. Hånberg känns som en helt annan strateg och framför allt människa. Detta är ju inte att underskatta
|
|
|
Post by khkmarcus on Nov 3, 2014 11:20:19 GMT 1
Jepp du har så rätt qALLAHAN.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 3, 2014 11:21:31 GMT 1
Truppen verkar vara i 100 % harmoni. Jag gillar verkligen den glädje man visar vid i stort sett varje mål. Det känns ärlig och genuin.
Kanske är Hånberg värd en liten hyllning vid ngn hemmamatch?
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 3, 2014 12:35:12 GMT 1
På många sätt tycker jag, han läser på sina motståndare på ett bättre sätt och går det åt fanders så tar han på sig det helt enkelt. Jag tyckte att han i början lärde sig KHK och de nya zoonerna på ett bra sätt, hade en mjuk framtoning i laget, känns så iallafall, jag upplever det också som att han är mycket bättre att få våra spelare att må jävligt bra, har aldrig sett vår trupp ha så jäkla kul. När man ser SSK spela idag så känns det tråkigt och trögt, med tanke på de spelarna man har så borde man vara topp tre. Du har säkert rätt i mycket. Tycker dock du är orättvis när du pekar på dagens SSK för att ta bort Jannes glans. Det han och SB gjorde (perfekt team) med vårt lag är för mej det största som hänt i klubbens historia. Att komma från en säsong där man var totalt under isen till att nästa säsong tokdominera under stora delar och få alla att dra åt samma håll..det är riktigt stort för mej! Många khkare vill få Janne att framstå som en gris, en skitstövel man inte vill ta i med tång (klackens tramsiga ramsa tex) det är tråkigt att se. Ingen tror väl att Lakers hade behållit Janne i sin organisation i sex säsonger om han hade betett sig som en idiot och fått spelare att vantrivas? Att SSK idag hackar kan ju ha att göra med ett felbyggt lag där alla spelare inte köper sina roller? Jag må vara ganska ensam om de men jag saknar faktiskt Janne, det hände alltid något runt honom och det som är bra med de är ju att det tar fokus från laget.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 3, 2014 12:35:39 GMT 1
Jag måste erkänna att jag inte trodde jättemycket på Hånberg. Fan fel jag hade. Pelle har gjort ett fantastiskt arbete!! Verkar dessutom vara en superkille!! Tänkte som du, men gick mer på att Hästens supportrar ville behålla honom för supportrar har ju alltid rätt Hade ett bra snack med han på Polen färjan
|
|
|
Post by aloviak on Nov 3, 2014 12:36:49 GMT 1
Truppen verkar vara i 100 % harmoni. Jag gillar verkligen den glädje man visar vid i stort sett varje mål. Det känns ärlig och genuin. Kanske är Hånberg värd en liten hyllning vid ngn hemmamatch? Vi får nog klappa in han efter en match
|
|
|
Post by Zäta on Nov 3, 2014 13:07:22 GMT 1
Utmärkt ide!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 3, 2014 13:30:16 GMT 1
Yes!
|
|
|
Post by time on Nov 3, 2014 17:53:50 GMT 1
Gör en pudel på den och erkänner att jag hade fel men nog har spelet ändrat sej en aning eller ser jag fel? I början var det väldigt försiktigt så fort motståndarna tog pucken medan vi nu kliver fram likt förra säsongen..kul att se på är de hursomhelst Jo det har ändats succesivt. Pelle märker väl att spelarna orka checka hårt o ändå jobba hem.
|
|
|
Post by time on Nov 3, 2014 17:54:38 GMT 1
Amen...precis vad jag skrev. Janne sa ju t o m själv att laget fick köra och att pp fick lösa sig självt. Hånberg känns som en helt annan strateg och framför allt människa. Detta är ju inte att underskatta Samma med Kempe, diskuterade aldrig motståndet.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 3, 2014 17:54:44 GMT 1
Hade väl varit första gången man hade fått se dig klappa isåfall
|
|
|
Post by aloviak on Nov 6, 2014 12:51:15 GMT 1
Pelle på twitter In our team we trade the word "I" with an "WE" WE lost yesterday but WE will work hard together 2 get back on track
|
|
|
Post by aloviak on Nov 6, 2014 12:56:53 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Nov 22, 2014 7:52:24 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Feb 22, 2015 12:15:13 GMT 1