|
Post by qALLAHAN on Jul 26, 2014 17:42:20 GMT 1
Jag gnäller ofta och är irriterad på allt som hänt, men vad fan blir bättre av att skita i allt? Visst, man visar bara att man inte är genuint intresserad av sitt lag...och på vilket sätt gynnar det framtiden? Egentligen, det enda man gör, är att fortsätta Mats J:s arbete...att se till att allt ska raseras. Detta är för mig helt obegripligt. Oavsett hur mycket jag svär, så är jag alltid i hallen!
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 26, 2014 18:40:15 GMT 1
Jag gnäller ofta och är irriterad på allt som hänt, men vad fan blir bättre av att skita i allt? Visst, man visar bara att man inte är genuint intresserad av sitt lag...och på vilket sätt gynnar det framtiden? Egentligen, det enda man gör, är att fortsätta Mats J:s arbete...att se till att allt ska raseras. Detta är för mig helt obegripligt. Oavsett hur mycket jag svär, så är jag alltid i hallen! Vem är det som inte är i hallen då?
|
|
|
Post by time on Jul 27, 2014 13:40:09 GMT 1
Fan vad folk gnäller. Vi kommer att hamna i SHL en vacker dag, det tror jag. Men nu är jag glad för att vi lirar i HockeyAllsvenskan och jag har inga problem med att vi gör det ett bra tag till för att bygga upp organisationen och allt runtomkring. Och en annan sak, KÖP SÄSONGSKORT!!! Mm fast då rekommendera jag twitter..där gnäller tydligen ingen utan där är allt klubben gör oklanderligt. . Så upplever jag inte alls twitter. Däremot är de flesta nyanserade, konstruktiva och har en positiv grundsyn.
|
|
|
Post by time on Jul 27, 2014 13:41:21 GMT 1
Jag gnäller ofta och är irriterad på allt som hänt, men vad fan blir bättre av att skita i allt? Visst, man visar bara att man inte är genuint intresserad av sitt lag...och på vilket sätt gynnar det framtiden? Egentligen, det enda man gör, är att fortsätta Mats J:s arbete...att se till att allt ska raseras. Detta är för mig helt obegripligt. Oavsett hur mycket jag svär, så är jag alltid i hallen! Great Men det kan ju vara så att en del inte är genuint intresserade av KHK utan bara hängt på hypen.
|
|
|
Post by time on Jul 27, 2014 16:15:24 GMT 1
1056
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 27, 2014 18:34:11 GMT 1
746 kvar..dags att slänga in nån sista minutenrabatt??
|
|
|
Post by Zäta on Jul 27, 2014 19:55:26 GMT 1
Känns kanske inte helt rätt att rabattera när 1000 pers har köpt.
|
|
|
Post by khkkrille on Jul 27, 2014 22:21:19 GMT 1
Känns kanske inte helt rätt att rabattera när 1000 pers har köpt. Näe men något måste ju hända..700 pers kommer inte att köpa korten som läget är nu. Iaf låter det inte så realistiskt så för att få igång de får man kanske göra något? Ge P kort och gratis träningsmatcher kanske? Något måste man nog locka med när inte produkten lockar tillräckligt av sej självt.
|
|
|
Post by time on Jul 29, 2014 8:20:51 GMT 1
1173
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jul 29, 2014 15:50:01 GMT 1
Fan vad folk gnäller. Vi kommer att hamna i SHL en vacker dag, det tror jag. Men nu är jag glad för att vi lirar i HockeyAllsvenskan och jag har inga problem med att vi gör det ett bra tag till för att bygga upp organisationen och allt runtomkring. Och en annan sak, KÖP SÄSONGSKORT!!! Mm fast då rekommendera jag twitter..där gnäller tydligen ingen utan där är allt klubben gör oklanderligt. . Hehe, fel fel fel. Som time skrev så är folk faktiskt väldigt konstruktiva där, även fast det självklart finns några som dig där också.
|
|
|
Post by time on Jul 30, 2014 16:13:33 GMT 1
Tror att antalet säsongskort till slut kommer att landa på 1721.
Var det inte runt 2050 förra säsongen?
|
|
|
Post by Zäta on Jul 30, 2014 22:19:14 GMT 1
Tror att antalet säsongskort till slut kommer att landa på 1721. Var det inte runt 2050 förra säsongen? Ja, det låg väl där omkring. Men det va bara 66% som hade betalat fult pris för sina kort, Gratis är gott. Pengarna är nog minst lika mycket till klubben till denna säsongen.
|
|
|
Post by time on Jul 31, 2014 17:50:58 GMT 1
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 2, 2014 16:35:59 GMT 1
1251
|
|
|
Post by Sverker on Aug 4, 2014 18:18:48 GMT 1
Tänkte köpa kort idag. Men då var KHK shoppen stängd pga sjukdom!?!? Är väl inte så bra när 3 dagar återstår av försäljningen av säskort? Nog måste det väl finnas ngn som kan ersätta en som är sjuk?
|
|