|
Post by gloriel64 on Mar 11, 2015 10:32:28 GMT 1
Jag håller med, låt dem fira, jag kommer inte att skriva vilka jag vill ha utbytta, alla är hjältar. Dock kan jag säga vem, vilka jag vill ha. Henrik Hetta gillar jag, vad tycker ni om honom?
|
|
|
Post by aloviak on Mar 11, 2015 11:14:12 GMT 1
Jag håller med, låt dem fira, jag kommer inte att skriva vilka jag vill ha utbytta, alla är hjältar. Dock kan jag säga vem, vilka jag vill ha. Henrik Hetta gillar jag, vad tycker ni om honom? www.eliteprospects.com/player.php?player=6835Tycker de e sådana spelare vi ska satsa på,
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 11:37:58 GMT 1
Ja,finns vissa russin i årets allsvenska helt klart! Om VIK inte går upp hade jag kunnat tänka mej Jacobson och Johner. Fast vi kanske behåller många och enbart kryddar med spets? Isåfall ska man ju leta i ligor högre än HA kanske? När vi nu är på denna nivån hade de ju vart askul med ett riktigt välkänt namn. Sen som nån sa hade det vart kul att låna hem Julle..borde inte va omöjligt? Sen kan jag tänka mej att vi tar Widerström,eller? Markus Eriksson i Hästen?
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 11, 2015 12:13:51 GMT 1
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 11, 2015 12:14:53 GMT 1
Ja,finns vissa russin i årets allsvenska helt klart! Om VIK inte går upp hade jag kunnat tänka mej Jacobson och Johner. Fast vi kanske behåller många och enbart kryddar med spets? Isåfall ska man ju leta i ligor högre än HA kanske? När vi nu är på denna nivån hade de ju vart askul med ett riktigt välkänt namn. Sen som nån sa hade det vart kul att låna hem Julle..borde inte va omöjligt? Sen kan jag tänka mej att vi tar Widerström,eller? Markus Eriksson i Hästen? Robocop får mycket kritik ifrån egna fans för att han är seg på rören, rundningsmärke för KHK skriver de.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 12:22:48 GMT 1
Ja,finns vissa russin i årets allsvenska helt klart! Om VIK inte går upp hade jag kunnat tänka mej Jacobson och Johner. Fast vi kanske behåller många och enbart kryddar med spets? Isåfall ska man ju leta i ligor högre än HA kanske? När vi nu är på denna nivån hade de ju vart askul med ett riktigt välkänt namn. Sen som nån sa hade det vart kul att låna hem Julle..borde inte va omöjligt? Sen kan jag tänka mej att vi tar Widerström,eller? Markus Eriksson i Hästen? Robocop får mycket kritik ifrån egna fans för att han är seg på rören, rundningsmärke för KHK skriver de. Kollar man vad fansen skrivit under denna matchserie så skulle man tro att de vill byta spelare med Malmö Kryptonics Linder klarade sej ju ganska bra i SHL och han är ju inte jättekvick direkt så Jacobson borde med klara de..tycker han gjorde en bra matchserie faktiskt..tuff men ändå inte enbart defensiv utan allround
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 11, 2015 12:45:59 GMT 1
Hellre Amne'r
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 13:54:29 GMT 1
Nja..Har han storleken och tuffheten ?? Om man får spekulera lite så antar jag att KHK kommer få spela ganska mycket i defensiv zon så ser gärna backar med bra storlek men som inte är helt odugliga när det ska slås ett pass..
|
|
|
Post by veteran on Mar 11, 2015 20:39:30 GMT 1
Mycket tveksam om Jacobsson är tillräckligt spelskicklig i ett icke spelförande lag ( speciellt utan Angell vid sin sida ).
|
|
|
Post by veteran on Mar 11, 2015 20:46:51 GMT 1
Julle har jag sett för lite sista åren. Ser honom som ett osäkert kort på seniornivå. I JVM tyckte jag han mest spelade i sidled till Hägg och drog på sig ett gäng onödiga utvisningar.
|
|
|
Post by pettsson on Mar 11, 2015 22:05:30 GMT 1
Som någon skrev här ovanför så kommer vi nog få hålla till i försvarszon rätt mycket första säsongen i SHL. Vår attraktionskraft för att locka tills sig bra spelare första säsongen kommer vara minimala, men även att ligan kommer utökas så kommer det bli huggsexa om det bättre spelarna. Tror inte vi kommer att gå med i budningskrig om toppspelare med sedelbuntar viftandes i handen. Tror KHK kommer fortsätta att ta in spelare som inte har fått ut sin fulla potential och träna upp dom med Miros hårda fysträning. Finns riktiga guldkorn på utgående kontrakt i vissa SHL-lag som skulle vara mumma för KHK!
Och en sak till, Är någon fler som har hört att Jimmy skall vara klar för Luleå? Inte otänkbart att han har gjort klart med någon ny klubb som han har spelat efter jul...
|
|
|
Post by aloviak on Mar 11, 2015 22:59:37 GMT 1
Som någon skrev här ovanför så kommer vi nog få hålla till i försvarszon rätt mycket första säsongen i SHL. Vår attraktionskraft för att locka tills sig bra spelare första säsongen kommer vara minimala, men även att ligan kommer utökas så kommer det bli huggsexa om det bättre spelarna. Tror inte vi kommer att gå med i budningskrig om toppspelare med sedelbuntar viftandes i handen. Tror KHK kommer fortsätta att ta in spelare som inte har fått ut sin fulla potential och träna upp dom med Miros hårda fysträning. Finns riktiga guldkorn på utgående kontrakt i vissa SHL-lag som skulle vara mumma för KHK! Och en sak till, Är någon fler som har hört att Jimmy skall vara klar för Luleå? Inte otänkbart att han har gjort klart med någon ny klubb som han har spelat efter jul... Från skarpens reportage från torget Närmare 5000 hade sökt sig till torget i Karlskrona för att hylla KHK-spelarna som fortfarande lever i ett glädjerus och lär så göra veckan ut. Det är många slitna kroppar som behöver återhämtning. Jimmy Andersson berättade för mig i dag att ”kroppen var helt trasig”. Men han skyller inte på något när jag frågande om det hade påverkat honom på isen.
|
|
|
Post by wodmatte on Mar 12, 2015 5:52:55 GMT 1
sådana krigare vi har hoppas dom flesta stanar så man inte få hybris och sabba laget
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 12, 2015 6:34:37 GMT 1
sådana krigare vi har hoppas dom flesta stanar så man inte få hybris och sabba laget Den taktiken provade vi väl när vi gick upp i HA..gick sådär va? 7-8 stycken behåller vi nog men inte så många mer både tror och hoppas jag
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 12, 2015 6:55:05 GMT 1
Som någon skrev här ovanför så kommer vi nog få hålla till i försvarszon rätt mycket första säsongen i SHL. Vår attraktionskraft för att locka tills sig bra spelare första säsongen kommer vara minimala, men även att ligan kommer utökas så kommer det bli huggsexa om det bättre spelarna. Tror inte vi kommer att gå med i budningskrig om toppspelare med sedelbuntar viftandes i handen. Tror KHK kommer fortsätta att ta in spelare som inte har fått ut sin fulla potential och träna upp dom med Miros hårda fysträning. Finns riktiga guldkorn på utgående kontrakt i vissa SHL-lag som skulle vara mumma för KHK! Och en sak till, Är någon fler som har hört att Jimmy skall vara klar för Luleå? Inte otänkbart att han har gjort klart med någon ny klubb som han har spelat efter jul... När Björn intervjua han på bltsport så säger han att han aldrig trivts bättre och vill stanna.
|
|