|
Post by qALLAHAN on Feb 13, 2015 1:21:35 GMT 1
Blir det SHL, så är väl bara 5-7 spelare i laget aktuella för förlängning? Risken är att ngn av dessa ändå ger sej av. Så är det! Känns ändå bra att den spelaren med den kanske största utvecklingspotentialen i laget,Kellman, är från stan. Ingen garanti att han stannar givetvis men chansen är ju ganska stor om vi går till SHL. Viklund Pudas Andersson Lihagen Maksim (inte given men borde nog få chansen) Cruseman Bergström Kanske Slava Så många fler är det inte. Du älskar ju Linder?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 6:01:10 GMT 1
Haha älskar vet jag inte men tycker inte han är lika pissdålig som många andra tycker :-) Skulle antagligen göra sig bättre i SHL så ja..varför inte
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 18:46:17 GMT 1
Blir det SHL, så är väl bara 5-7 spelare i laget aktuella för förlängning? Risken är att ngn av dessa ändå ger sej av. Så är det! Känns ändå bra att den spelaren med den kanske största utvecklingspotentialen i laget,Kellman, är från stan. Ingen garanti att han stannar givetvis men chansen är ju ganska stor om vi går till SHL. Viklund Pudas Andersson Lihagen Maksim (inte given men borde nog få chansen) Cruseman Bergström Kanske Slava Så många fler är det inte. Misstänker att du har Joel med på listan också. Nu ska jag medvetet provocera lite. Om ngn av dessa (ej Andersson, har diskuterats innan) är klara för ngn annan klubb redan nu och du får höra "rykten" om det från flera håll. Ska den/de också redan nu "dra åt helvetet" och stanna där? Eller är deras prestation nu avgörande? Jag vet att 84 hade en svacka, så det behöver du inte älta. Du får ursäkta, men kommer inte att glömma det du skrev om vad 84 skulle göra!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 19:49:50 GMT 1
Mina första fem rader handlar ju om Joel?
Nu är väl min lista kanske tänkt som "de här håller i shl" mer än att "dessa lirar i KHK om vi går upp". Väl medveten om att andra lag både i ha och shl sneglar på våra spelare. Gillar generellt inte att det skrivs kontrakt under brinnande säsong med andra klubbar
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 20:14:16 GMT 1
Mina första fem rader handlar ju om Joel? Gillar generellt inte att det skrivs kontrakt under brinnande säsong med andra klubbar Okej, ska de som gör det "dra åt helvete" och stanna där?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 21:13:51 GMT 1
Mina första fem rader handlar ju om Joel? Gillar generellt inte att det skrivs kontrakt under brinnande säsong med andra klubbar Okej, ska de som gör det "dra åt helvete" och stanna där? Om det påverkar deras fokus och prestation så ja
|
|
|
Post by Sverker on Feb 13, 2015 22:04:38 GMT 1
Okej, ska de som gör det "dra åt helvete" och stanna där? Om det påverkar deras fokus och prestation så ja Jag ska full koll på de du gnäller på i matcherna framöver.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 13, 2015 22:29:13 GMT 1
Jag gnäller på de flesta vid en förlust;-)
|
|
|
Post by time on Feb 13, 2015 23:41:43 GMT 1
Mina första fem rader handlar ju om Joel? Gillar generellt inte att det skrivs kontrakt under brinnande säsong med andra klubbar Borde inte vara tillåtet, såvida man inte kontaktat aktuell klubb och fått OK.
|
|
|
Post by wodmatte on Feb 13, 2015 23:58:02 GMT 1
nej men så är det väll i fitbols världen med minst inte men 6 månader kvar på kontraktet så e man fri o skriva på för vilken klub man vill
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 14, 2015 14:33:07 GMT 1
Mina första fem rader handlar ju om Joel? Gillar generellt inte att det skrivs kontrakt under brinnande säsong med andra klubbar Borde inte vara tillåtet, såvida man inte kontaktat aktuell klubb och fått OK. Så borde de definitivt vara! Har du fått en sten i huet eller nåt för senaste dagarna har jag hållit med dig i de mesta :-o
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 8:05:24 GMT 1
Dags att börja spekulera! Detta blir den galnaste sillyn hittills såklart Mrmadhawk tycker jag gjort en bra lista över de som borde få hänga med upp. Men de bästa av allt..vi finns med på NHL 16
|
|
|
Post by khkmarcus on Mar 11, 2015 8:09:36 GMT 1
Skulle varit fint om Julle skulle kommit hem och spelat nästa säsong
|
|
|
Post by time on Mar 11, 2015 9:47:13 GMT 1
Min åsikt.
Låt nu LAGET som gjort en BRAGD få fira o glädjas en vecka. ALLA är delaktiga i detta !!!
Sen kan vi börja spekulera. För övrigt vore det trist om någon sedan tidigare gjort klart med annan klubb (lex Simon)
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 11, 2015 9:54:04 GMT 1
Min åsikt. Låt nu LAGET som gjort en BRAGD få fira o glädjas en vecka. ALLA är delaktiga i detta !!! Sen kan vi börja spekulera. För övrigt vore det trist om någon sedan tidigare gjort klart med annan klubb (lex Simon) De får nog alla inkl spelarna tåla att det genast börjar spekuleras, vissa kan man ju avfärda direkt för att de inte håller medan andra ligger på gränsen och några är ju självklara om de nu inte gjort som du säger och skrivit fast sej nån annanstans
|
|