|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2016 17:50:12 GMT 1
jo..m a o är de inte ett dugg intresserade att komma hem...och är det inte spännande att representera sin moderklubb nu, då vi gjort "det omöjliga", så kan de skita i det sen också
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2016 17:54:27 GMT 1
Sämre lön,sämre lag,sämre förutsättningar att lyckas..kan inte påstå att jag är bitter på dem eller aldrig vill se dem här pga en sådan sak. Om du hade haft samma chans i livet så hoppas jag att du gjort samma val.
|
|
|
Post by gloriel64 on Feb 9, 2016 19:38:03 GMT 1
jo..m a o är de inte ett dugg intresserade att komma hem...och är det inte spännande att representera sin moderklubb nu, då vi gjort "det omöjliga", så kan de skita i det sen också Håller med dig, nej tack till dem i framtiden.
|
|
|
Post by time on Feb 10, 2016 11:47:04 GMT 1
Hade inte tvillingarna varit från Karlskrona så hade det väl aldrig varit aktuellt att värva dem? Likadant med Bobbo.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 10, 2016 12:00:43 GMT 1
Hade inte tvillingarna varit från Karlskrona så hade det väl aldrig varit aktuellt att värva dem? Likadant med Bobbo. Detta, samma med Braxenholm när vi låg i div 1/allsvenskan, hade väl aldrig kommit på tal om han inte varit härifrån.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2016 14:19:42 GMT 1
Om man leker med tanken att vi blir kvar..skulle inte Marcus Paulsson kunna vara ett namn för oss då? Eller är de för bra och dyrt?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2016 15:10:29 GMT 1
Om man leker med tanken att vi blir kvar..skulle inte Marcus Paulsson kunna vara ett namn för oss då? Eller är de för bra och dyrt? Då tror jag att Växjö ligger närmare. Han skulle så klart vara rätt för oss, men vi är nog inte rätt förening för honom. Kostar nog en ganska rejäl slant dessutom.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2016 15:14:10 GMT 1
Om man leker med tanken att vi blir kvar..skulle inte Marcus Paulsson kunna vara ett namn för oss då? Eller är de för bra och dyrt? Då tror jag att Växjö ligger närmare. Han skulle så klart vara rätt för oss, men vi är nog inte rätt förening för honom. Kostar nog en ganska rejäl slant dessutom. Verkar inte bli Växjö om man läser på mrmadhawk idag?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2016 18:30:00 GMT 1
Läste med det, men det var väl inte helt uteslutet heller? Men jag tror inte vi har resurser att värva spelare utav den kalibern. Tror Växjö, Mif ligger nära till hands om han nu vill flytta hem. En sådan spelare lär väl alla SHL lag vara intresserade utav.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 29, 2016 19:47:15 GMT 1
KHK har visat intresse för Paulsson och vill ha kvar Brouliette och Guter kommer stanna vid fortsatt SHLspel.. Gott att klubben har ambitioner iaf!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 1, 2016 17:29:46 GMT 1
KHK har visat intresse för Paulsson och vill ha kvar Brouliette och Guter kommer stanna vid fortsatt SHLspel.. Gott att klubben har ambitioner iaf! Tror nästan samtliga klubbar i SHL är intresserade utav Paulsson. Han sa redan 2010 till min chef när dom stötte ihop på sjukhuset här att han skulle flytta hem direkt om Blekinge fick ett lag i högsta serien. Men det är ju några årsedan......
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 1, 2016 17:45:19 GMT 1
För några år sedan var de nog ett skämt att vi skulle ha ett lag i SHL Givetvis är de många som är efter honom men det är kul att de släpps någon info och att även om de inte blir Paulsson så borde man kunna värva något riktigt bra för de pengarna han skulle haft.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 2, 2016 6:26:38 GMT 1
Paulsson vore en rätt slug värvning av klubben, skulle riva ner lite av de "anti-KHK-murar" som har bygts upp i väst och kunna locka en eller annan ny besökare till hemmamatcherna västerifrån. Kanske en början på en "vi-känsla" som sträcker sig utanför kommungränserna för KHK?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 2, 2016 12:11:14 GMT 1
Paulsson vore en rätt slug värvning av klubben, skulle riva ner lite av de "anti-KHK-murar" som har bygts upp i väst och kunna locka en eller annan ny besökare till hemmamatcherna västerifrån. Kanske en början på en "vi-känsla" som sträcker sig utanför kommungränserna för KHK? Smart tänkt
|
|
|
Post by Zäta on Mar 2, 2016 13:13:24 GMT 1
Gillar tanken, även om såklart inte Sundlöv kan tänka så. Samtidigt tror jag inte vi ska underskatta antalet som inte är karlskroniter i hallen.
|
|