|
Post by khkkrille on Jun 4, 2015 9:57:58 GMT 1
MP är det största hotet för vårt land. Helt enig
|
|
|
Post by gloriel64 on Jun 4, 2015 10:06:39 GMT 1
MP är det största hotet för vårt land. Helt enig Skriver under, likaså ung vänster med dess aktivister, den äldre generationer är däremot skickliga och vettiga.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 4, 2015 22:16:24 GMT 1
Nu droppade Sandberg Fries på fejjan att KHK har en skuld till kommunen på 4 miljoner..otroligt!
|
|
|
Post by Zäta on Jun 5, 2015 12:28:35 GMT 1
Nu droppade Sandberg Fries på fejjan att KHK har en skuld till kommunen på 4 miljoner..otroligt! Hm, kunde inte hitta det inlägget. Kan det vara så att det ligger en skuld? Eller ljuger damen i fråga rakt ut i cyberrymden?
|
|
|
Post by veteran on Jun 5, 2015 16:14:49 GMT 1
Nu droppade Sandberg Fries på fejjan att KHK har en skuld till kommunen på 4 miljoner..otroligt! Hm, kunde inte hitta det inlägget. Kan det vara så att det ligger en skuld? Eller ljuger damen i fråga rakt ut i cyberrymden? Antar utan att veta att hon menar kommunens kostnad på knappt 4M/år för arenan. Undrar vad hon skulle tycka om klubbens 50M i lönekostnader skrev sig i en annan kommun? Ang. MP så kan jag lätt tänka mig ett dussin saker som gör mig mer orolig, detta utan sympatisera med dem i särskilt många frågor.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 5, 2015 16:31:52 GMT 1
Om ni är vänner med Sune så är hon under hans senaste inlägg med bild på Rolf och skriver. Och så nollan Paul Melen.
|
|
|
Post by time on Jun 6, 2015 10:33:51 GMT 1
MP är det största hotet för vårt land. Helt enig Då borde i så fall svenska försvaret ändra fokus
|
|
|
Post by time on Jun 6, 2015 10:35:08 GMT 1
Hm, kunde inte hitta det inlägget. Kan det vara så att det ligger en skuld? Eller ljuger damen i fråga rakt ut i cyberrymden? Antar utan att veta att hon menar kommunens kostnad på knappt 4M/år för arenan. Undrar vad hon skulle tycka om klubbens 50M i lönekostnader skrev sig i en annan kommun? Ang. MP så kan jag lätt tänka mig ett dussin saker som gör mig mer orolig, detta utan sympatisera med dem i särskilt många frågor. Enig
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 7, 2015 17:52:29 GMT 1
Då borde i så fall svenska försvaret ändra fokus Ja vi får väl hoppas att de inser det innan det gått för långt.
|
|
|
Post by veteran on Jun 7, 2015 22:17:07 GMT 1
Då borde i så fall svenska försvaret ändra fokus Ja vi får väl hoppas att de inser det innan det gått för långt. Det finns lämpligare forum än detta att utrycka liknande åsikter på. Det är jag helt säker på.
|
|
|
Post by kaffe on Jun 7, 2015 23:03:31 GMT 1
Ja vi får väl hoppas att de inser det innan det gått för långt. Det finns lämpligare forum än detta att utrycka liknande åsikter på. Det är jag helt säker på. Jag är glad att någon sa det. Håller med till fullo.
|
|
|
Post by benderman on Jun 8, 2015 0:58:45 GMT 1
Självklart finns det bättre forum för det.........prova på politikforum.se
Här är det hockeyforum i allmänhet o KHK i synnerhet som gäller.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 8, 2015 6:03:35 GMT 1
Japp, men senaste veckorna har ju KHK och politik gått hand i hand så konstigt om det inte avspeglar sej här..
|
|
|
Post by Zäta on Jun 8, 2015 17:28:29 GMT 1
Nu ska upphandlingen granskas utav Konkurrensverket efter tips från allmänheten och egen spaning.
|
|
|
Post by jompa on Jun 8, 2015 19:13:28 GMT 1
Hon snackar om semestertider , jisses, dom får väl inte börja innan den granskningen är klar. När blir det klart, efter semestern ?
|
|