|
Post by khkkrille on Jan 18, 2016 14:23:49 GMT 1
Nä det hjälper inte nu men det visar på potential och intresse! Men man kan inte kasta på folk en dålig produkt och tro att det ska gå bra.. Just nu serverar man oxfilé (motståndarlagen) med rutten potatis (vi) till och det funkar inte. Servera lite grönsaker och en god sås (kringarrangemang) till så tänker kanske inte folk fullt ut på den ruttna potatisen. Fan,den liknelsen va jag nöjd med ;-)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 18, 2016 15:37:47 GMT 1
Insamlingen nu uppe i 43 200 kronor.
Angående publikunderlag tycker jag väl ändå att det inte är så hemskt som vissa kanske tycker. Vi har hela Blekinge för oss själva samt de sydösligaste delarna av Småland, lyckas vi stanna kvar i SHL och etablera samt bygga ut arenan ytterligare så kommer bara fler och fler gå på matcherna. Att det nästan aldrig är fullsatt nu är enbart på grund utav tabelläget, att det sedan nästan bara finns ströplatser på sittplats gör ju också att om man är ett gäng på fyra som vill gå så kanske man istället väljer att följa matchen i soffan istället.
Priserna är också för höga för barnfamiljer, där är det bra att man börjat med paketpriser.
Ser och hör många västblekingar på plats i arenan, tycker khk-hatet är överdrivet.
|
|
|
Post by Bart on Jan 18, 2016 20:04:29 GMT 1
Var kan man följa utvecklingen på insamlingen?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jan 18, 2016 20:24:02 GMT 1
Insamlingen nu uppe i 43 200 kronor. Angående publikunderlag tycker jag väl ändå att det inte är så hemskt som vissa kanske tycker. Vi har hela Blekinge för oss själva samt de sydösligaste delarna av Småland, lyckas vi stanna kvar i SHL och etablera samt bygga ut arenan ytterligare så kommer bara fler och fler gå på matcherna. Att det nästan aldrig är fullsatt nu är enbart på grund utav tabelläget, att det sedan nästan bara finns ströplatser på sittplats gör ju också att om man är ett gäng på fyra som vill gå så kanske man istället väljer att följa matchen i soffan istället. Priserna är också för höga för barnfamiljer, där är det bra att man börjat med paketpriser. Ser och hör många västblekingar på plats i arenan, tycker khk-hatet är överdrivet. Håller helt med. De gamla rävarna i övriga Blekinge kommer aldrig gå på KHK:s matcher. Antingen för att de varit bittra rivaler, eller så håller de redan på annat SHL-lag sedan många år tillbaka. Men det är den yngre generationen som man ska ta tillvara på, som aldrig upplevt hatmötena i Blekinge och som snart ska välja ett SHL-lag att hålla på. Här i Älmhult är det många småpojkar som är Lakers-fans, men knappast vi som är lite äldre som kommer ihåg när de spelade derbyn mot Diö och Alvesta.
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 2, 2016 9:27:38 GMT 1
Det va länge sedan man hörde något. Någon som vet hur mycket det är uppe i nu ?
|
|
|
Post by time on Feb 2, 2016 9:32:45 GMT 1
75000 läste jag nånstans
|
|
Thore
Ungdomslirare
|
Post by Thore on Feb 2, 2016 10:36:57 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Feb 8, 2016 11:47:35 GMT 1
Har satt in 4850 kr som samlats in bland BB medlemmar och 17629 kr som samlats in i 20 lappen
|
|
|
Post by khkmarcus on Feb 29, 2016 10:49:36 GMT 1
ingen som hört något nytt?
|
|
|
Post by khkmarcus on Mar 3, 2016 11:01:32 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Mar 3, 2016 11:20:40 GMT 1
Så ska det se ut! Brinnande intresse för sin förening i Haparanda.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 3, 2016 12:49:19 GMT 1
Imponerande! =)
|
|
|
Post by Bart on Mar 3, 2016 13:42:34 GMT 1
Och här vet man noll om dagsläget.
|
|
Thore
Ungdomslirare
|
Post by Thore on Mar 4, 2016 12:04:03 GMT 1
Och här vet man noll om dagsläget. Senaste uppdateringen 29/2 enligt länken ovan
|
|
|
Post by khkmarcus on May 12, 2016 14:25:52 GMT 1
Vad slutade det på ? Man har inte hört något , fast jag kanske har missat detta .
|
|