|
Post by Sardaukar on May 22, 2005 20:22:37 GMT 1
Ja visst ser det bra ut
|
|
|
Post by HF on May 22, 2005 20:54:25 GMT 1
vill nog se dom på isen innan jag höjer dom till skyarna. Man har lärt sig att allt som glimmar inte är guld genom åren....
|
|
|
Post by holdingthestick on May 24, 2005 7:06:30 GMT 1
vill nog se dom på isen innan jag höjer dom till skyarna. Man har lärt sig att allt som glimmar inte är guld genom åren.... Klokt Hogan Men man kan ju ha en uppfattning grundad av vad de hittills presterat.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 15, 2005 18:21:12 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 15, 2005 23:46:56 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass Vill nog ändå se dom på is innan jag uttalar mig om deras kapacitet. Det blir alltid något nyförvärv som blir en flopp, Koffa och Hjelm?? Hoppas jag har fel...
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 16, 2005 8:53:11 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass Vill nog ändå se dom på is innan jag uttalar mig om deras kapacitet. Det blir alltid något nyförvärv som blir en flopp, Koffa och Hjelm?? Hoppas jag har fel... Men ex. Oskar såg du ju på is förra säsongen i Wämöhallen och kanske även i Glimma ? ...... Jag har sett alla utom Jonas på is. Strelert ej sen han spelade i KHK. Men du kanske menar att du vill se dem på is i KHK dräkter ? Visst kan något av nyförvärven bli en flopp även om jag inte tror det pga deras meriter tidigare. Men någon kanske även blir en hit ? eller hur ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 16, 2005 10:11:18 GMT 1
De ska ju passa bra ihop också som ett lag.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 16, 2005 10:31:38 GMT 1
De ska ju passa bra ihop också som ett lag. Det tror jag man tänker på när man värvar också. Sen är det ju Tobbes ansvar att se tilla tt det funkar på isen också. Men i det avseendet har jag fullt förtroende för honom.
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jul 16, 2005 23:08:43 GMT 1
Personligen är Koffa Andersen det bästa nyförvärvet enligt mig. Jag skulle kunna byta bort 10 stycken Peter " dom läser mig som en öppen bok" Karlsson. Sen ser det ju helt klar positivt ut på nyförvärvs sidan i år. Ska bli skoj att se.
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 16, 2005 23:36:47 GMT 1
Personligen är Koffa Andersen det bästa nyförvärvet enligt mig. Jag skulle kunna byta bort 10 stycken Peter " dom läser mig som en öppen bok" Karlsson. Sen ser det ju helt klar positivt ut på nyförvärvs sidan i år. Ska bli skoj att se. Detta var nog bland de dummaste inläggen jag har läst på den här sidan på lång tid...Tydligen "någon" som inte vet så mycket! Skulle verkligen behållt Peter "vilketjävlaskott" Karlsson så länge som möjligt!!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 17, 2005 1:23:06 GMT 1
Personligen är Koffa Andersen det bästa nyförvärvet enligt mig. Jag skulle kunna byta bort 10 stycken Peter " dom läser mig som en öppen bok" Karlsson. Sen ser det ju helt klar positivt ut på nyförvärvs sidan i år. Ska bli skoj att se. Har inte sett Koffa spela än, men det låter lite fööör bra... Peter var trots allt den ende back som kunde skjuta direktskott förra säsongen. Kommer nog sakna honom.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 17, 2005 7:47:59 GMT 1
Personligen är Koffa Andersen det bästa nyförvärvet enligt mig. Jag skulle kunna byta bort 10 stycken Peter " dom läser mig som en öppen bok" Karlsson. Sen ser det ju helt klar positivt ut på nyförvärvs sidan i år. Ska bli skoj att se. Har inte sett Koffa spela än, men det låter lite fööör bra... Peter var trots allt den ende back som kunde skjuta direktskott förra säsongen. Kommer nog sakna honom. Förvänta dig inte en ny Peter K i Koffa. 2 HELT olika typer av spelare. Peter en finlirare o Koffa en attitydspelare. När det gäller bästa nyförvärvet är det svårt att välja pga att de är bra överlag. Men tvingas jag välja får det bli Olof som trots skador gjort det bra i TAIF. Jokrar är Jonas o Linus som kan överaska åt båda håll.
|
|
|
Post by HF on Jul 17, 2005 9:10:57 GMT 1
Personligen är Koffa Andersen det bästa nyförvärvet enligt mig. Jag skulle kunna byta bort 10 stycken Peter " dom läser mig som en öppen bok" Karlsson. Sen ser det ju helt klar positivt ut på nyförvärvs sidan i år. Ska bli skoj att se. smart kille , Peter var väl den backen som kunde titta upp och ändå ha kontroll över pucken, och den enda som kunde skjuta direktskott.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 17, 2005 12:22:58 GMT 1
Nyförvärven kommer att lyfta KHK upp i tvåan, dock så kommer man sakna "Peggens" slagskott denna kommande säsong.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jul 17, 2005 14:38:49 GMT 1
Nyförvärven kommer att lyfta KHK upp i tvåan, dock så kommer man sakna "Peggens" slagskott denna kommande säsong. Däremot kommer Jimmy o Koffa att tillföra ett betydligt aggressivare o fysisk hockeyl än Peter dock inte lika många poäng ...
|
|