|
Post by Prästen on Jul 17, 2005 20:18:39 GMT 1
tråkigt att några av de bättre spelarna försvinner, de ska vi ju behålla. Det är ju de "sämre" killarna som ska bytas ut.
|
|
|
Post by wilhelmiii on Jul 17, 2005 20:21:56 GMT 1
Oj oj vilken respons det blev av mitt inlägg om Peggen, härligt! Jag vet att det är många som har samma åsikt om Peggen som jag. Han var klart den sämsta backen i kvalet. En sån spelare är ganska hyffsad spelare en säsong, men sen blir han totalt bort plockad ur matherna, kommer varken till skott eller orkar jobba tillbaks. Skrattretande att majoriteten härinne tycker han var helt underbar, oroväckande.
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 18, 2005 2:03:50 GMT 1
Oj oj vilken respons det blev av mitt inlägg om Peggen, härligt! Jag vet att det är många som har samma åsikt om Peggen som jag. Han var klart den sämsta backen i kvalet. En sån spelare är ganska hyffsad spelare en säsong, men sen blir han totalt bort plockad ur matherna, kommer varken till skott eller orkar jobba tillbaks. Skrattretande att majoriteten härinne tycker han var helt underbar, oroväckande. Men herregud!! Hur många var det som var bra i kvalet??
|
|
|
Post by Prästen on Jul 18, 2005 7:53:20 GMT 1
Oj oj vilken respons det blev av mitt inlägg om Peggen, härligt! Jag vet att det är många som har samma åsikt om Peggen som jag. Han var klart den sämsta backen i kvalet. En sån spelare är ganska hyffsad spelare en säsong, men sen blir han totalt bort plockad ur matherna, kommer varken till skott eller orkar jobba tillbaks. Skrattretande att majoriteten härinne tycker han var helt underbar, oroväckande. nu var det ju så att PK var den enda backen de behövde plocka bort, hade KHK haft en eller två offensiva backar till hade peggen fått lite mer utrymme. Nu behövde motståndarna bara koncentrera sig på en offensiv back, inte så svårt.
|
|
|
Post by holdingthestick on Aug 11, 2005 14:18:46 GMT 1
Nu finns de på första sidan på khk.se
|
|
|
Post by Jojkrider on Aug 11, 2005 19:23:40 GMT 1
Någon som vet någon mer inside info om de nya mer än vad som står om dem på hemsidan?
|
|
|
Post by holdingthestick on Aug 13, 2005 18:14:45 GMT 1
Någon som vet någon mer inside info om de nya mer än vad som står om dem på hemsidan? Vad är det du vill veta ? Skonummer ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 13, 2005 20:28:38 GMT 1
Någon som vet någon mer inside info om de nya mer än vad som står om dem på hemsidan? Finns väl lite här på forumet om man bara letar lite
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 13, 2005 23:14:11 GMT 1
Någon som vet någon mer inside info om de nya mer än vad som står om dem på hemsidan? Har hört att dom ska vara riktigt bra allihop!!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Aug 14, 2005 9:44:06 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass Kniven. Har du svalt min analys ?
|
|
|
Post by Teddybear on Aug 14, 2005 21:03:44 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass Kniven. Har du svalt min analys ? Helt och hållet! Kan inte tro annat.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 16, 2005 21:23:09 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass Vilken rackare. han var ju inte helt fel ute mitt i högsommaren.
|
|
|
Post by holdingthestick on Jan 25, 2006 22:55:54 GMT 1
Vill nog ändå se dom på is innan jag uttalar mig om deras kapacitet. Det blir alltid något nyförvärv som blir en flopp, Koffa och Hjelm?? Hoppas jag har fel... Men ex. Oskar såg du ju på is förra säsongen i Wämöhallen och kanske även i Glimma ? ...... Jag har sett alla utom Jonas på is. Strelert ej sen han spelade i KHK. Men du kanske menar att du vill se dem på is i KHK dräkter ? Visst kan något av nyförvärven bli en flopp även om jag inte tror det pga deras meriter tidigare. Men någon kanske även blir en hit ? eller hur ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 18, 2006 15:15:18 GMT 1
Har ju kommit ett par till nu så jkag får uppdatera Koffa Stabil attitydspelare. Blir balnd de bättre backarna. Hög div2-klass. Hjelm Snabb spelinteliggent back. Hög div2-klass Strelert Snabb irrationell måltjuv. Stort framtidslöfte som utan vidare går in i någon femma. Oskar Komplett tvåvägsspelare. Grovjobbare o spelfördelare i en o samma person. God div1-klass. LYFTER KHK Olof Komplett spelare som aldrig gör en dålig match. Kan han hålla sig skadefri i år håller han hög div1-klass. LYFTER KHK Jimmy Blir KHK's bäste back den säsong, Skridskoskicklig offensiv men även bra defensiv. Div1-klass Jonas Tuff attitydspelare som kom på 16:e plats i div1 norras målliga. Lyfter KHK. God div1-klass Vilken rackare. han var ju inte helt fel ute mitt i högsommaren. Nu är det högsommar igen Vad vill ni veta ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 18, 2006 17:23:55 GMT 1
Vilken rackare. han var ju inte helt fel ute mitt i högsommaren. Nu är det högsommar igen Vad vill ni veta ? Nästa nyförvärv.
|
|