|
Post by khkkrille on Mar 10, 2017 19:15:34 GMT 1
På tal om juniorer så anser jag inte att A-lagets tränare spelar så stor roll..eller sätt att spela heller.
|
|
|
Post by time on Mar 12, 2017 10:17:22 GMT 1
Trodde detta var en sillytråd .....
nr 71 blir kvar.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 12, 2017 21:26:50 GMT 1
Trodde detta var en sillytråd ..... nr 71 blir kvar. Har väldigt svårt att se vad han ska tillföra?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 12, 2017 22:26:30 GMT 1
ung men inte en enda poäng på ett flertal framträdande. Visst, vi behöver större trupp...och det verkar som vi kommer fortsätta satsa på unga chansningar
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2017 7:58:59 GMT 1
Han tillförde absolut ingenting under säsongen tycker jag. Han må ha varit en poängspelare på J-nivå, men är kanske tänkt att lånas ut?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 13, 2017 9:07:17 GMT 1
Ja dels kan han lånas ut och så besitter han ju en del potential också. Förvånar mej inte om han redan nästa säsong kan ersätta en så som Jimmy Andersson. Stirra er inte blinda på poäng då han inte använts på de sättet.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2017 9:38:57 GMT 1
Rent poängmässigt tror jag inte att han kommer ersätta någon. Inte arbetsmässigt heller. Jag ser egentligen inga styrkor i honom. Varken fysisk, snabb eller speciellt teknisk.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 13, 2017 11:45:19 GMT 1
Fysik är det enda han besitter lite. Tycker han är rätt bra i sargspelet, men annars visar han väl ingenting. Än så länge ser ju inte truppen roligare ut än innan precis. P g a ekonomin, så får vi väl hålla på som Rögle brukar. Slåss för överlevnad. Vi missade slutspelet på målsnöret och inget talar väl för att vi någonsin ens kommer nära igen
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 13, 2017 12:04:12 GMT 1
Fysik är det enda han besitter lite. Tycker han är rätt bra i sargspelet, men annars visar han väl ingenting. Än så länge ser ju inte truppen roligare ut än innan precis. P g a ekonomin, så får vi väl hålla på som Rögle brukar. Slåss för överlevnad. Vi missade slutspelet på målsnöret och inget talar väl för att vi någonsin ens kommer nära igen Åh herregud..vart får du all negativ energi ifrån?? Varför skulle inte vi någonsin kunna spela i slutspel?
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 13, 2017 12:39:04 GMT 1
Rent poängmässigt tror jag inte att han kommer ersätta någon. Inte arbetsmässigt heller. Jag ser egentligen inga styrkor i honom. Varken fysisk, snabb eller speciellt teknisk. Det är VÄLDIGT få spelare som går direkt från J20 och börjar ösa in poäng. Då är det nog så att Sundlöv och jag ser saker du inte ser...
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2017 12:54:25 GMT 1
Rent poängmässigt tror jag inte att han kommer ersätta någon. Inte arbetsmässigt heller. Jag ser egentligen inga styrkor i honom. Varken fysisk, snabb eller speciellt teknisk. Det är VÄLDIGT få spelare som går direkt från J20 och börjar ösa in poäng. Då är det nog så att Sundlöv och jag ser saker du inte ser... Jag har inga som helst problem med spelare som inte gör poäng. Verkligen inte. Men för mig är det en självklarhet att man ska bidra med något. Aggressiv spelstil, en jävla fart under rören, skicklig defensivt exempelvis. I mina ögon tillför han inget utav detta. Jag skiter fullständigt vad han har uträttat i J-20. Vad ska han bidra med i SHL?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 13, 2017 13:11:24 GMT 1
Fysik är det enda han besitter lite. Tycker han är rätt bra i sargspelet, men annars visar han väl ingenting. Än så länge ser ju inte truppen roligare ut än innan precis. P g a ekonomin, så får vi väl hålla på som Rögle brukar. Slåss för överlevnad. Vi missade slutspelet på målsnöret och inget talar väl för att vi någonsin ens kommer nära igen Åh herregud..vart får du all negativ energi ifrån?? Varför skulle inte vi någonsin kunna spela i slutspel? Grundar det på att vi inte verkar ha underlag, varken publik eller sponsorer, för att konkurrera. Denna säsong fick vi ihop betydligt mer poäng, än vad vi hade material eller spel till egentligen. Vi behöver mkt bättre trupp, för att med normal utdelning/målvaktsspel, ta poäng till slutspel. Vad ser du i horisonten, som kan betala en mkt bättre trupp?
|
|
|
Post by jompa on Mar 13, 2017 13:16:04 GMT 1
Wiklund och Gartner blir inte kvar enligt hemsidan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 13, 2017 14:20:09 GMT 1
Tack för det! Någon gång når man sin övre gräns...men de ska ändå hyllas för det de bidrog med tidigare
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2017 14:42:01 GMT 1
Väntat med Gartner och Viklund. Spetsen lär nog inte bli så mycket spetsigare. Då får man stärka från andra hållet.....
|
|