|
Post by Sverker on Dec 17, 2017 20:15:40 GMT 1
Om han kommer, blir det mycket mycket dyrare än vi har råd med, för nu handlar det bara om pengar. Mitt råd, skippa honom! Dom här "initierade källorna" att det skulle bli billigt, tror jag inte på längre!
|
|
|
Post by noll1 on Dec 17, 2017 21:12:49 GMT 1
Försöker man mjölka varje krona mot slutet av karriären så är det dessutom ett varningstecken för mig. Då var det inte kärleken till sporten ändå, åtminstone inte tillräckligt.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 17, 2017 21:38:29 GMT 1
O nu har han inte ens lämnat besked! Han kan ju fatta att klubben kan vilja gå vidare med något annat namn. Egentligen har han redan fått för lång tid på sig. Eller är inställningen Ledin, eller ingen alls? Blir mer och mer uppretad på detta. Har aldrig hört att man provspelar någonstans, utan att man stannar om man får kontrakt. Det vet vi väl inte om han lämnat va?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 17, 2017 22:10:07 GMT 1
Jo...först läste jag det på svt, och nu på blt. Otroligt svagt! Han var så glad att få chansen och nu verkar det bara handla om pengar ändå och hoppas på andra bud. Jag fick ett mkt gott intryck av intervjuerna, men det var tydligen inga ord från hjärtat... Har han inte tänkt klar, så får han för fan säga DET!
|
|
|
Post by Sverker on Dec 17, 2017 22:46:49 GMT 1
Skit i honom!!! Han vill säkert ha 150 000-200 000 eller mer i månaden, det är han inte värd!
|
|
|
Post by Zäta on Dec 17, 2017 23:17:47 GMT 1
Han kanske helt enkelt tycker att laget är för dåligt för att lämna fru och barn för. Att insatsen är för hög.
|
|
|
Post by noll1 on Dec 17, 2017 23:33:48 GMT 1
Han kanske helt enkelt tycker att laget är för dåligt för att lämna fru och barn för. Att insatsen är för hög. Det finns säkert massor med förklaringar och ursäkter men Per själv har inte sagt nånting. Att låta en deadline på en Ja-/Nej-fråga bara passera utan att svara Ja eller Nej är det tredje valet, för mig betyder det 'Nej och bara så ni vet det så är ni oviktiga' eller 'Nej, trodde ni jag faktiskt funderade på detta? Hahaha.'.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 17, 2017 23:36:46 GMT 1
Klockrent! Arrogant ar ordet...
|
|
|
Post by noll1 on Dec 18, 2017 10:51:39 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 18, 2017 10:57:35 GMT 1
Tyvärr vet jag inte vad jag ska känna nu, när det tar sån tid och han inte tycks brinna för det som det först verkade
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 18, 2017 11:12:09 GMT 1
Tyvärr vet jag inte vad jag ska känna nu, när det tar sån tid och han inte tycks brinna för det som det först verkade Gode tid. Du har inte en aning om hur kort eller lång tid detta tagit. Kan lika väl varit klart i flera dagar men att klubben vill äga tillkännagivandet. Med facit i hand så har man utnyttjat de här till fullo då både en del nyfikenhet och intresse byggts upp. Jag slår till med att hela ligan tjänar på detta, Ledin är en profil på riktigt och sådana är de tunnsått med i hela SHL. Har inga stora förväntningar på honom på isen och det hoppas jag inte att någon har. Han kommer höja underhållningsvärdet en del troligen men kommer nog inte spruta in poäng, åtminstone är de inget jag räknar med.
|
|
|
Post by raquex on Dec 18, 2017 11:30:58 GMT 1
Jag tror inte heller att han lär producera så mycket poäng. Tror dock att han kan bli nyttig med sin attityd, rutin och sina erfarenheter.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 18, 2017 11:45:13 GMT 1
Jag tror inte heller att han lär producera så mycket poäng. Tror dock att han kan bli nyttig med sin attityd, rutin och sina erfarenheter. Exakt! Lite som Honken första året
|
|
|
Post by Sverker on Dec 18, 2017 14:01:44 GMT 1
Han blir en bra injektion till truppen! Hoppas bara priset blev lämpligt, men där tvivlar iaf jag.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 18, 2017 15:16:26 GMT 1
Jag tror inte heller att han lär producera så mycket poäng. Tror dock att han kan bli nyttig med sin attityd, rutin och sina erfarenheter. Exakt! Lite som Honken första året Lär vara tanken misstänker jag. Vissa personer är viktiga för gruppen. Honken naturligtvis, Mcdonell, osv. Personer som har varit med. Som vunnit. Som vet att ingenting kommer gratis. Killar som tycker att det är ok att blöda på träning osv. Frågan är ju vem som får lämna truppen, bli utlånad? Cruse eller blomman tippar jag på.
|
|