|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 17:35:41 GMT 1
just nu känns det inte så..
|
|
|
Post by Sverker on Nov 2, 2017 17:41:44 GMT 1
En jag skulle vilja se mer av är J J! Han har bra skridskoåkning och är tuff!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 17:51:38 GMT 1
haha...tuff? Annars hade han nog blivit Gud i detta sällskap....
|
|
|
Post by Sverker on Nov 2, 2017 17:56:24 GMT 1
haha...tuff? Annars hade han nog blivit Gud i detta sällskap.... ? Vad menar du?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 18:00:53 GMT 1
Gud = Bäst i laget
|
|
|
Post by Sverker on Nov 2, 2017 18:26:53 GMT 1
Tycker du inte han är tuff och orädd?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 19:39:50 GMT 1
Tja...inget utmärkande, men grym lirare. Bra offensiv idag, men plötsligt hemsk defensiv. Känns livsfarligt så fort örebro går över röd! O Jönsson känns inte alls stabil. Returer rakt ut på allt
|
|
|
Post by Sverker on Nov 2, 2017 19:41:26 GMT 1
Ok första period. 0-1 kommer när vi har 3 fw nedanför förlängda mållinje! 1-1 Rhodin passar bakom ryggen och frispelar Lundberg och mål. Det passet hade lika gärna kunnat blivit kontring för Örebro! 2-1 fint uppspel och bra avslut. Örebro inte bättre än Rögle! Hur kan dom ha så många poäng? Sämsta laget jag sett här iår. Har iofs bara gått en period. Saknar ingen av våra skadade spelare såhär långt, märkligt.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 2, 2017 19:51:29 GMT 1
Ok första period. 0-1 kommer när vi har 3 fw nedanför förlängda mållinje! 1-1 Rhodin passar bakom ryggen och frispelar Lundberg och mål. Det passet hade lika gärna kunnat blivit kontring för Örebro! 2-1 fint uppspel och bra avslut. Örebro inte bättre än Rögle! Hur kan dom ha så många poäng? Sämsta laget jag sett här iår. Har iofs bara gått en period. Saknar ingen av våra skadade spelare såhär långt, märkligt. Nä ser förvånansvärt ok ut..men mycket kvar. JJ..johannes Jönsson?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 20:28:39 GMT 1
Jönsson i HV-klass igen...är ju fan om HAN nu ska hjälpa till att tappa poäng, när vi äntligen producerar
|
|
|
Post by Sverker on Nov 2, 2017 20:31:33 GMT 1
Ok första period. 0-1 kommer när vi har 3 fw nedanför förlängda mållinje! 1-1 Rhodin passar bakom ryggen och frispelar Lundberg och mål. Det passet hade lika gärna kunnat blivit kontring för Örebro! 2-1 fint uppspel och bra avslut. Örebro inte bättre än Rögle! Hur kan dom ha så många poäng? Sämsta laget jag sett här iår. Har iofs bara gått en period. Saknar ingen av våra skadade spelare såhär långt, märkligt. Nä ser förvånansvärt ok ut..men mycket kvar. JJ..johannes Jönsson? Nä Josef Jonsson. Kul att våra nya första och andralines producerar! Örebro sämsta lag jag sett denna säsongen T.o.m sämre än Rögle. Har iofs inte sett Mora.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 2, 2017 20:31:42 GMT 1
Jönsson i HV-klass igen...är ju fan om HAN nu ska hjälpa till att tappa poäng, när vi äntligen producerar Vilket av målen ska han ta på sej? 2an är han ju skymd på plus att den ändrar riktning en aning. Och 3an är han ju väldigt skymd på. 1an kan diskuteras dock
|
|
|
Post by Sverker on Nov 2, 2017 20:33:29 GMT 1
Jönsson i HV-klass igen...är ju fan om HAN nu ska hjälpa till att tappa poäng, när vi äntligen producerar Han har inte haft sin bästa afton såhär långt. Borde kanske tagit1 och 2. Han har iofs gjort några bra räddningar också. Han måste avlastas!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 20:40:29 GMT 1
Skymd? På andra har han ju sikt flera meter, tycker jag. Det sista är löst o inte heller här är någon särskilt nära o skymmer. Dessutom 300 returer o allmänt seg i rörelserna. Är man skymd så brukar man säga att det gäller att se till att leta upp pucken. Jag tycker i alla fall inte att han ser det minsta alert ut. Hur många ggr har han inte räddat när det borde vara omöjligt? Har han gjort en enda bra räddning idag?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 2, 2017 20:44:12 GMT 1
Det känns bara som illa valda plattmatcher. Vi mötte ett halvkasst hv o idag ett halvkasst örebro
|
|