|
Post by qALLAHAN on Nov 14, 2017 19:34:42 GMT 1
Nog ser jag en förändring. Underbart boxplay! Precis som alla andra spelar bp
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 19:39:54 GMT 1
Ser en till, nu spelar vi mer def, som ifjol!!!!!
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 14, 2017 19:43:35 GMT 1
Ser en till, nu spelar vi bakåt som ifjol!!!!! Tycker Du?? Tycker man tappar markering lite väl ofta. Hade det inte varit OSår tror jag eventuellt vi hade fått se Kellman i blågult..tycker han växt mycket sista 10 matcherna.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 19:47:55 GMT 1
Iofs, men man backar hem tidigare idag än innan. Enl BLT imponerar KHK!?!? Kellman är bra!
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 14, 2017 20:24:40 GMT 1
Iofs, men man backar hem tidigare idag än innan. Enl BLT imponerar KHK!?!? Kellman är bra! I andra imponerar man riktigt mycket i 14 minuter efter de är de väl sådär. Gillar glöden man har ikväll. Paulsson gör nog bästa matchen i KHKdressen, så känns de iaf. Man verkar hittat rätt med kedjorna.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 20:27:02 GMT 1
Nog ser jag en förändring. Underbart boxplay! Precis som alla andra spelar bp Vad hände i PP 2? Vill nog se mer än 1 PP innan jag har en uppfattning om vad som blivit så bra. PPn var väl också bra, trots att det var självmål? Tar vi poäng idag, blir jag imponerad. Tror iaf inte Växjö bjuder en gång till som vid 3-1. Snabbt uppfattat av Henrik där!!!! Känns som Växjö satt kvar i bussen tills 4-1 målet kom. Nu håller vi tummarna för poäng idag! Tappar vi 4-1, anser jag det är skandal! Då kan man fundera på hur Molin tänkt?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 20:29:55 GMT 1
Iofs, men man backar hem tidigare idag än innan. Enl BLT imponerar KHK!?!? Kellman är bra! I andra imponerar man riktigt mycket i 14 minuter efter de är de väl sådär. Gillar glöden man har ikväll. Paulsson gör nog bästa matchen i KHKdressen, så känns de iaf. Man verkar hittat rätt med kedjorna. Paulssons bästa match hos oss, var i Malmö ifjol tycker jag. Detta kanske är hans bästa hemmamatch? Ja kedjorna känns ok. Hade dom sett ut som nu utan de skador vi hade?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 14, 2017 20:30:25 GMT 1
Ett bp höll det...50% Rövmål...andra kommer från ingenstans. Typiskt topplagsmål. Tredje känns också löjligt billigt
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 20:33:07 GMT 1
Ett bp höll det...50% Rövmål...andra kommer från ingenstans. Typiskt topplagsmål. Tredje känns också löjligt billigt Hur känns vårt första, andra och tredje? Vi får nog kolla åt båda håll för att få trovärdighet, tycker jag.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 14, 2017 20:34:28 GMT 1
I andra imponerar man riktigt mycket i 14 minuter efter de är de väl sådär. Gillar glöden man har ikväll. Paulsson gör nog bästa matchen i KHKdressen, så känns de iaf. Man verkar hittat rätt med kedjorna. Paulssons bästa match hos oss, var i Malmö ifjol tycker jag. Detta kanske är hans bästa hemmamatch? Ja kedjorna känns ok. Hade dom sett ut som nu utan de skador vi hade? Kanske, kanske inte..de får vi aldrig veta.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 20:37:10 GMT 1
Paulssons bästa match hos oss, var i Malmö ifjol tycker jag. Detta kanske är hans bästa hemmamatch? Ja kedjorna känns ok. Hade dom sett ut som nu utan de skador vi hade? Kanske, kanske inte..de får vi aldrig veta. Vad tror du?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 20:40:12 GMT 1
Man blir förbryllad när C-Mores reporter säger att vårt 3-1 kom på en spelvändning! Såg väl alla att det var ett felpass från en VHC spelare, som gav oss chansen!?!?!?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 21:01:59 GMT 1
Rätt dömt, det var Bobbo som störde Jönsson.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 14, 2017 21:17:37 GMT 1
Detta är uselt, även om det var Växjö vi mötte! Leder med 4-1 efter halva matchen, då ska man inte förlora! När Molin i C-More säger att killarna ville göra ett femte mål!?!?!? Han är väl hans sak och styra upp spelet, så man BARA tänker defensivt! Eller är hans roliga offensiva spel roligare?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 14, 2017 21:20:02 GMT 1
Man kan inte vinna matcher med 75-80% räddningar...två matcher i rad nu. Hjälpte inte att vi också satte varenda chans. Vad gör vi i SHL? Inte ens 4-1 efter en halv match hjälper. O sverker...om nu VI en gång har lite flyt framåt...måste då också motståndaren sätta varenda chans?
|
|