|
Post by Sverker on Apr 9, 2018 21:00:29 GMT 1
Emil L? Har ju enligt någon här ett jätte anbud från ngt SHL lag. Sammy och de så kallade experterna har oftare fel än rätt.
|
|
kult
Björnligan
|
Post by kult on Apr 10, 2018 21:02:58 GMT 1
Vem har sagt det Sverker?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 10, 2018 22:07:31 GMT 1
En här på forumet, om frågan gällde Emil.
|
|
|
Post by matse on Apr 12, 2018 19:01:03 GMT 1
Enligt Skarpen, så har Kellman varit klar för Brynäs i ett par månader. Inte undra på att han var oduglig i kvalet. Tyckte det var konstigt att vår 4de kedja plötsligt var hetast. Blir väl så när resten skiter i vilket. Ger mig fan på att KHK skulle klara kontraktet om Larsson inte blev skadad.
Nog om det. Tycker det känns spännande inför nästa år. Hoppas på en roligare silly än under shl åren. Hoppas vi kan ställa ett slagkraftigt lag på isen.
|
|
|
Post by noll1 on Apr 12, 2018 22:09:43 GMT 1
Enligt Skarpen, så har Kellman varit klar för Brynäs i ett par månader. Inte undra på att han var oduglig i kvalet. Tyckte det var konstigt att vår 4de kedja plötsligt var hetast. Blir väl så när resten skiter i vilket. Ger mig fan på att KHK skulle klara kontraktet om Larsson inte blev skadad. Nog om det. Tycker det känns spännande inför nästa år. Hoppas på en roligare silly än under shl åren. Hoppas vi kan ställa ett slagkraftigt lag på isen. Tycker många saker smakar rätt illa i denna soppan. Förstalinan som skulle leda oss hade alla kontrakt över nästa säsong och vips så kan de inte längre göra mål. Guter gjorde visserligen många poäng men skjuter över öppet mål i sista matchen. Ofokuserat eller hittade de ett smidigt sätt att bryta kontrakten på?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 12, 2018 22:54:58 GMT 1
Ni kan inte se att Timrå neutraliserade vår bästa kedja? Och lyckades. Sånt kallas taktik, inget vi haft under hela säsongen, tyvärr. Ifjol hade vi en uttalad defensiv taktik och lyckades hålla oss kvar utan kval. Denna säsong har det mer sett ut som vilda västern, varken bra def eller off. Rolig hockey enligt vissa, tyvärr räckte inte det. Vems fel är det? Någon tycker nog att det är Paulssons fel, själv tycker jag nog ansvaret ligger på någon annan.
Personligen tror jag inte Kellman varit klar för Brynäs flera månader. Däremot tror jag han fått frågan från fler SHL klubbar om han varit intresserad av att flytta om vi åkte ur. Tror han varit kvar om vi klarat oss!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 13, 2018 0:10:49 GMT 1
Kom inte o inbilla mig att Timrå skulle klara det SHL-lagen inte klarade...Komarek var den enda som jobbade nästan hela tiden. Persson var sämre än han någonsin varit under tiden här. Kellman gjorde någon hyfsad match, men inte godkänd
|
|
|
Post by Sverker on Apr 13, 2018 10:10:15 GMT 1
Personligen tror jag inte SHL lagen hade ngn speciell taktik mot dem.
|
|
|
Post by matse on Apr 13, 2018 17:10:10 GMT 1
Kommer ngn spelare följa med ner till Allsvenskan, eller blir det ett helt nytt lag? Skulle vara en extrem händelse om det skulle bli så.
|
|
|
Post by pettsson on Apr 13, 2018 19:34:00 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Apr 13, 2018 21:53:57 GMT 1
Känns inte som framtiden för oss.
|
|
|
Post by noll1 on Apr 13, 2018 22:33:10 GMT 1
Känns inte som framtiden för oss. Håller med, dags för nya legender att skapas, inte försöka med repris av gamla.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 16:12:11 GMT 1
Rykte, Niclas Johansson från IOK!
|
|
|
Post by matse on Apr 17, 2018 16:59:06 GMT 1
Nä Niklas Johansson från KHK ska det vara. Han har bara varit på semester ett par år. Tror dock inte så mkt på det ryktet.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 17:20:56 GMT 1
Nä Niklas Johansson från KHK ska det vara. Han har bara varit på semester ett par år. Tror dock inte så mkt på det ryktet. Ursäkta att jag stavade fel, men visst är det honom ryktet gäller. Han är iofs inte från KHK, från början.😀 Hoppas inte heller ryktet stämmer.
|
|