|
Post by matse on Apr 17, 2018 17:33:35 GMT 1
Jag har inte hört ryktet, men det vore väl inte omöjligt. Han bodde väl kvar i stan när han spelade i T.ryd. Minns honom som en hyffsad allsvensk spelare, men han lyfter väl knappast ett lag med toppambitioner. Men alla i ett lag kan ju inte göra det. För mig är han välkommen. Men det känns lite konstigt att en spelare som lämnat kommer tillbaka till en klubb där han inte dög sist.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 18:09:31 GMT 1
Han fick gå när vi gick upp i HA, tror jag. Då gick han till TAIF och bodde kvar i stan. Han har iofs klarat sig bra i TAIF och IOK. Men är det vår framtid? Om det är så, vilken framtid ser vi framför oss?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2018 18:49:12 GMT 1
Ja...nästa säsongs framtid, blir väl som så ofta för degraderade...botten på tabellen
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 19:19:14 GMT 1
Ja...nästa säsongs framtid, blir väl som så ofta för degraderade...botten på tabellen Imorgon kan du köpa säsongskort till rabatterat pris!
|
|
|
Post by noll1 on Apr 17, 2018 19:21:30 GMT 1
Han spelade kvar första säsongen i HA men fick inte ihop det och var en av de som rök i storstädningen. Jag tyckte det var ett misstag då och han har tagit sig tillbaka till HA. Dock har han väl nyligen förlängt med IKO?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 19:37:46 GMT 1
Han spelade kvar första säsongen i HA men fick inte ihop det och var en av de som rök i storstädningen. Jag tyckte det var ett misstag då och han har tagit sig tillbaka till HA. Dock har han väl nyligen förlängt med IKO? Ja möjligt att han var bland de 50 ? Spelare vi använde första säsongen i HA. Enl IOKs lagbygge för 18/19 finns han iaf inte med idag.
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 17, 2018 19:40:46 GMT 1
Nicke har förlängt med IKO och han bor kvar i stan oxå. Såg hans IKObil på Bredgatan häromdagen.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 19:48:27 GMT 1
Nicke har förlängt med IKO och han bor kvar i stan oxå. Såg hans IKObil på Bredgatan häromdagen. Ok, bra då slipper vi honom. Tror inte det är vår framtid! Vilken mv ska sluta i Växjö, för att ge plats åt Jönsson? Hört att båda Viktor blir kvar och att man värvat en yngre från Troja. Tror hans tjej bor i stan, tror du han pendlar 34 mil om dagen 5-7 dagar i veckan?
|
|
|
Post by noll1 on Apr 17, 2018 19:52:56 GMT 1
Han spelade kvar första säsongen i HA men fick inte ihop det och var en av de som rök i storstädningen. Jag tyckte det var ett misstag då och han har tagit sig tillbaka till HA. Dock har han väl nyligen förlängt med IKO? Ja möjligt att han var bland de 50 ? Spelare vi använde första säsongen i HA. Enl IOKs lagbygge för 18/19 finns han iaf inte med idag. Vi pratar nog om olika personer, säkert jag som blandat ihop dem. www.eliteprospects.com/player.php?player=1310
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 19:57:21 GMT 1
Ja möjligt att han var bland de 50 ? Spelare vi använde första säsongen i HA. Enl IOKs lagbygge för 18/19 finns han iaf inte med idag. Vi pratar nog om olika personer, säkert jag som blandat ihop dem. www.eliteprospects.com/player.php?player=1310Nädå, samma spelare. Hans avtryck hos oss i HA gav inget intryck på mig.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 17, 2018 20:47:05 GMT 1
Imorgon får vi förhoppningsvis namn på några nya och kanske några som stannar kvar. Någon från TAIF? KRIF? Nån transatlant? Nya kontrakt? Söder? Cruseman? Emil ? Jönsson (hoppas)? Komarek (hoppas)? Printz (hoppas)? Nilsson (hoppas)? Blir spännande!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 18, 2018 6:50:15 GMT 1
Tror man presentera killen från Björklöven och Taif.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 18, 2018 15:54:27 GMT 1
Bra att Linus stannar!👍
|
|
|
Post by Sverker on Apr 18, 2018 17:44:35 GMT 1
Molin blir tydligen kvar, synd. Kan iofs förstå det, vi har inte råd att betala honom 2 år till och ha en ny tränare att avlöna också, blir för dyrt. Han får hjälp av Miettinen och Leinonen. Hade viljat se en ny huvudtränare, ex Miettinen.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 18, 2018 18:26:11 GMT 1
Daniel Norbe från TAIF oavsett serie? 😀
|
|