|
Post by Sverker on Jul 5, 2018 16:43:56 GMT 1
Cruseman till Löven. Bra att han inte fick nåt bra kontrakt här.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 6, 2018 7:51:09 GMT 1
Synd, då vi vet hur bra allsvensk spelare han är. En av ytterst få bra i kvalet. När vi nu är på hans nivå, begriper jag noll av hur man kan säga att man inte vill ha honom. Han har väl bevisar mer än de flesta i dagens trupp. Sedan kan jag tänka mig att han behöver miljöombyte. Undrar vad detta Crusehat bottnar i...
|
|
|
Post by Zäta on Jul 6, 2018 9:28:27 GMT 1
Det som oroar mig är att så få spelare är intresserade utav att stanna i föreningen och går "sidledes". Är tillvaron i KHK inte bra? Har svårt att tro att löneskillnaden är monumental i andra föreningar. Är det förhoppningar om större roll?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 6, 2018 11:50:03 GMT 1
Jag kan ju inte tänka mig att det skulle kännas jättekul att vara i klubben efter de tre senaste säsongerna...tråkhockey och skitekonomi
|
|
|
Post by Sverker on Jul 6, 2018 14:39:54 GMT 1
Tror kanske vi kan tänkas betala runt 20 för Cruseman, han kanske får 30 i Löven. Jag tycker inte han är värd det iaf.
|
|
|
Post by Sverker on Jul 6, 2018 14:42:19 GMT 1
Synd, då vi vet hur bra allsvensk spelare han är. En av ytterst få bra i kvalet. När vi nu är på hans nivå, begriper jag noll av hur man kan säga att man inte vill ha honom. Han har väl bevisar mer än de flesta i dagens trupp. Sedan kan jag tänka mig att han behöver miljöombyte. Undrar vad detta Crusehat bottnar i... Inget Crusehat, jag tycker inte han är ngn bra hockeyspelare. Thats it!
|
|
|
Post by Zäta on Jul 6, 2018 21:54:38 GMT 1
Tror kanske vi kan tänkas betala runt 20 för Cruseman, han kanske får 30 i Löven. Jag tycker inte han är värd det iaf. Blev han erbjuden 20 papp så förstår jag att han drog..... Hade jag med gjort.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 6, 2018 22:04:49 GMT 1
Synd, då vi vet hur bra allsvensk spelare han är. En av ytterst få bra i kvalet. När vi nu är på hans nivå, begriper jag noll av hur man kan säga att man inte vill ha honom. Han har väl bevisar mer än de flesta i dagens trupp. Sedan kan jag tänka mig att han behöver miljöombyte. Undrar vad detta Crusehat bottnar i... Inget Crusehat, jag tycker inte han är ngn bra hockeyspelare. Thats it! 0,51 poäng per match och +22 på 98 matcher i allsvenskan. Vad är det du inte tycker är bra....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 7, 2018 8:11:56 GMT 1
Ja, det finns ju liksom fakta på hans allsvenska kvalitet. Syntes ju också direkt i kvalet. Vad "inte bra" grundar sig på, begriper jag inte. Undrar hur bra alla junisar är i jämförelse. Blir det många med den statistiken?
|
|
|
Post by Sverker on Jul 7, 2018 12:18:32 GMT 1
Inget Crusehat, jag tycker inte han är ngn bra hockeyspelare. Thats it! 0,51 poäng per match och +22 på 98 matcher i allsvenskan. Vad är det du inte tycker är bra.... För mig är det historia. Jag bedömer honom utifrån hela fjol års säsongen. Tydligen gör KHK det också.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 7, 2018 12:42:41 GMT 1
Då var det för fan SHL! Jämför du äpplen o päron?
|
|
|
Post by Sverker on Jul 10, 2018 16:04:32 GMT 1
Då var det för fan SHL! Jämför du äpplen o päron? Nä, jag tycker inte han är en bra hockeyspelare. Det har jag aldrig tyckt och senaste säsongen visade det enligt mig. Sen får du gärna tycka att han är bra, inga problem för mig.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 10, 2018 22:14:26 GMT 1
Han är ingen bra SHL-spelare, men en ganska bra allsvensk spelare. Det finns ju liksom svart på vitt. Och ser man på dagens lag, så är väl 75% av spelarna osäkrare kort, än vad Cruse vore. De har inte bevisat ett skit...
|
|
|
Post by noll1 on Jul 31, 2018 11:31:41 GMT 1
|
|
|
Post by Sverker on Jan 25, 2019 15:28:10 GMT 1
Ni tror väl inte på allvar att Paulsson i sitt kontrakt går ifrån 250.000:- till 40.000:-? OM och jag säger om, för jag litar inte på klubben här, att Paulssons kontrakt verkligen minskar vid degradering, så har han säkert som i alla andra sammanhang, proportionerligt reduktion. Annars skulle väl hans kontrakt upplösas som alla andra? Paulssons horribla kontrakt sätter återigen klubbens ekonomi på spel. Varför tror ni att vi inte får någon träff på gamla spelare? Jag vet, att många stör sig på Paulssons mega lön, och undrar varför dom ska vara återhållsamma med sin lön, när Paulsson inte är det. Speciellt när han inte levererar i sitt spel eller vid sidan om banan.... Nä jag tror inte hans HA kontrakt är under 100 000, därför ska man be honom söka ny klubb. Jag tror inte det är Paulssons fel att vi inte får nya spelare. Tror tyvärr inte vi är tillräckligt attraktiva som förening. Blir än värre när pengar saknas! Att vi inte är/varit attraktiva kan vi väl med facit se när vi låg i SHL? Tur inte KHK lät Paulsson söka ny klubb! Utan honom i dagens lag, hade vi legat i botten och kämpat! Då hade ekonomin varit än sämre än vad den är idag. Hoppas han tjänar riktigt bra!!!!!
|
|