|
Post by Sverker on Apr 5, 2018 11:55:54 GMT 1
Då är det dags för oss att avgöra denna matchserie! 4-2
|
|
|
Post by noll1 on Apr 5, 2018 12:24:54 GMT 1
Nu finns det inget att hålla på, imorgon avgörs det och just nu känns det rätt skönt att denna berg-å-dalbana snart tar slut. Vi har vunnit innan och vi kan vinna igen, dags för oss att förstöra deras jäkla fest!
|
|
|
Post by Zäta on Apr 5, 2018 14:35:51 GMT 1
Jag hoppas utav hela mitt väsen att killarna kan stänga detta kval och stå som segrare på fredag. Men..... Jag hade en dassig känsla inför matchen i onsdag. Dessvärre är känslan densamma inför fredagens tillställning. Att tappa en ledning tre(!) gånger måste suga musten ur vem som helst. Att ta ikapp en ledning tre gånger och dessutom vinna måste ju verkligen ge Timrå luft under vingarna. KHK: "köttmur" går att rasera. Det vet alla i Timrå.
Gode gud vad jag hoppas vi vinner!!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 5, 2018 15:14:18 GMT 1
SHL eller div 3? Är det så?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 5, 2018 18:20:54 GMT 1
Imorgon måste det väl bli fullsatt? Är iväg, så jag kan inte vara i NKT, men har lånat ut mitt kort. Mr C, det blir inte KK! När vi vinner imorgon, är det väl inte första gången det sämre laget går segrande ur kampen? Ni minns väl När Leksand slog ut Modo!?!?
PS brukar gå bra när jag är iväg😀 DS
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 5, 2018 18:21:24 GMT 1
SHL eller div 3? Är det så? Bara att anmäla dig då.... 😉
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 6, 2018 14:56:20 GMT 1
Nu avgörs den här mardrömssäsongen. Vi kan bara konstatera att Sundlöv inte lyckats ställa en tillräckligt bra trupp på banan med de pengar han ändå haft tillgängliga. Så många spelare som totalt underpresterat i förhållande till lön.
Tyvärr har ju inte Patric lyckats göra några positiva förändringar heller.
Nu har dock alla en möjlighet att på något sätt rädda säsongen.
Vinst och inget annat gäller. Samt att verkligen få se ALLA spelare vara beredda att offra alla tänder som finns för att vinna.
Inga jävla gamnackar om nu Timrå lyckas ta ledningen, för idag är det genom kaklet i hela 60 minuter som gäller!!!!
|
|
|
Post by matse on Apr 6, 2018 18:14:07 GMT 1
Det absolut roligaste, hade varit om Söder fick avgöra. Tycker att han, Larsson och Cruseman visat framfötterna rejält i kvalet. Om de inte är Shl, så är de hög allsvensk klass. Och med stort KHKhjärta!
Minns ett kval mot Glimåkra. Jävulskt spännande men det löste sig. Det gör det nog ikväll också.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 19:10:11 GMT 1
Jönsson ska ta målet! Vi borde också gjort nåt mål! Detta vänder vi!
|
|
|
Post by matse on Apr 6, 2018 19:20:21 GMT 1
Mkt bra 1a per. De har sån jävla tur på sina chanser. De är ju liksom inga världsspelare vi möter. Bara allsvenska! Haukeland är ju bra, men va fan han är ju också bara allsvensk.
|
|
|
Post by matse on Apr 6, 2018 19:41:18 GMT 1
Hur svårt kan det va?
|
|
|
Post by vsn on Apr 6, 2018 19:55:20 GMT 1
Ja det var ju synd att det inte fanns några målskyttar som passade in i laget på marknaden.
|
|
|
Post by noll1 on Apr 6, 2018 19:55:30 GMT 1
Jag tycker det är vi som gör Haukeland bra, många underliga returer som vi inte är starka nog att förvalta. Klart han inte är kass men igen fantom.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 19:58:01 GMT 1
Vi får efter andra tacka Jönsson att de inte gjort 2 mål iaf! Ändå oroande att spelet jämnat ut sig i andra!
|
|
|
Post by matse on Apr 6, 2018 20:10:07 GMT 1
Det är kanske dags att lämna Shl. Det KHK har gjort kan ingen ta ifrån dem. Jag är stolt över att kunna berätta för mina barn, att Blekinge har haft ett ishockelag i Shl! Det är stort. Större och mer otroligt än vad det låter. Jag har varit med sedan wämöhallen, varit med och byggt nya arenan. Sett KHK kvala sig uppåt i seriesystemet. Sett hjältar gå, sett nya hjältar skriva in sig i mitt hjärta och minne. Det är ingen katastrof om det blir allsvenskan, eller 3an nästa år. Det är bara att ta sats mot nya mål!!!!
|
|