|
Post by matse on Apr 6, 2018 20:24:38 GMT 1
Är det sant?
|
|
|
Post by noll1 on Apr 6, 2018 20:29:36 GMT 1
Låt mig vara först med att säga det. Far åt helvete Molin.
|
|
|
Post by matse on Apr 6, 2018 20:39:24 GMT 1
Grattis Timrå. Ha det gott i bottenträsket.
|
|
|
Post by vsn on Apr 6, 2018 20:47:28 GMT 1
Patrik Larsson kan dra åt helvete också.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 20:55:26 GMT 1
Största misstag KHK gjort är att anställa Molin! Näst största var att ta hit Honken!!!! Stackars Power Team som satsade för att få hit en spetsspelare och så blev det Honken??
Tycker nog att Timrå var bättre än oss i denna matchserie. Stort Grattis Timrå!
|
|
|
Post by lenny on Apr 6, 2018 21:12:20 GMT 1
SHL eller div 3? Är det så? Är det så illa??
|
|
|
Post by lenny on Apr 6, 2018 21:13:03 GMT 1
Patrik Larsson kan dra åt helvete också. Du menar Tingsryd då?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 21:21:08 GMT 1
Räckte inte att ha Printz och Nilsson mot Dahlén. De hade inte en chans att ta bort honom! Timrå däremot kunde lätt ta bort Kellmans kedja, det avgjorde!
|
|
|
Post by noll1 on Apr 6, 2018 21:26:11 GMT 1
Räckte inte att ha Printz och Nilsson mot Dahlén. De hade inte en chans att ta bort honom! Timrå däremot kunde lätt ta bort Kellmans kedja, det avgjorde! Ja, inte en poäng av förstakedjan? Kändes konstigt. Tyckte Paulsson iaf försökte.
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 6, 2018 21:47:23 GMT 1
Största misstag KHK gjort är att anställa Molin! Näst största var att ta hit Honken!!!! Stackars Power Team som satsade för att få hit en spetsspelare och så blev det Honken?? Tycker nog att Timrå var bättre än oss i denna matchserie. Stort Grattis Timrå! Nej, den absolut största misstaget var att värva dyra stjärnor som super underpresterar. Paulsson har över 250.000:- i månaden och gör ungefär lika mycket poäng som Emil L Kolan har varit totalt kass jämfört med fjolåret Gällande Powerteam är jag så in i helvetet besviken att man inte kan ordna fram spelare när vi fixar pengarna. Amatörer
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 21:53:52 GMT 1
Största misstag KHK gjort är att anställa Molin! Näst största var att ta hit Honken!!!! Stackars Power Team som satsade för att få hit en spetsspelare och så blev det Honken?? Tycker nog att Timrå var bättre än oss i denna matchserie. Stort Grattis Timrå! Nej, den absolut största misstaget var att värva dyra stjärnor som super underpresterar. Paulsson har över 250.000:- i månaden och gör ungefär lika mycket poäng som Emil L Kolan har varit totalt kass jämfört med fjolåret Gällande Powerteam är jag så in i helvetet besviken att man inte kan ordna fram spelare när vi fixar pengarna. Amatörer Jo men de du nämner värvades väl förra säsongen? Inte mycket att göra åt. Att du är besviken, har jag full förståelse för. Vad tycker du Molin gjort som har blivit bättre för oss? Vad gjorde Honken som var så bra? En bra Honken hade avgjort förra matchen!
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 6, 2018 22:07:08 GMT 1
Nej, den absolut största misstaget var att värva dyra stjärnor som super underpresterar. Paulsson har över 250.000:- i månaden och gör ungefär lika mycket poäng som Emil L Kolan har varit totalt kass jämfört med fjolåret Gällande Powerteam är jag så in i helvetet besviken att man inte kan ordna fram spelare när vi fixar pengarna. Amatörer Jo men de du nämner värvades väl förra säsongen? Inte mycket att göra åt. Att du är besviken, har jag full förståelse för. Vad tycker du Molin gjort som har blivit bättre för oss? Vad gjorde Honken som var så bra? En bra Honken hade avgjort förra matchen! Molin har trots allt haft både spelare, sponsorer, supportrars förtroende Men han kan ju inte vara på isen också? Våra dyra stjärnor har underpresterat deluxe, undantaget Joel om han nu tillhör toppen i löner? Sedan har ekonomin missköts så länge, så till slut höll det inte längre Det har varit för många människor som har helt fel löner i förhållande till prestation, inte bara spelare Utan även folk runt om föreningen. Flertalet är ideella och lägger all sin tid. Sedan har vi anställda som har 35-50.000 och leverar lika mycket??? Hoppas nu att alla kontakt sägs upp. Spelare i första hand, sedan vill jag ha in ideella krafter på i praktiken alla platser
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 22:16:58 GMT 1
Molin ska bara vara på isen under träningarna. Min fråga var: vad har han utvecklat i vårt spel? Enligt mig ingenting! Har du sett någon utveckling i spelet? Hade vi haft ett spel, så hade inte ett HA lag haft en chans mot oss!
|
|
|
Post by Mr Hockey on Apr 6, 2018 22:23:12 GMT 1
Molin ska bara vara på isen under träningarna. Min fråga var: vad har han utvecklat i vårt spel? Enligt mig ingenting! Har du sett någon utveckling i spelet? Hade vi haft ett spel, så hade inte ett HA lag haft en chans mot oss! Med legoknektar som bara gnäller över att några kronor saknas på pensionskontot och inte ser sig i spegeln efter prestation håller ju inget. Materialet är för dåligt helt enkelt, ingen tränare hade kunnat få någon fason på dessa underpresterade spelare. Bengtzen byggde ett lag, precis som Timrå hade nu Sundlöv byggde ett korthus innan han hastade vidare och misslyckades totalt även i Modo
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 22:33:10 GMT 1
Molin ska bara vara på isen under träningarna. Min fråga var: vad har han utvecklat i vårt spel? Enligt mig ingenting! Har du sett någon utveckling i spelet? Hade vi haft ett spel, så hade inte ett HA lag haft en chans mot oss! Med legoknektar som bara gnäller över att några kronor saknas på pensionskontot och inte ser sig i spegeln efter prestation håller ju inget. Materialet är för dåligt helt enkelt, ingen tränare hade kunnat få någon fason på dessa underpresterade spelare. Bengtzen byggde ett lag, precis som Timrå hade nu Sundlöv byggde ett korthus innan han hastade vidare och misslyckades totalt även i Modo Enligt Ove skulle vi ju minst nå Play In med truppen vi hade innan säsongen. Det är en gåta för mig att han inte fått sparken, men kan iofs förstå det då hans kompis fixade ett 3 års kontrakt åt honom. Fanns ingen möjlighet ekonomiskt att göra det, tyvärr. Överhuvudtaget har det med facit i hand blivit lite väl mycket Brynäs maffia i det hela. Värvningen av Honken i år, är en del av det. Man bygger inte ett lag på kompis relationer! Se på Rögle. Vad har tränaren för ansvar att spelarna presterar?
|
|