kult
Björnligan
|
Post by kult on Apr 6, 2018 22:43:38 GMT 1
Inte ens fullsatt i arenan en dag som denna. Frågan är om vi var värda ett SHL-lag egentligen?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 6, 2018 22:49:29 GMT 1
MrH, det är nog många inom föreningen som är oroliga, i HA behövs inte denna organisation. När det gäller det sportsliga är vi överens om att vissa spelare är överbetalda, men ditt försvar av Molin har jag inte någon som helst förståelse för. Nu ska jag kolla golf.
|
|
|
Post by khkmarcus on Apr 6, 2018 23:55:21 GMT 1
Jag skall iallafall tänka över både en och två gånger om jag skall ha säsongskort nästa år Vill se en radikal förändring i antalet folk som lyfter lön
|
|
|
Post by Sverker on Apr 7, 2018 11:09:29 GMT 1
I förra hemmamatchen blev Patrik L intervjuad i TV efter andra när vi ledde med 1-0. På frågan: Blir Molin kvar? Ja visst blir han det svarade han då. När man läser BLT idag, svarar han inte på det utan bara att han ska prata med honom.
Hoppas han har SHL kontrakt, så man kan byta ut honom.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 7, 2018 12:09:08 GMT 1
På måndag kan ett tråkigt beslut komma, hoppas det ryktet är fel!
|
|
|
Post by khkmarcus on Apr 7, 2018 13:47:18 GMT 1
Är det kk då?
|
|
|
Post by Back to Front on Apr 7, 2018 16:39:35 GMT 1
Klubben är måntoch mkt byggt på kompisrelationer...
|
|
|
Post by lenny on Apr 7, 2018 17:24:29 GMT 1
På måndag kan ett tråkigt beslut komma, hoppas det ryktet är fel! Om du offentliggör ett negativt rykte utan att berätta vad det rör sig om så är det fegt och illasinnat. Antingen så tiger man eller säger man vad det handlar om så att det kan bemötas/kommenteras.
|
|
|
Post by vsn on Apr 7, 2018 17:49:12 GMT 1
På måndag kan ett tråkigt beslut komma, hoppas det ryktet är fel! Om du offentliggör ett negativt rykte utan att berätta vad det rör sig om så är det fegt och illasinnat. Antingen så tiger man eller säger man vad det handlar om så att det kan bemötas/kommenteras. Äsch, han gör så hela tiden, lägg ingen större vikt vid det. Senast 27e Mars, då hade han hört något väldigt positivt om klubben.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 7, 2018 18:18:58 GMT 1
Om du offentliggör ett negativt rykte utan att berätta vad det rör sig om så är det fegt och illasinnat. Antingen så tiger man eller säger man vad det handlar om så att det kan bemötas/kommenteras. Äsch, han gör så hela tiden, lägg ingen större vikt vid det. Senast 27e Mars, då hade han hört något väldigt positivt om klubben. Ja det hörde jag. Vad är problemet med det för dig? Finns det inget som skulle kunna vara positivt för KHK?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 7, 2018 19:01:34 GMT 1
På måndag kan ett tråkigt beslut komma, hoppas det ryktet är fel! Om du offentliggör ett negativt rykte utan att berätta vad det rör sig om så är det fegt och illasinnat. Antingen så tiger man eller säger man vad det handlar om så att det kan bemötas/kommenteras. Precis...samma sak med folk som pratar om att de känner till både det ena och det andra om spelare, men kan tyvärr inte säga mer. Varför säger man då något alls, om inte för att visa att man vet mer än andra?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 7, 2018 19:28:37 GMT 1
Ok, på måndag avgörs om vi går i KK eller ej! Nöjda? Måste vara problematiskt att vara nyfiken.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 7, 2018 20:21:07 GMT 1
Ni kanske kräver att källan ska avslöjas också? Det kan ni glömma! Själv hoppas jag att det är fel, dvs det jag hört. Har ju funnits nån här som varit säker på spetsvärvningar, varför blev inte hen ifrågasatt?
|
|
|
Post by vsn on Apr 7, 2018 20:36:32 GMT 1
Äsch, han gör så hela tiden, lägg ingen större vikt vid det. Senast 27e Mars, då hade han hört något väldigt positivt om klubben. Ja det hörde jag. Vad är problemet med det för dig? Finns det inget som skulle kunna vara positivt för KHK? Nej du gör som du vill, går fint för mig, men lenny är väl inte här så ofta så han vet väl kanske inte att det är förekommande att du säger A men inte B, och att du inte kommer ändra på dig för att han tycker så. Att KHK har jävligt dålig ekonomi som kommer bli ännu sämre är ju inte direkt en nyhet, personligen har jag hört ryktas om KK från flera håll, men vad är poängen att ta upp det när det inte är bekräftat?
|
|
|
Post by Sverker on Apr 7, 2018 20:49:53 GMT 1
Ja det hörde jag. Vad är problemet med det för dig? Finns det inget som skulle kunna vara positivt för KHK? Nej du gör som du vill, går fint för mig, men lenny är väl inte här så ofta så han vet väl kanske inte att det är förekommande att du säger A men inte B, och att du inte kommer ändra på dig för att han tycker så. Att KHK har jävligt dålig ekonomi som kommer bli ännu sämre är ju inte direkt en nyhet, personligen har jag hört ryktas om KK från flera håll, men vad är poängen att ta upp det när det inte är bekräftat? Varför kan man inte ta upp en sån sak? Det berör väl alla oss supporters? Ska man bara ta upp positiva saker? Det som jag hörde som positivt 27 mars, blir nog inte av nu. Blir det ett problem för dig?
|
|