|
Post by Sir Ironpants on Jul 12, 2006 17:46:33 GMT 1
Hockeyfest lär det bli.
|
|
|
Post by newman on Jul 12, 2006 21:51:17 GMT 1
utan Hall.......knappast!
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 12, 2006 23:07:17 GMT 1
Knappast den ende....seriöst talat tycker jag trupperna ser ganska jämna ut...men oseriöst talat så kommer KHK krossa allt motstånd ;D väldigt oseriöst ;D Jag vet ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 13, 2006 10:37:44 GMT 1
många tar i mycket som någon sa vi, iallafall jag, väntar till hösten å ser. det där med vem som är starkst el inte det är i nuläget bara på pappret å de väger inte så tungt, men visst ska vi fylla hallarna på båda håll, ha en bra sommar!! Men på PAPPERET är KHK [glow=red,2,300]överlägsna på backsidan [/glow]o jämngoda på forwardssidan och lite bättre på målvaktsidan
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 13, 2006 23:37:41 GMT 1
många tar i mycket som någon sa vi, iallafall jag, väntar till hösten å ser. det där med vem som är starkst el inte det är i nuläget bara på pappret å de väger inte så tungt, men visst ska vi fylla hallarna på båda håll, ha en bra sommar!! Tror knappast rasfärdiga Kockumshallen blir fullsatt, KHK kommer att ha tre gånger så mycket folk på sin derbymatch! ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 13, 2006 23:38:55 GMT 1
många tar i mycket som någon sa vi, iallafall jag, väntar till hösten å ser. det där med vem som är starkst el inte det är i nuläget bara på pappret å de väger inte så tungt, men visst ska vi fylla hallarna på båda håll, ha en bra sommar!! Men på PAPPERET är KHK [glow=red,2,300]överlägsna på backsidan [/glow]o jämngoda på forwardssidan och lite bättre på målvaktsidan Bra analys, det borde betyda att vi är ett bättre lag än KRIS! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 17, 2006 7:57:39 GMT 1
Men på PAPPERET är KHK [glow=red,2,300]överlägsna på backsidan [/glow]o jämngoda på forwardssidan och lite bättre på målvaktsidan Bra analys, det borde betyda att vi är ett bättre lag än KRIS! ;D I dagsläget helt klart. Men KRIF lär ju bli tvungna att skaffa ett pra bra backar annars får man problem
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Jul 17, 2006 8:25:07 GMT 1
Kallinge har bara en forward av klass (Uffe), men tyvärr har de några spelare som höjer sig när de möter Storebror och därför tror jag att det kan bli lite roliga bataljer i vinter. Andre Jönsson kommer avgöra den första matchen med ett individuellt fantastiskt skridskovirituos nummer.
Glöm inte vem som skrev detta när det har hänt.
|
|
|
Post by Iceman on Jul 17, 2006 12:50:41 GMT 1
Tror att det kommer bli jämna matcher !!
|
|
|
Post by newman on Jul 17, 2006 12:52:08 GMT 1
x
|
|
|
Post by medecienmannen on Jul 17, 2006 16:11:48 GMT 1
Bra analys, det borde betyda att vi är ett bättre lag än KRIS! ;D I dagsläget helt klart. Men KRIF lär ju bli tvungna att skaffa ett pra bra backar annars får man problem Snack, KRIF har mycket mer rutin än KHK och är klara favoriter i första derbyt. Kom ihåg att KHK knappt orkade slå vissa div III-lag med uddamålet......
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 17, 2006 18:04:55 GMT 1
Kallinge har bara en forward av klass (Uffe), men tyvärr har de några spelare som höjer sig när de möter Storebror och därför tror jag att det kan bli lite roliga bataljer i vinter. Andre Jönsson kommer avgöra den första matchen med ett individuellt fantastiskt skridskovirituos nummer. Glöm inte vem som skrev detta när det har hänt. Kallinge har många bra forwards. Där kan de mäta sig med KHK
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 15:00:23 GMT 1
I dagsläget helt klart. Men KRIF lär ju bli tvungna att skaffa ett pra bra backar annars får man problem Snack, KRIF har mycket mer rutin än KHK och är klara favoriter i första derbyt. Kom ihåg att KHK knappt orkade slå vissa div III-lag med uddamålet...... Och vi vann inte ens serien...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 20, 2006 15:15:16 GMT 1
Nej, men vi vann kvalserien och det är ju den som räknas.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 15:19:04 GMT 1
Helt riktigt....!!! MEN....vill bara få ner folk från de höga hästarna...
|
|