|
Post by Sir Ironpants on Jul 20, 2006 15:26:16 GMT 1
.............. låt dem ramla ner av sig själva ...om det nu skulle visa sig att KRIF är totalt överlägset KHK, vilket jag betvivlar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 15:34:17 GMT 1
Haha....tja...jag faller inte så hårt i alla fall....
Överlägsna tror jag ju inte...men de var ruggiga förra säsongen...I alla fall när vi mötte dom i Kallinge.... Spelar de inte betydligt sämre...lär vi inte få roligt...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 20, 2006 15:46:39 GMT 1
Har du glömt att KHK har värvat en ny femma med ganska många intressanta spelare, dessutom ser KRIF allt annat än starkt ut på backsidan.
Tror att det kommer att bli rikitgt jämna och tuffa drabbningar i vinter, även om KRIF spelar lika bra som de gjorde i förra säsongens träningsmatch. I en match som KHK underpresterade enligt spelare jag har talat med.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jul 20, 2006 15:50:48 GMT 1
Känns helt omöjligt att spekulera i hur de kommer att gå när vi inte har annat än statistik att gå på när de gäller nyförvärven i båda lagen. ja har då inte sett några av dessa live. Än så länge är krif klart bättre än KHK om man jämför med föregående säsong. Krif kvalade mot ettan o KHK till tvåan. I vinter är det upp till bevis för båda lagen!!
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 20, 2006 22:43:02 GMT 1
I dagsläget helt klart. Men KRIF lär ju bli tvungna att skaffa ett pra bra backar annars får man problem Snack, KRIF har mycket mer rutin än KHK och är klara favoriter i första derbyt. Kom ihåg att KHK knappt orkade slå vissa div III-lag med uddamålet...... Du tror inte att motivation kan vara en avgörande faktor? Bra om KRIF är favoriter, desto roligare att vinna!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 20, 2006 22:46:42 GMT 1
Känns helt omöjligt att spekulera i hur de kommer att gå när vi inte har annat än statistik att gå på när de gäller nyförvärven i båda lagen. ja har då inte sett några av dessa live. Än så länge är krif klart bättre än KHK om man jämför med föregående säsong. Krif kvalade mot ettan o KHK till tvåan. I vinter är det upp till bevis för båda lagen!! Amen....
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 20, 2006 22:52:30 GMT 1
Känns helt omöjligt att spekulera i hur de kommer att gå när vi inte har annat än statistik att gå på när de gäller nyförvärven i båda lagen. ja har då inte sett några av dessa live. Än så länge är krif klart bättre än KHK om man jämför med föregående säsong. Krif kvalade mot ettan o KHK till tvåan. I vinter är det upp till bevis för båda lagen!! Amen.... Kul med en diplomat på forumet, men vi slår KRIS!
|
|
|
Post by newman on Jul 20, 2006 22:55:58 GMT 1
hoppas naturligtvis inget annat heller.. som vissa tror. Men jag tar inte ut något i förskott.. För det kan bli j-igt jobbigt o svälja det sedan på jobbet bland alla krifare....................
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 21, 2006 9:06:23 GMT 1
Känns helt omöjligt att spekulera i hur de kommer att gå när vi inte har annat än statistik att gå på när de gäller nyförvärven i båda lagen. ja har då inte sett några av dessa live. Än så länge är krif klart bättre än KHK om man jämför med föregående säsong. Krif kvalade mot ettan o KHK till tvåan. I vinter är det upp till bevis för båda lagen!! Sandberg och Jönsson har du väl ändå sett sänka KHK för några säsonger sedan, Sandberg är livsfarlig framför mål, vilket även Jönsson är. Tillsamman med 95kg tunga Häggström från Norrland har KHK spetsat till sitt anfall betydligt vågar jag påstå .
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 21, 2006 12:58:17 GMT 1
Känns helt omöjligt att spekulera i hur de kommer att gå när vi inte har annat än statistik att gå på när de gäller nyförvärven i båda lagen. ja har då inte sett några av dessa live. Än så länge är krif klart bättre än KHK om man jämför med föregående säsong. Krif kvalade mot ettan o KHK till tvåan. I vinter är det upp till bevis för båda lagen!! Sandberg och Jönsson har du väl ändå sett sänka KHK för några säsonger sedan, Sandberg är livsfarlig framför mål, vilket även Jönsson är. Tillsamman med 95kg tunga Häggström från Norrland har KHK spetsat till sitt anfall betydligt vågar jag påstå . Pålle kanske inte såg Trelleborgsmatcherna
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 14:37:35 GMT 1
Om vi inte tappat spelare....så hade det varit en annan sak....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 21, 2006 14:59:56 GMT 1
Valko; Inget av back nyförvärven är i närheten av honom, om inte Markus Johansson är helt fantastiskt bra.
Henrik; Tror nog att han är ersatt, jag TROR att Jönsson är minst lika bra.
Kellman; Ersatt med råge av tex. Sandberg.
Bobben & Macke; Morin & Alm lär vara mycket bättre.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 21, 2006 15:10:34 GMT 1
Valko; Inget av back nyförvärven är i närheten av honom, om inte Markus Johansson är helt fantastiskt bra. Henrik; Tror nog att han är ersatt, jag TROR att Jönsson är minst lika bra. Kellman; Ersatt med råge av tex. Sandberg. Bobben & Macke; Morin & Alm lär vara mycket bättre. exakt dessutom på plussidan Häggström och målisen
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 21, 2006 15:27:06 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 16:57:09 GMT 1
Valko; Inget av back nyförvärven är i närheten av honom, om inte Markus Johansson är helt fantastiskt bra. Henrik; Tror nog att han är ersatt, jag TROR att Jönsson är minst lika bra. Kellman; Ersatt med råge av tex. Sandberg. Bobben & Macke; Morin & Alm lär vara mycket bättre. Det du här visar är lite mer än plus minus noll...just vad jag menar...det handlar inte om att ERSÄTTA när man gått upp..OCH vill vara med i toppen...det gäller ju att behålla OCH förstärka med starka namn...annas får jag inte ihop ekvationen....
|
|