|
Post by Sir Ironpants on Jul 21, 2006 17:01:09 GMT 1
Du är inget vidare bra på matte eller, om du inte får ihop den ekvationen. Låt mig förklara, om du ersätter en spelare med en bättre så måste du rimligtvis gå plus på spelar kvalité.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 17:48:47 GMT 1
Ska citera mitt tidigare inlägg....lite mer betyder plus inom matematiken...
"Det du här visar är LITE MER än plus minus noll"...detta betyder att vi är bättre, men för att nå t ex kval måste vi vara en hel division bättre!!! Det ser inte JAG att vi kan vara med nästan bara ersatta spelare..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 21, 2006 17:51:41 GMT 1
Ok, det är jag som har lite - i läsförståelse. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 21, 2006 17:53:08 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 21, 2006 23:34:45 GMT 1
Ska citera mitt tidigare inlägg....lite mer betyder plus inom matematiken... "Det du här visar är LITE MER än plus minus noll"...detta betyder att vi är bättre, men för att nå t ex kval måste vi vara en hel division bättre!!! Det ser inte JAG att vi kan vara med nästan bara ersatta spelare.. Tror du överskattar tvåan, men vi får se. Tror du inte KHK har chans att komma bland de sex första? En hel division bättre? Vill man göra det enkelt för sig, så visst har du rätt, dock är det mycket annat som kommer att spela in.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 22, 2006 11:54:36 GMT 1
Ok...ska ge ett kort svar....tror ABSOLUT inte vi kommer bland de sex första...så fruktansvärt föstärkta är vi inte....men hade vi haft kvar det gamla laget med Andersson, Räihä, Valko...PLUS de nya kanske...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jul 22, 2006 12:52:54 GMT 1
Jag sticker ut hakan och säger att KHK lyckas ta sig ända till div.1 kvalet.
Någon som vet var Räihä är på väg ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 22, 2006 13:00:03 GMT 1
Önskar bara att han var på väg hit.....visade innan skadan att ha hade riktig näsa för nätet....
|
|
|
Post by newman on Jul 22, 2006 14:24:44 GMT 1
jepp.. tråkigt att han inte är kvar
|
|
|
Post by Sardaukar on Jul 22, 2006 15:48:53 GMT 1
Jag tror på sex första, men inget div.1-kval.
|
|
|
Post by Teddybear on Jul 23, 2006 0:44:16 GMT 1
Ok...ska ge ett kort svar....tror ABSOLUT inte vi kommer bland de sex första...så fruktansvärt föstärkta är vi inte....men hade vi haft kvar det gamla laget med Andersson, Räihä, Valko...PLUS de nya kanske... Räihä höll ju inte ens i trean! Kan nog bli ett radarpar tillsammans med Emil Danielsson i SIK! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Jul 23, 2006 8:51:25 GMT 1
Ok...ska ge ett kort svar....tror ABSOLUT inte vi kommer bland de sex första...så fruktansvärt föstärkta är vi inte....men hade vi haft kvar det gamla laget med Andersson, Räihä, Valko...PLUS de nya kanske... Nu är det väl ändå så att de bästa i en lägre serie oftast är bättre än de sämre i en högre. Dessutom behöver inte KHK vinna serien för att gå till kval. Det räckt med att bli 6:a. Man behöver mao inte bli en hel division bättre KHK vs KRIF. OM KRIF skaffar 2 bra backar till blir det jämnt
|
|
|
Post by fun on Aug 8, 2006 10:00:56 GMT 1
KRIF
1 mv, 3 backar o 10 forw som håller i tvåan
KHK
1 mv, 5 backar o 8 forw -"-
|
|
|
Post by doroaloclair1 on Aug 8, 2006 12:06:04 GMT 1
KRIF 1 mv, 3 backar o 10 forw som håller i tvåan KHK 1 mv, 5 backar o 8 forw -"- Och då blir jag såklart väldigt intresserad på vilka spelare du syftar på. Framförallt i Krif.
|
|
|
Post by fun on Aug 8, 2006 12:35:26 GMT 1
KRIF 1 mv, 3 backar o 10 forw som håller i tvåan KHK 1 mv, 5 backar o 8 forw -"- Och då blir jag såklart väldigt intresserad på vilka spelare du syftar på. Framförallt i Krif. Oki behöver du hjälp att hitta så mångaq i KRIF ?
|
|