|
Post by oneandonly on Nov 21, 2007 13:08:45 GMT 1
Så är han igång igen den gode "Ladden".
Saxat:
I staun har man kallat till presskonferens 7 december där man med stor sannolikhet kommer presentera Larry Pilut som nyförvärv. Samtidigt talar mycket för att Daniel Brasar lämnar laget efter jul då han enligt uppgift kommit in på Polishögskolan. Så det tordes gå på ett ut då Brasse också är en riktig poängmakare i likhet med Mr Pilut. Man jobbar säkert också för högtryck för att få dit Chrille Jacobsson nu när Miettinen inte gått så bra som man hoppats.
Angående smutskastningen av Kevin och Jake som enligt uppgift är igång på WA:s forum så kan man bara skratta åt det. Så låg nivå och så totalt fel. Men man måste väl hitta nåt att gnälla på KRIF om så man slipper tänka på vad Miettinen kostar på bänken....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 21, 2007 13:14:30 GMT 1
Där ser man...kan man hitta på det där med Polishögskolan?
Tacksam för dementi från nån som VET att det inte är sant...
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 21, 2007 13:22:33 GMT 1
Finns polishögskola i Växjö också..........
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 21, 2007 13:26:16 GMT 1
Finns polishögskola i Växjö också.......... KHK mot 1:an !!!! OCH?? Har han sökt dit? Kommit in där?? Det är väl inget svar!! Är det frågan om att Ladden inte KAN säga någon sanning?
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 21, 2007 13:29:49 GMT 1
Finns polishögskola i Växjö också.......... KHK mot 1:an !!!! OCH?? Har han sökt dit? Kommit in där?? Det är väl inget svar!! Är det frågan om att Ladden inte KAN säga någon sanning? Läs mitt svar under A-team och tråden Brasar. KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 21, 2007 15:13:20 GMT 1
Den STORA frågan är hur "Ladden" ska hantera Runmans utspel i Wa's gästbok.
Hur ska han försvara denna KRIF cirkus ?........
Fortsättning följer.........
Runman talar ut på Wa Forumet.
Saxat: "Så här ligger det till. jag niclas runnman har blivit avstäng för resten av säsongen.. Detta beror på att jag tillsammans med min arbetsgivare inte kommit överens. Något som jag inte tycker ska påverka hockeyn men så funkar det tydligen här.. Det jag vill att ni ska veta är det att jag ville inte lämmna Krif utan det beslutet togs ut av dom tre höjdarna i krif eller hela styrelsen. Tycker det är jätte tråkigt att få lämmna er. Ni har vart kanon under matcherna såväl utanför isen. Jag ska inte hänga ut någon eller några men tycker det är så jävla tråkigt att det ska kunna gå till så här. Men önskar iaf laget o er på läktaren ett stort lycka till! MVH Niclas Runnman "
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 21, 2007 15:17:24 GMT 1
Man får den känslan att någonting inte står rätt till med denna klubb.
|
|
|
Post by HF on Nov 21, 2007 15:54:51 GMT 1
Man får den känslan att någonting inte står rätt till med denna klubb. Får känslan att Niclas R gjort något som man inte ska göra sen att han inte får spela i Krif är ju löjligt men sponsorn kan ju ha hotat med att dra tillbaka pengarna om han inte får sparken.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 21, 2007 15:56:30 GMT 1
nä, det tror inte jag. Tror fortfarande det är någonting ruttet i den där klubben.
|
|
|
Post by charlie on Nov 21, 2007 19:15:07 GMT 1
Där ser man...kan man hitta på det där med Polishögskolan? Tacksam för dementi från nån som VET att det inte är sant... Brasar fick för 14 dagar sedan beskedet att han kommit in. Han lämnar inte KHK utan pendlar mellan Växjö och Karlskrona.
|
|
|
Post by charlie on Nov 21, 2007 19:18:39 GMT 1
Vet inte varför ni läser hans blogg? Om 75% av läsarna är från stan så är det ju ett vapen ni ger honom. Skit i vad han skriver - det är väl den bästa medicinen . Ni ger ju lillkillen nytt bränsle på elden när ni är där och snurrar. Av era citat att döma är tre fjädedelar av det han skriver våta drömmar. Den sista fjärdedelen verkar var sånt som redan finns spekulerat på i vårt forum. Gräv ner honom i anonymitet. Han tillför - som på isen - ingenting.
|
|
|
Post by HF on Nov 21, 2007 20:44:02 GMT 1
Vet inte varför ni läser hans blogg? Om 75% av läsarna är från stan så är det ju ett vapen ni ger honom. Skit i vad han skriver - det är väl den bästa medicinen . Ni ger ju lillkillen nytt bränsle på elden när ni är där och snurrar. Av era citat att döma är tre fjädedelar av det han skriver våta drömmar. Den sista fjärdedelen verkar var sånt som redan finns spekulerat på i vårt forum. Gräv ner honom i anonymitet. Han tillför - som på isen - ingenting. ojo tyngd
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 21, 2007 22:56:12 GMT 1
Där ser man...kan man hitta på det där med Polishögskolan? Tacksam för dementi från nån som VET att det inte är sant... Brasar fick för 14 dagar sedan beskedet att han kommit in. Han lämnar inte KHK utan pendlar mellan Växjö och Karlskrona. OK...tack....tystnad leder alltid till spekulationer....
|
|
|
Post by dockan on Nov 22, 2007 8:58:55 GMT 1
Ladden framstår som en lallande byfåne i sin lilla blogg.. Otroligt klent av av denne lille man att inte tillåta komentarer till sin blogg... Efter att har tonat ner skrivandet om Khk har han nu tagit sats igen.Vilket rykte är det han vill höra?? Är det " Ladden klar för Khk" som det viskas om?? Man kan ju undra.. Vet att man söker efter en ny tung ispåsefyllare....
|
|
|
Post by sollet on Nov 22, 2007 8:59:48 GMT 1
Ladden framstår som en lallande byfåne i sin lilla blogg.. Otroligt klent av av denne lille man att inte tillåta komentarer till sin blogg... Efter att har tonat ner skrivandet om Khk har han nu tagit sats igen.Vilket rykte är det han vill höra?? Är det " Ladden klar för Khk" som det viskas om?? Man kan ju undra.. Vet att man söker efter en ny tung ispåsefyllare.... Jag har hört att han är en jävel på att issa klubbor och öppna båsdörren
|
|