|
Post by Hockeyoraklet on Nov 22, 2007 10:43:05 GMT 1
Jag gillade hans entre som förste Krif are ut på isen mot KHK i Kockumhallen.
Han trillade.
Han e en fet ful spelare som bara vill till KHK. Skriver ju klart mest om KHK, än sitt egna lag. BRA LAGKAPTEN .....eller?
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 22, 2007 22:07:18 GMT 1
Tycker han påminner om Krutov, inte spelsinnet utan utseendet. Som hegerfors sa, han har ett utseende som inte ens en mor kan älska.
|
|
|
Post by sektiong on Nov 22, 2007 22:10:35 GMT 1
Tycker han påminner om Krutov, inte spelsinnet utan utseendet. Som hegerfors sa, han har ett utseende som inte ens en mor kan älska. ;D Dagens bästa inlägg i forumet!
|
|
|
Post by csektionen on Nov 24, 2007 20:57:06 GMT 1
Har Ladden fått stallorder?
Inte ett ont ord om KHK på 3 dagar.
|
|
|
Post by charlie on Nov 25, 2007 22:57:02 GMT 1
Ladden framstår som en lallande byfåne i sin lilla blogg.. Otroligt klent av av denne lille man att inte tillåta komentarer till sin blogg... Efter att har tonat ner skrivandet om Khk har han nu tagit sats igen.Vilket rykte är det han vill höra?? Är det " Ladden klar för Khk" som det viskas om?? Man kan ju undra.. Vet att man söker efter en ny tung ispåsefyllare.... När ladden är klar för KHK - då dra jag till Kallinge. Det kommer mao aldrig att hända. Ja, såvida inte utvecklingslaget behöver en bloggare.
|
|
|
Post by charlie on Nov 25, 2007 22:58:24 GMT 1
Ge mig fan på att Callahan drar igång en FL för att köpa hit Ladden nu... ;D Att man aldrig kan hålla sin stora käft!
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 25, 2007 23:02:48 GMT 1
Klart vi ska ha Ladden i KHK!! Då ska tom jag börja håna lagets egna spelare!! ;D Jag hävdar att man ska stötta sitt eget lag match efter match men på onsdag kommer Ladden känna på BB´s styrka med stor hjälp från de övriga i KHK´s klack för det finns ingen som så gärna vill svartmåla KHK som denne Kladden!! Som man bäddar får man ligga heter det ju!
|
|
|
Post by climber on Nov 25, 2007 23:11:24 GMT 1
Klart vi ska ha Ladden i KHK!! Då ska tom jag börja håna lagets egna spelare!! ;D Jag hävdar att man ska stötta sitt eget lag match efter match men på onsdag kommer Ladden känna på BB´s styrka med stor hjälp från de övriga i KHK´s klack för det finns ingen som så gärna vill svartmåla KHK som denne Kladden!! Som man bäddar får man ligga heter det ju! Så rätt så ;D
|
|
|
Post by charlie on Nov 25, 2007 23:19:47 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 25, 2007 23:22:26 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja Nämen Charlie du kan ju!!! ;D
|
|
|
Post by charlie on Nov 25, 2007 23:24:29 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja Nämen Charlie du kan ju!!! ;D Det var inte jag, det var en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor. Jag tror han heter Tor-Björn.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 25, 2007 23:25:53 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja KLOCKREN !!!!!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Nov 25, 2007 23:26:01 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja Nu vill jag höra Charlie ta ton på onsdag ;D ;D
|
|
|
Post by charlie on Nov 25, 2007 23:32:27 GMT 1
Välkomstssång till Ladden nu på onsdag som jag fick som tips av en kille som känner en kompis som har bott i närheten av ett hus som finns i närheten av stan där jag nästan bor: (Musik Lilla Ludde): Här kommer lilla Ladden hå-hå ja-ja Alltid på eftersladden hå-hå ja-ja Ladden vill till Karlskrona hå-hå ja-ja Men vem ska då passa korna hå-hå ja-ja Nu vill jag höra Charlie ta ton på onsdag ;D ;D Det kostar. Antingen i psykiskt lidande eller i plånboken. Jag säljer helsponsrade öronskydd med telenors logo för strax under 900 spänn paret. Ett fyndpris. När du hört mej "sjunga". Vill du höra Callahan sjunga så har vi den dubbelisolerade modellen "Negativ Dynamic" som filtrerar vilket jättejubel som helst. Spelar ingen roll om hela stan blir glad - det hörs inte ett skit och du känner dig sålunda konstant missnöjd. Kan också fås med skygglapparna "Extreme home gameplan". Sorry C - du vet hurdan jag är...
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 25, 2007 23:33:47 GMT 1
Nu vill jag höra Charlie ta ton på onsdag ;D ;D Det kostar. Antingen i psykiskt lidande eller i plånboken. Jag säljer helsponsrade öronskydd med telenors logo för strax under 900 spänn paret. Ett fyndpris. När du hört mej "sjunga". Vill du höra Callahan sjunga så har vi den dubbelisolerade modellen "Negativ Dynamic" som filtrerar vilket jättejubel som helst. Spelar ingen roll om hela stan blir glad - det hörs inte ett skit och du känner dig sålunda konstant missnöjd. Kan också fås med skygglapparna "Extreme home gameplan". Sorry C - du vet hurdan jag är... ;D
|
|