|
Post by Peter on Feb 4, 2008 17:51:23 GMT 1
Ladden har lovat att sluta efter denna säsongen. Med hamburgarna?
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 4, 2008 21:24:27 GMT 1
;D Ladden har lovat att sluta efter denna säsongen. Med hamburgarna? Eller piruetterna ?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Feb 4, 2008 22:36:26 GMT 1
Att sluta med att snubbla på ... ja ni vet vad ;D ;D ;D
|
|
no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Feb 7, 2008 10:35:45 GMT 1
märkligt vad ni kritiserar ladden och kevin, kolla hur många poäng de skapat jämfört med er aarto!!?? sen vill jag påpeka at jag tycker laddens blogg varit tveksam några ggr, men för den skull e han väl inte sämre hockyspelare? att bara öppna en tråd(negativ) om ett annat lags spelare tycker jag nog e lite omoget. ps hoppas på ett jävla tryck å en bra match i derbyt väl mött
|
|
|
Post by climber on Feb 7, 2008 11:14:33 GMT 1
märkligt vad ni kritiserar ladden och kevin, kolla hur många poäng de skapat jämfört med er aarto!!?? sen vill jag påpeka at jag tycker laddens blogg varit tveksam några ggr, men för den skull e han väl inte sämre hockyspelare? att bara öppna en tråd(negativ) om ett annat lags spelare tycker jag nog e lite omoget. ps hoppas på ett jävla tryck å en bra match i derbyt väl mött Märkligt och märkligt tycker jag inte att det är, han har kritiserat Karlskronapubliken ett antal gånger i sin blogg, så passar detta inte dig så är det ingen som tvingar dig till att vara på detta forum
|
|
|
Post by wiseguy on Feb 7, 2008 14:53:15 GMT 1
märkligt vad ni kritiserar ladden och kevin, kolla hur många poäng de skapat jämfört med er aarto!!?? sen vill jag påpeka at jag tycker laddens blogg varit tveksam några ggr, men för den skull e han väl inte sämre hockyspelare? att bara öppna en tråd(negativ) om ett annat lags spelare tycker jag nog e lite omoget. ps hoppas på ett jävla tryck å en bra match i derbyt väl mött Märkligt och märkligt tycker jag inte att det är, han har kritiserat Karlskronapubliken ett antal gånger i sin blogg, så passar detta inte dig så är det ingen som tvingar dig till att vara på detta forum Är det någon som tvingar dig att vara på hans blogg då?
|
|
no99
Ungdomslirare
|
Post by no99 on Feb 7, 2008 15:34:08 GMT 1
jag menar att det är märkligt att du/ni kritiserar honom som spelare också, han presterar mkt mer än flera av era sk supervärvningar. tycker du han e dålig, kritisera å kasta skit på de spelare som är sämre än honom. kritisera honom för bloggandet isf.en del av er khkare är lite märkliga.sen för övrigt så tror jag att jag läste nånstans i forumet för ett tag sen att personliga påhopp ej skulle tolereras, men det är skumt nära gränsen ett flertal ggr i detta forum. som sagt jag gillar inte alltid hans blogg heller märkligt vad ni kritiserar ladden och kevin, kolla hur många poäng de skapat jämfört med er aarto!!?? sen vill jag påpeka at jag tycker laddens blogg varit tveksam några ggr, men för den skull e han väl inte sämre hockyspelare? att bara öppna en tråd(negativ) om ett annat lags spelare tycker jag nog e lite omoget. ps hoppas på ett jävla tryck å en bra match i derbyt väl mött Märkligt och märkligt tycker jag inte att det är, han har kritiserat Karlskronapubliken ett antal gånger i sin blogg, så passar detta inte dig så är det ingen som tvingar dig till att vara på detta forum
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 7, 2008 15:58:38 GMT 1
jag menar att det är märkligt att du/ni kritiserar honom som spelare också, han presterar mkt mer än flera av era sk supervärvningar. tycker du han e dålig, kritisera å kasta skit på de spelare som är sämre än honom. kritisera honom för bloggandet isf.en del av er khkare är lite märkliga.sen för övrigt så tror jag att jag läste nånstans i forumet för ett tag sen att personliga påhopp ej skulle tolereras, men det är skumt nära gränsen ett flertal ggr i detta forum. som sagt jag gillar inte alltid hans blogg heller Märkligt och märkligt tycker jag inte att det är, han har kritiserat Karlskronapubliken ett antal gånger i sin blogg, så passar detta inte dig så är det ingen som tvingar dig till att vara på detta forum Kan LOVA DIG Mr No:99 att Ladden INTE platsat i KHK. Möjligen till att blanda saft. Tycker för övrigt INTE att han platsar i KRIF heller. Att det INTE värvas nya centrar där, beror på.................. KHK mot 1:an !!!!
|
|
Pip
Ungdomslirare
It?s gonna be j?ttefun
|
Post by Pip on Feb 7, 2008 16:15:52 GMT 1
Att det INTE värvas nya centrar där, beror på..................
[glow=red,2,300][/glow]Laddens pappa!!!!!!
|
|
|
Post by oneandonly on Feb 8, 2008 7:27:29 GMT 1
Hoppas R2 kör över "Ladden" på söndag så de får sopa ihop resterna.......
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by charlie on Feb 9, 2008 6:22:03 GMT 1
Måste säga att Ladden är en förbannat sympatisk kille. Och han har en förbannat skön distans till allt tugg runt omkring. Jag tror inte han ser KHK-fansens fokus på honom som någonting annat än inspirerande. Möjligen ger det lite extra tändvätska - sist nätade han i TAK. Vi kanske inte ska ge killen mer tändvätska än nödvändigt...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 9, 2008 8:49:51 GMT 1
Måste säga att Ladden är en förbannat sympatisk kille. Och han har en förbannat skön distans till allt tugg runt omkring. Jag tror inte han ser KHK-fansens fokus på honom som någonting annat än inspirerande. Möjligen ger det lite extra tändvätska - sist nätade han i TAK. Vi kanske inte ska ge killen mer tändvätska än nödvändigt... Be oss inte älska motståndarna nu Charlie. Det är just sådana här saker som gör att arenan fylls. Hockey är en sport med mycket känslor både för spelarna och oss i publiken, lite "hat" till motståndarna gör matcherna mer intressanta och betydelsefulla. När han sedan har ifrågassat C-sektionens IQ så höjer han själv temperaturen. T.o.m Jonstorp blir lite intressanta p.g.a en viss Hall!
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 9, 2008 16:21:17 GMT 1
Måste säga att Ladden är en förbannat sympatisk kille. Och han har en förbannat skön distans till allt tugg runt omkring. Jag tror inte han ser KHK-fansens fokus på honom som någonting annat än inspirerande. Möjligen ger det lite extra tändvätska - sist nätade han i TAK. Vi kanske inte ska ge killen mer tändvätska än nödvändigt... Personligen förstår jag inte hur så många kan lägga så mycket energi på vad han skriver. Det är ju som spelare som är trashtalkers på isen. De har ju lyckats när motståndarna börjar lägga energi på dem.
|
|
|
Post by hoxha on Feb 9, 2008 17:48:07 GMT 1
Tycker det är för mkt fokus på honom, skulle nog lagt min energi på krifs 1:a Femma!!
Dom "jublar" nog när vi buar ut deras center i 3:e? linen.......
|
|
|
Post by Wendel Clark on Feb 10, 2008 14:30:38 GMT 1
"Ladden" är inte nog bra hockeyspelare för att han ska höja sig flera divisioner för att KHK-fansen "tråkar" honom. Han kommer nog gå på knäna efter ett tag. Se bara vad det gjorde med Hall. Fast han har ju iofs inget psyke alls
|
|